Ik ben vorige week lid geworden van die failliete boedel. Ga Thierry wegstemmen.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:01 schreef trein2000 het volgende:
FvD Overijssel vindt het referendum onrechtmatig en dreigt met aangifte tegen het bestuur. https://www.nrc.nl/nieuws(...)ider-baudet-a4022370
Gaat lekker daar
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben vorige week lid geworden van die failliete boedel. Ga Thierry wegstemmen.
Begreep dat mensen 100 keer kunnen stemmen. Dus tegen die tijd deel ik de login-gegevens wel.quote:
Bah, dat is valsspelen.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben vorige week lid geworden van die failliete boedel. Ga Thierry wegstemmen.
Ja. Klopt. Zou Thierry nooit doen, vals spelen.quote:
Zucht. Wat een zootje ongeregeld is het toch ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Zou Thierry nooit doen.![]()
Las op Discord dat er genoeg mensen bezig zijn om een bot te maken die 1000 stemmen per dag op Thierry uit gaat brengen.
Lijkt me wel geinig dat als ze hun infrastructuur weer niet op orde hebben, dat er 3 miljoen keer gestemd wordt.
Voorlopig hebben ze de ledenadministratie niet eens op orde.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:13 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Zucht. Wat een zootje ongeregeld is het toch ook.
bindend referendum over B partijleider moet worden/blijven is niet verboden in de statutenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:01 schreef trein2000 het volgende:
FvD Overijssel vindt het referendum onrechtmatig en dreigt met aangifte tegen het bestuur. https://www.nrc.nl/nieuws(...)ider-baudet-a4022370
Gaat lekker daar
Nee, ik was inderdaad benieuwd of er niet her en der straks links opduiken waar je als niet lid gewoon op kunt stemmen. Maar tegen bots kun je inderdaad niet op...quote:Op woensdag 2 december 2020 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze de ledenadministratie niet eens op orde.
Hmm, ik weet het niet, hoor. Als van de 50.000 kiesgerechtigden straks 2 miljoen op Hugo de Jonge stemt zal Baudet waarschijnlijk wel een hertelling eisen.quote:
Je hebt bij het CDA al gezien hoe het mis kan gaan met elektronische verkiezingen. Laat staan bij een ongeorganiseerde partij met een radiacale vleugel zoals FvD...quote:Op woensdag 2 december 2020 20:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik was inderdaad benieuwd of er niet her en der straks links opduiken waar je als niet lid gewoon op kunt stemmen. Maar tegen bots kun je inderdaad niet op...
Ik zou mr. Boellaard eens bellenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:30 schreef Hanca het volgende:
Ben benieuwd of een notaris hier zijn vingers aan wil branden...
Je blijft letterlijk lachenquote:Op woensdag 2 december 2020 20:55 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ant-zich-een-messias
De EP fractie vertrekt als Baudet blijft.
Mooi, de leden kunnen dus kiezen: wilt u alles afbreken wat er in 4 jaar is opgebouwd, of stemt u Baudet weg om hem te vervangen door een betere leider.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:55 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ant-zich-een-messias
De EP fractie vertrekt als Baudet blijft.
Ze zijn het overigens met jou eens:quote:Op woensdag 2 december 2020 20:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mooi, de leden kunnen dus kiezen: wilt u alles afbreken wat er in 4 jaar is opgebouwd, of stemt u Baudet weg om hem te vervangen door een betere leider.
quote:En wat gebeurt er als de leden Baudet wegstemmen?
Eppink: „Hij hoeft helemaal niet weg. Er is ook nog een vacature bij het Renaissance Instituut. Daar kun je ook boeken schrijven enzovoort, dus misschien is dat iets voor hem. Maar dat moet hij zelf maar beoordelen.”
Kon je op wachten. Daarmee is de bestuurlijke deadlock compleet.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:01 schreef trein2000 het volgende:
Gaat lekker daar
Maar ze hebben niemand die ook maar een beetje in de buurt komt van de aantrekkingskracht van Baudet. Dus het is eerder kiezen tussen ten onder gaan met Baudet of ten onder gaan met Baudet.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mooi, de leden kunnen dus kiezen: wilt u alles afbreken wat er in 4 jaar is opgebouwd, of stemt u Baudet weg om hem te vervangen door een betere leider.
Dit is geen royementquote:Op woensdag 2 december 2020 21:21 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Almekinders schijnt als reactie op de brief uit Overijssel geroyeerd te zijn
Was dat een bestuursbesluit ?
Wat is dan opgebouwd? Hopelijk gaan ze gewoon voor Baudet, dit soort fascistische organisaties moeten worden platgebrand. Wat kan iemand nog zien in FvD tenzij je zelf natuurlijk fascistisch bent.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |