Ik lees nu dat ik bij een locaties was waar ze beide doen, PCR en sneltesten. Echt geen idee waarom ik de sneltest kreeg, ik heb op alles nee geantwoord (werk je in de zorg, politie etc). Het was ook echt zo enorm rustig, niet normaal, maar 4 auto's en 22 loketten....quote:Op maandag 30 november 2020 11:05 schreef laziness het volgende:
Exode, ik heb een afspraak op een locatie waar ze alleen sneltesten afnemen. Dat had de telefoon dame inderdaad wel gewoon moeten weten.
Naar 2021 waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 november 2020 11:33 schreef Lemijn het volgende:
Een kerstboombankje voor sinterklaas... waar gaat het heen met de wereld.
Beleid gaat morgen pas in volgens mij. Ik doe die BCO's en als je vandaag gebeld wordt moeten je nauwe contacten nog 10 dagen in quarantaine, als je morgen gebeld wordt mogen ze na vijf dagen testen, ook zonder klachten. Terwijl ik de laatste tijd heel veel mensen aan de lijn krijg die pas dag 8/9/10 van de quaraintane klachten krijgen. Dus ik hou daar ook wel een beetje mn hart voor vast. Ik heb voorlopig in elk geval nog wel werk...quote:Op maandag 30 november 2020 11:05 schreef laziness het volgende:
Exode, ik heb een afspraak op een locatie waar ze alleen sneltesten afnemen. Dat had de telefoon dame inderdaad wel gewoon moeten weten.
Nu met het veranderde beleid dat je ook kan testen zonder klachten weten ze sowieso niet zo goed wat ze moeten adviseren qua quarantaine. Volgens de regels mag je zonder klachten overal heen maar laat je een test doen moet je thuis zitten want je hebt klachten. De dame wist het allemaal niet zo goed wat ze nu zou moeten adviseren dus.
Dat is ook wat ik in mijn omgeving zie en hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Terwijl ik de laatste tijd heel veel mensen aan de lijn krijg die pas dag 8/9/10 van de quaraintane klachten krijgen. Dus ik hou daar ook wel een beetje mn hart voor vast. Ik heb voorlopig in elk geval nog wel werk...
O is natuurlijk een kind en zijn hele klas hoefde dus niet in quarantaine. Ze vroegen wel inderdaad wanneer het laatste contact was ivm die 5 dagen. Maar dit is al dag 10 volgens O die aangaf wanneer klasgenoot voor het laatst op school was.quote:Op maandag 30 november 2020 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beleid gaat morgen pas in volgens mij. Ik doe die BCO's en als je vandaag gebeld wordt moeten je nauwe contacten nog 10 dagen in quarantaine, als je morgen gebeld wordt mogen ze na vijf dagen testen, ook zonder klachten. Terwijl ik de laatste tijd heel veel mensen aan de lijn krijg die pas dag 8/9/10 van de quaraintane klachten krijgen. Dus ik hou daar ook wel een beetje mn hart voor vast. Ik heb voorlopig in elk geval nog wel werk...
Mehehe dat deden wij de 1e keer ook! Resultaat is dat hij inmiddels 3x getest is met 3x een McDonald's bezoek naderhandquote:Op maandag 30 november 2020 14:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo,puber is getest. Het viel echt reuze mee gelukkig.
Conclusie; hij wil best nog een keer als we dan weer een bigmac halen bij de MC naast de testlocatie
Zo omschreef ik het ook tegenover anderen.quote:Op maandag 30 november 2020 14:31 schreef laziness het volgende:
Mijn kind vond het vervelend maar het viel ook wel mee zei hij. De omschrijving van de teststraat dude als water in je neus als je in het zwembad springt vond hij een accurate omschrijving.
Zo voelt het inderdaadquote:Op maandag 30 november 2020 14:31 schreef laziness het volgende:
Mijn kind vond het vervelend maar het viel ook wel mee zei hij. De omschrijving van de teststraat dude als water in je neus als je in het zwembad springt vond hij een accurate omschrijving.
quote:Op maandag 30 november 2020 14:41 schreef laziness het volgende:
Kitten Lou
[ link | afbeelding ]OMG wat is je knappe kind grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kind quoten aub![]()
![]()
En lieve Lou
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 30 november 2020 14:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG wat is je knappe kind groot![]()
En lieve Lou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |