SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik, maar krijg de ondertiteling niet aan de praat. Gelukkig praat iedereen wel duidelijk en wordt. de Limburgers om de een of andere reden ondertiteld zie ik.quote:
Ligt het niet aan je internet? Ik had het laatst ook maar lag aan mijn internet.quote:Op zondag 29 november 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
Heb maar een opname gestart. Hij hapert zo gigantisch :s
ja ongetwijfeld.quote:Op zondag 29 november 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je internet? Ik had het laatst ook maar lag aan mijn internet.
dit jaquote:Op zondag 29 november 2020 21:26 schreef Muck het volgende:
Ik heb het opgenomen, dan kan ik morgen even kijken
quote:Op zondag 29 november 2020 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Slaap lekker lekkere beer van me.
wat een gelukquote:Op zondag 29 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-nachtje-ziekenhuis
handjes en enkeltjes verbrand en een paar gebroken ribben.
[ twitter ]
Zag eerder nog een drone-shot. Die zat echt wel een aantal seconden in zijn auto. Langer dan dat ik in een brandende auto zou willen zitten.quote:Op zondag 29 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ twitter ]
ik zou helemaal niet in een brandende auto willen zittenquote:Op zondag 29 november 2020 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag eerder nog een drone-shot. Die zat echt wel een aantal seconden in zijn auto. Langer dan dat ik in een brandende auto zou willen zitten.
Niet eens breuken. Echt, zoveel geluk.quote:Op zondag 29 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ twitter ]
gebroken ribben:Pquote:Op zondag 29 november 2020 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens breuken. Echt, zoveel geluk.
Nee, lees het stuk maar.quote:
Dat is zo irritant aan die ad corona live blog. Die doen echt 4 updates om een bericht te plaatsenquote:Op zondag 29 november 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan er ook niet aan doen dat rtl hun berichten zit te editen
whyquote:Op zondag 29 november 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best wel kut als je naar de WC moet en je handen zijn zo ingepakt.
Ja NOS soms ook. Lees je shit even na en check je info voor je het publiceert.quote:Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Da
[..]
Dat is zo irritant aan die ad corona live blog. Die doen echt 4 updates om een bericht te plaatsen
Hij heeft vast geen broek met knopen of een rits aan; dan valt het allemaal nog wel mee inderdaad.quote:
vrij normaal hoor..quote:Op zondag 29 november 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Da
[..]
Dat is zo irritant aan die ad corona live blog. Die doen echt 4 updates om een bericht te plaatsen
Probeer maar eens te vegen.quote:
Gewoon de hele wc-rol om je hand wikkelen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best wel kut als je naar de WC moet en je handen zijn zo ingepakt.
quote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft vast geen broek met knopen of een rits aan; dan valt het allemaal nog wel mee inderdaad.
Heeft 'ie zo te zien al.quote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de hele wc-rol om je hand wikkelen.
ah ja ik vind het nogal irritantquote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrij normaal hoor..
Achter oa nu.nl zit een automatische post functie op basis van (gradatie in) (RSS) feeds van persbureaus. Hierdoor verschijnen sommige persberichten zonder redactie direct op de frontpage (evt. met een pushmelding tegenwoordig).
Kort hierop volgt wel redactie natuurlijk, maar dan kan de toon van een bericht best nog wel eens flink anders wezen.
is het spelletje wat ze spelen met 'als eerste hét bericht publiceren'quote:Op zondag 29 november 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
a
[..]
ah ja ik vind het nogal irritant
Ik heb al die push berichten al een paar jaar uitstaan. Wat push-waardig is hebben NOS en nu.nl een heel andere mening over.quote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrij normaal hoor..
Achter oa nu.nl zit een automatische post functie op basis van (gradatie in) (RSS) feeds van persbureaus. Hierdoor verschijnen sommige persberichten zonder redactie direct op de frontpage (evt. met een pushmelding tegenwoordig).
Kort hierop volgt wel redactie natuurlijk, maar dan kan de toon van een bericht best nog wel eens flink anders wezen.
https://www.coolblue.nl/product/818429/jbl-charge-4-zwart.htmlquote:Op zondag 29 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zoiets?
https://www.coolblue.nl/product/854225/jbl-link-music-bruin.html
heb ik online niet nu iig. Maar ik loop 2-3 minuten 'achter'quote:Op zondag 29 november 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al de hele tijd het idee dat het geluid bij die docu net niet synchroon loopt.
neequote:Op zondag 29 november 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zoiets?
https://www.coolblue.nl/product/854225/jbl-link-music-bruin.html
Het is minimaal. Ik heb dat bij Nederlandstalige speelfilms ook weleens.quote:Op zondag 29 november 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik online niet nu iig. Maar ik loop 2-3 minuten 'achter'
Ik heb deze https://www.coolblue.nl/product/813826/sonos-beam-zwart.htmlquote:Op zondag 29 november 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/818429/jbl-charge-4-zwart.html
aanrader
als ik een soundbar koop is 't die samsung atmos unitquote:Op zondag 29 november 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb deze https://www.coolblue.nl/product/813826/sonos-beam-zwart.html
Maar die is meer voor bij mijn TV.
vind die zo lelijkquote:Op zondag 29 november 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/818429/jbl-charge-4-zwart.html
aanrader
En dat gebruik je als muziek device in de woonkamer?quote:Op zondag 29 november 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeWel een tof ding die.
Nee heb een simpel klein oud ding, beetje als deze:
https://www.coolblue.nl/product/873386/jbl-charge-4-squad.htm
ja dat kan, maar het geluid van die JBL dingen is dik voor elkaar. Diegene die jij linkt zal er zeker niet voor onder doen.quote:
Ik kijk niet zoveel TV; dus was een beetje voor erbij. Goed genoeg voor mij en mijn budgetquote:Op zondag 29 november 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een soundbar koop is 't die samsung atmos unit
das nog een mooi dingetje ookquote:Op zondag 29 november 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze
https://www.ikea.com/nl/n(...)peaker-wit-30435204/
is tijdelijk fenomeen, deze ooit voor junior gekocht.quote:Op zondag 29 november 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat gebruik je als muziek device in de woonkamer?
en zo'n apple HomePod ofzo? kan je er nog tegen ouwehoeren ookquote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook wel sjiek
https://www.coolblue.nl/p(...)on-one-mk2-roze.html
Heb je er niet liever een met veel LED lampjes?quote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook wel sjiek
ja maar weet niet waar we het dan over meoten hebbenquote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en zo'n apple HomePod ofzo? kan je er nog tegen ouwehoeren ook
Nou als dat bestaat?quote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er niet liever een met veel LED lampjes?
Ja ik wist ook niet of het die 100 euro extra waard zou zijn om de gewone van Sonos te nemen. Mijn gehoor is toch belabberd en het is lastig testen in verschillende winkels. Maar ik kan hier in principe ook nog een andere Sonos aan koppelen, in de keuken of een sound bar.quote:Op zondag 29 november 2020 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met Sonos gemaakt, dus ook best ok
google nest audio / amazon echo plusquote:Op zondag 29 november 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet waar we het dan over meoten hebben![]()
heb verder ook niks van apple
Oehquote:Op zondag 29 november 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
vind dit ook wel sjiek
ja ik denk niet dat dat een gimmick is die ik zou gebruikenquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
google nest audio / amazon echo plus
Kan je vragen wat het weer doet ofzo![]()
Die lamp is echt kotsbaar jaquote:Op zondag 29 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Vind zelfs die dingen van de ikea niet mooi
ik ook nietquote:Op zondag 29 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk niet dat dat een gimmick is die ik zou gebruiken
ik vind vrijwel alle opties om te praten tegen apparatuur ietwat onzinnigquote:Op zondag 29 november 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk niet dat dat een gimmick is die ik zou gebruiken
Bij een telefoon vind ik het soms wel handig.quote:Op zondag 29 november 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind vrijwel alle opties om te praten tegen apparatuur ietwat onzinnig
Net zoals bij de Nintendo DS vroegah met dat spelletje Brain Training, moest je ook tegen dat ding praten bij sommen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind vrijwel alle opties om te praten tegen apparatuur ietwat onzinnig
quote:Op zondag 29 november 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij de Nintendo DS vroegah met dat spelletje Brain Training, moest je ook tegen dat ding praten bij sommen.
ACHT
"Zes"
ACHT!!!!!
"Tien."
Neehee AAACHTTTT
"Drie."
Gaat je IQ hard van achteruit.
oh iddquote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ymfonisk%20tafellamp
Deze. Vind ik lelluk.
Oh?quote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze. Vind ik lelluk.
lelluk != leukquote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh idd
Ikea maakt echt wel leukedingen hoor
Wat is dat voor vibrator dan.quote:Op zondag 29 november 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze. Vind ik lelluk.
quote:Op zondag 29 november 2020 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij de Nintendo DS vroegah met dat spelletje Brain Training, moest je ook tegen dat ding praten bij sommen.
ACHT
"Zes"
ACHT!!!!!
"Tien."
Neehee AAACHTTTT
"Drie."
Gaat je IQ hard van achteruit.
Lololquote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een plug waar een 'anaal performer' wel mee overweg kan
Inclusief lamp, luidspreker en vibreerfunctie?quote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
Van luidspreker naar lamp
Nog even en ze komt naar huis met een plafondventilator
cambalwetquote:Op zondag 29 november 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inclusief lamp, luidspreker en vibreerfunctie?
zo'n kast voor al je bed gereedschap en accessoires?quote:Op zondag 29 november 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
dit is toch handig joh
[ afbeelding ]
Die heb ikquote:Op zondag 29 november 2020 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh?
ik vind juist die boekenplank speaker die je eerder linkte om te braften
Mandjes met spicy inhoud.quote:Op zondag 29 november 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
dit is toch handig joh
[ afbeelding ]
nee dat boxplankje daarbovenquote:Op zondag 29 november 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n kast voor al je bed gereedschap en accessoires?
Welke kleuren wel?quote:Op zondag 29 november 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ikIk zie dat ze nu ook losse frontjes verkopen. Helaas geen roze.
Teleurstellende dag gehad?quote:Op zondag 29 november 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen gewoon voor 2 dagen eten om deze dag te compenseren
wow, kotsbakje galore?quote:Op zondag 29 november 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen gewoon voor 2 dagen eten om deze dag te compenseren
En je gerrie dan?quote:Op zondag 29 november 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja avond maaltijd was zeer magertjes en dat is toch altijd wel het hoogtepunt van mijn dag
quote:Op zondag 29 november 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
in ieder geval ontbijten met ei met spek en worstjes om 7:00
dat je dat weg krijgt als je net wakker bentquote:Op zondag 29 november 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
in ieder geval ontbijten met ei met spek en worstjes om 7:00
no problemquote:Op zondag 29 november 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je dat weg krijgt als je net wakker bent
na de eerstequote:Op zondag 29 november 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
na 2 koffie komt bij mij die aandrang ook wel snel
oh shitquote:Op zondag 29 november 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof dat ik vandaag nog geen gerrie heb gedaan
Balletjequote:
Ik vrij vroeg vanmorgen al. Vreemd.quote:Op zondag 29 november 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof dat ik vandaag nog geen gerrie heb gedaan
Koeneloenquote:
Want voorheen gingen we tegelijk?quote:Op zondag 29 november 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vrij vroeg vanmorgen al. Vreemd.
quote:
synchroonpoepenquote:Op zondag 29 november 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Wa
[..]
Want voorheen gingen we tegelijk?
daar heb ik het voordeel nooit zo van gesnaptquote:Op zondag 29 november 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja net zoals tegelijk menstrueren.
Al dat maandverband steeds op meteen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik het voordeel nooit zo van gesnapt
Eén week wijven met een pesthumeur ipv de hele maand door.quote:Op zondag 29 november 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb ik het voordeel nooit zo van gesnapt
wat doe je nou buiten dan?quote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Het is echt vreselijk licht buiten zo met die volle maan
Rokenquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bitterbal offeren bij volle maan?
Sssssst ... dat komt pas als ze ligt te slapen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen bitterbal offeren bij volle maan?
quote:Op zondag 29 november 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssssst ... dat komt pas als ze ligt te slapen.
Ja, ik was te overgekwalificeerd voor de functie, maar ze gaan nu kijken of ze een functie voor me kunnen verzinnenquote:Op zondag 29 november 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
heb je nog wat
[..]
van die sollicitatie gehoord?
quote:
ohja! dat had ik gelezenquote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik was te overgekwalificeerd voor de functie, maar ze gaan nu kijken of ze een functie voor me kunnen verzinnen
waterboarden met vloeibaar ossenwit?quote:Op zondag 29 november 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssssst ... dat komt pas als ze ligt te slapen.
quote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waterboarden met vloeibaar ossenwit?
Hmm, dat is wel een goed idee ja.quote:Op zondag 29 november 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waterboarden met vloeibaar ossenwit?
aaah. Slim Gerquote:Op zondag 29 november 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wat voor je.
Nee joh, dat ben gewoon jij ingewikkeld in je deken.quote:
oh jaquote:Op zondag 29 november 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, dat ben gewoon jij ingewikkeld in je deken.
En jij hebt zeker als een echte Tarzan met je liaan naar de bezorg(st)er gezwaaid?quote:Op zondag 29 november 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Was toch niet De Librije vanavond maar The Jane, ging ook wel
Niets mis mee.quote:Op zondag 29 november 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Was toch niet De Librije vanavond maar The Jane, ging ook wel
quote:Op zondag 29 november 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stugge boer met zijn sjoelbak kan ook wel koken ja
quote:Op 25 maart 2014 openden Herman en Bril de deuren van The Jane. Piet Boon tekende het interieur. De blikvanger is een kroonluchter van 800 kilo met 150 lichtpunten. De ontwerper is PSLAB uit Beiroet. The Jane is op zon- en maandag gesloten.
quote:
quote:Bril meets Boury for our latest concept: B—BOX. A 4-hands gastrobox containing a 10-dishes menu. This one-off collab with 4 Michelin stars from The Jane Antwerp(**) and Restaurant Boury(**) will take place during the weekend of 27, 28 and 29 November 2020.
I Know maar dacht dat ie toko dicht zat op zondag.quote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money makes the world go round Los.
Op stap gaan met US kan deuren voor je openenquote:Op zondag 29 november 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
I Know maar dacht dat ie toko dicht zat op zondag.
Behalve dan dat die vandaag gewoon open was.quote:Op zondag 29 november 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money makes the world go round Los.
Hij stopt biljetjes van ¤500 in het sleutelgat en dacht dat dat de truc was.quote:Op zondag 29 november 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat die vandaag gewoon open was.
Oooooh ja joh?quote:Op zondag 29 november 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat die vandaag gewoon open was.
Er zat iets meer in mijn jasquote:Op zondag 29 november 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij stopt biljetjes van ¤500 in het sleutelgat en dacht dat dat de truc was.
Ok, heb je evenquote:Op zondag 29 november 2020 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op stap gaan met US kan deuren voor je openen
Eigenlijk is het gewoon een ordinaire inbreker?quote:Op zondag 29 november 2020 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op stap gaan met US kan deuren voor je openen
Welke jas?quote:Op zondag 29 november 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is die jas toch iets over the top
Je hebt er eentje met flamingo’s gevonden hč?quote:Op zondag 29 november 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is die jas toch iets over the top
Eerste vakje van de adventbierkalenderquote:
ah nice bestaat die ookquote:Op maandag 30 november 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste vakje van de adventbierkalender
Probeer het eens uit zou ik zeggen of DM een modjequote:Op maandag 30 november 2020 07:56 schreef Koen66 het volgende:
ie er op Fok een beleid dat Zwarte Piet UI's niet mogen?
ja, en nog behoorlijk veel varianten ookquote:
@Budapestenaar leest dit geheid welquote:Op maandag 30 november 2020 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer het eens uit zou ik zeggen of DM een modje
Niet dat ik weet?quote:Op maandag 30 november 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:budapestenaar leest dit geheid wel
Vast welquote:Op maandag 30 november 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:budapestenaar leest dit geheid wel
is er ook niet echt de maand voorquote:Op maandag 30 november 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Kon mezelf er niet toe zetten om voor dag en dauw aan de wandel te gaan
Wel lekker fris nuquote:Op maandag 30 november 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Kon mezelf er niet toe zetten om voor dag en dauw aan de wandel te gaan
Veel te fris man, ik zit met vest aan in huis met de verwarming aan.quote:
Hier valt het ook best tegen dat de verwarming niet aan was toen ik op kantoor kwam.quote:Op maandag 30 november 2020 08:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te fris man, ik zit met vest aan in huis met de verwarming aan.
ik ben ook pas net weer van beneden naar zolder verhuisdquote:Op maandag 30 november 2020 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn thuiskantoor moet nog even voorverwarmen.
De “kantine” beneden is gelukkig wel op temperatuur.
Ik kan wel beneden gaan zitten. Maar dat is iets minder comfortabel uiteindelijk. En ik heb af en toe best wel wat spullen nodig die niet binnen handbereik liggen dan.quote:Op maandag 30 november 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben ook pas net weer van beneden naar zolder verhuisd
op zolder heb ik m'n goede bureaustoel en dockingstation met 2 beeldschermenquote:Op maandag 30 november 2020 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel beneden gaan zitten. Maar dat is iets minder comfortabel uiteindelijk. En ik heb af en toe best wel wat spullen nodig die niet binnen handbereik liggen dan.
trappen zijn wel vervelend jaquote:
kunnen mensen tenminste lekker thuis winkelen ipv massaal de stad in te gaanquote:
Bij ons hebben ze een week of 3 geleden nog een halve middag de airco laten draaien blijkbaarquote:Op maandag 30 november 2020 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier valt het ook best tegen dat de verwarming niet aan was toen ik op kantoor kwam.
niks mis mee.quote:Op maandag 30 november 2020 08:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een week of 3 geleden nog een halve middag de airco laten draaien blijkbaar
ik heb niet de centen om een luxe penthouse te dokken met genoeg ruimte voor 4 personenquote:
Nietquote:Op maandag 30 november 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet de centen om een luxe penthouse te dokken met genoeg ruimte voor 4 personen
Ben geen @:uitstraling
Voor iedere mooie vrouw is er een man die er helemaal op uitgekeken is en zijn er tienduizenden mannen zonder mooie vrouw die er niet op uitgekeken raken.quote:Op maandag 30 november 2020 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIJdx40jjL7/?igshid=1aa9q3r648le0
Blijf het een lekkertje vinden.quote:Op maandag 30 november 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor iedere mooie vrouw is er een man die er helemaal op uitgekeken is en zijn er tienduizenden mannen zonder mooie vrouw die er niet op uitgekeken raken.
#zeerwijsweerhoor
Neef van me heeft haar lelijkste zusje een tijdje in huis, keuken en bed gehadquote:Op maandag 30 november 2020 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf het een lekkertje vinden.
Het zal ook eens nietquote:Op maandag 30 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neef van me heeft haar lelijkste zusje een tijdje in huis, keuken en bed gehad
Meh.quote:Op maandag 30 november 2020 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Blijf het een lekkertje vinden.
ik dacht eerder eens gelezen te hebben dat het de nicht van je zusje wasquote:Op maandag 30 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan was hij duidelijk niet rijk genoeg.quote:Op maandag 30 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijk genoeg om 't mormeltje weer buiten te zettenquote:Op maandag 30 november 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan was hij duidelijk niet rijk genoeg.
Ja ik dacht er vanmorgen nog aan, brrrrr dat moet haast wel koud wakker worden zijn in zo'n hutje.quote:Op maandag 30 november 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier ook. Best fris in de pod ook
quote:Op maandag 30 november 2020 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijk genoeg om 't mormeltje weer buiten te zetten
Mja, vannacht heb ik met mijn slaperige kop de verwarming uitgeknald omdat ik langzaam gestoofd werd. Duurt nu weer even voordat de boel op temperatuur isquote:Op maandag 30 november 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht er vanmorgen nog aan, brrrrr dat moet haast wel koud wakker worden zijn in zo'n hutje.
ja ik ookquote:Op maandag 30 november 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb mn vest maar weer aan getrokken
ach, nog maar 3 weken en dan begin ik aan mn kerstvakantiequote:Op maandag 30 november 2020 09:22 schreef mschol het volgende:
geen zin meer, en ik ben nog niet eens begonnen
hebbie al wat gevangen?quote:Op maandag 30 november 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één kop koffie en dan ga ik douchen en aan de wandel
Dat impliceert dat 'ie ooit stopt.quote:
hmm ja dat doet die idd nietquote:Op maandag 30 november 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat 'ie ooit stopt.
ja dat lijkt bij beterquote:Op maandag 30 november 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te vroeg?
Ok, kopje koffie dan maar?
Iemand die op dat uur van de dag probeert te bellen moet wel in levensgevaar zijnquote:
zolang ze maar genoeg betalen mogen ze me op elk moment van de dag bellenquote:Op maandag 30 november 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand die op dat uur van de dag probeert te bellen moet wel in levensgevaar zijn
hmm, goed puntquote:Op maandag 30 november 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang ze maar genoeg betalen mogen ze me op elk moment van de dag bellen
Wou net zeggen, net wat het schuift.quote:Op maandag 30 november 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies. Nachttoeslag + zondagstoeslag eroverheenquote:Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wou net zeggen, net wat het schuift.
quote:Zo moet er een minister van Inclusiviteit komen en een wettelijk verbod op Zwarte Piet in de publieke ruimte. Er moet een racismeregister komen en mensen die daarin zijn opgenomen, mogen niet meer bij de overheid werken.
In de onderwijsparagraaf schrijft Denk dat de hetze tegen islamitisch onderwijs moet stoppen, dat er voldoende imamopleidingen moeten komen
De partij van lijsttrekker Farid Azarkan vindt daarnaast bijvoorbeeld dat Palestina moet worden erkend
https://nos.nl/artikel/23(...)-op-zwarte-piet.html
Zo klinkt het wel een beetje alsof je een heer van lichte zeden bent.quote:Op maandag 30 november 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met Kuzu was het gewoon een soort AKP_NL, nu een soort verkapte moslimbroederschapquote:
van het betere pijpwerk en bruine pasta en roze vocht aan de vingersquote:Op maandag 30 november 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel een beetje alsof je een heer van lichte zeden bent.
quote:
quote:de hetze tegen islamitisch onderwijs moet stoppen
Ja, warmte.quote:Op maandag 30 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Wie gaat er mee in de koffie zwemmen? [ afbeelding ]
Gerrie has already left the building.quote:Op maandag 30 november 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
teveel koffie op alweer
*pre-gerrie sounds intensify
quote:Hittegolf in Australië wakkert vrees voor bosbranden aan
Grote delen van Australië gaan sinds donderdag gebukt onder een hittegolf. Zaterdag steeg het kwik in grote delen van het land naar 45 graden. Door de aanhoudende hitte wordt de kans op massale bosbranden ook steeds groter.
Ik zag gisteren foto's van gesmolten tuinlampen in Australië.quote:
Nicequote:Op maandag 30 november 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gerrie has already left the building.
van de Action zeker.quote:Op maandag 30 november 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren foto's van gesmolten tuinlampen in Australië.
Plausibel. Geen idee wat het equivalent daar is.quote:
Definieer "ons land".quote:Op maandag 30 november 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
DENK
"Ook moet het kinderpardon worden uitgebreid en mag illegaal verblijf in ons land niet strafbaar worden"
In de Stemwijzer/Kieskompas scoort die vast niet zo hoog bij mij.quote:Op maandag 30 november 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
DENK
"Ook moet het kinderpardon worden uitgebreid en mag illegaal verblijf in ons land niet strafbaar worden"
Ik ook niet, ben nooit in australie geweest.quote:Op maandag 30 november 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Geen idee wat het equivalent daar is.
veel enge beestjes daarquote:Op maandag 30 november 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben nooit in australie geweest.
spinnen waar je een moker voor nodig hebtquote:
Actionfuckerquote:Op maandag 30 november 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Geen idee wat het equivalent daar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |