SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 29 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, hapje voor bij een glaasje wijn vanavond
Daar zit het tropisch zwemparadijsquote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Luxe pod hoor Budais dat ook nog een badkamer achter die deur?
quote:Op zondag 29 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit het tropisch zwemparadijs
Ania, Svetlana en Agnieska voor bij het hammetje en de wijnquote:Op zondag 29 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zit het tropisch zwemparadijs
Bomenverzamelingquote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
pff. Ik moet echt even bijkomen zeg....![]()
![]()
F1
Snap ik. Schrok me rot.quote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
F1
Muckiequote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Pffff, heftig hč?
Dat ie er lopend uitgekomen is, vind ik echt een wonder!
Ja echt een bizarre crashquote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
F1
Als hij K.O. was gegaan was die levend verbrand.quote:Op zondag 29 november 2020 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Pffff, heftig hč?
Dat ie er lopend uitgekomen is, vind ik echt een wonder!
Same...quote:
Misplaatst.quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Gebeurt er eens een keer wat tijdens de saaiste sport ter wereld is het nog niet goed
Ja, zou me niet verbazen als er nog wat anders gebroken blijkt, een enkel of voet ofzo.quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Same...
Ik hoor net dat hij toch ook gebroken ribben heeft. Niet gek natuurlijk, na zo'n klap
quote:Op zondag 29 november 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Gebeurt er eens een keer wat tijdens de saaiste sport ter wereld is het nog niet goed
Engeltje op z'n schouderquote:Op zondag 29 november 2020 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zou me niet verbazen als er nog wat anders gebroken blijkt, een enkel of voet ofzo.
Wel in andere klasses, Vorig jaar (of nog langer geleden), met die Fransman HUbert die verongelukte. Dat was ook best heftigquote:Op zondag 29 november 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo'n klapper is lang geleden ja. Ik denk deze eeuw nog niet gezien
Kubica had een jaar of 10 nog een redelijk bizarre crash, en een paar jaar geleden die ene die onder de heftruck kwamquote:Op zondag 29 november 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo'n klapper is lang geleden ja. Ik denk deze eeuw nog niet gezien
whutquote:Op zondag 29 november 2020 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kubica had een jaar of 10 nog een redelijk bizarre crash, en een paar jaar geleden die ene die onder de heftruck kwam
de man heeft het overleefd toch:Pquote:Op zondag 29 november 2020 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kunnen ook misplaatst zijn....
Ik vind grappen maken over een ongeluk wat net zo goed dodelijk had kunnen aflopen niet gepast.quote:
Saaier kan toch niet?quote:Op zondag 29 november 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou gelukkig zonder kleerscheuren er af gekomen maar ik vind er idd ook niks spannends aan
Jules Bianchi. Daardoor kwam de halo.quote:
oke. Nou ja ik moest wel lachen :pquote:Op zondag 29 november 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind grappen maken over een ongeluk wat net zo goed dodelijk had kunnen aflopen niet gepast.
Ik loop even richting de Boslaan. Is die naar jou vernoemd?quote:Op zondag 29 november 2020 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel in andere klasses, Vorig jaar (of nog langer geleden), met die Fransman HUbert die verongelukte. Dat was ook best heftig
Maar ik ga maar even met SJefke wandelen. Even weg van de TV....
Hierom kijk je.quote:Op zondag 29 november 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind grappen maken over een ongeluk wat net zo goed dodelijk had kunnen aflopen niet gepast.
ik heb geen ideequote:Op zondag 29 november 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saaier kan toch niet?
Nou ja dit was wel even spectaculair om te zien maar goed hierom kijken de mensen ook![]()
En als ze dat ontkennen dan zijn ze naīef of hypocriet.
Nee. Serieus niet.quote:
Fanboys valt niet mee te redeneren, dan is alles ineens heel erg hoor.quote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Nou ja ik moest wel lachen :p
Hoe heet het?quote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een serie op de npo. Gaat over menselijke resten in het riool. Crime serie
Nee, wel die buurt in Meerhoven, Bosrijkquote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik loop even richting de Bosweg. Is die naar jou vernoemd?
nou ja misschien is het ook ongepastquote:Op zondag 29 november 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fanboys valt niet mee te redeneren, dan is alles ineens heel erg hoor.
Heeft die niet overleefd, was volgens mij ook 1 van de hoofdredenen voor het invoeren van de halo.quote:
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die niet overleefd, was volgens mij ook 1 van de hoofdredenen voor het invoeren van de halo.
Godverdomme nog zowat uitverkocht he. Heb nu een zakje biologische.quote:Op zondag 29 november 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje voor een stel kutpepernoten je leven wagen en een ander in levensgevaar brengen![]()
Denk dat Romain vandaag heel erg blij was met die halo.quote:
Iedereen.quote:Op zondag 29 november 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Romain vandaag heel erg blij was met die halo.
Ohja, met die shovelquote:Op zondag 29 november 2020 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jules Bianchi. Daardoor kwam de halo.
ja dacht die al, maar dacht even dat er nog een was vanwege 'heftruck'.quote:Op zondag 29 november 2020 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die niet overleefd, was volgens mij ook 1 van de hoofdredenen voor het invoeren van de halo.
Ja kon even niet op de naam shovel komenquote:Op zondag 29 november 2020 16:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dacht die al, maar dacht even dat er nog een was vanwege 'heftruck'.
Dit moet e wel kijken hoorquote:Op zondag 29 november 2020 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Werd ook weer gecontroleerd bij de zelfscan want de app had een rolberoerte.
ah verkeerde quotequote:Op zondag 29 november 2020 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eerst weer verder met the goldbergs.
Snijdende koude wind hier.quote:Op zondag 29 november 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het helemaal niet koud. zweette net als een otter buiten. Pak morgen nog even een andere jas.
Als je nu geen jas aan hebt buiten ben je echt gek.quote:Op zondag 29 november 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
Dan ben ik nog steeds die ijsbeer die zonder jas buiten loopt?
Gewoon in je korte broek en shirtjequote:Op zondag 29 november 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
Hier nog zo'n idioot hoor. Al had 'ie wel graag handschoentjes aangehad net.quote:Op zondag 29 november 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
Op de fiets ja.quote:Op zondag 29 november 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
Handschoenen aan met 2 graden boven nul?
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 29 november 2020 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer even wat mondkapjes koken.
quote:Op zondag 29 november 2020 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer even wat mondkapjes koken.
quote:Op zondag 29 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ze ging voor kikkerpootjes naar buiten en vleermuispoeder..
Ha pepernoten
Kijken of ze nu wel een rondje af kunnen maken.quote:
ja!quote:Op zondag 29 november 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond denk ik die docu over Nicky Verstappen kijken. https://www.tvgids.nl/tv-(...)derzoek-documentaire
Volgens mij nog bezig.quote:Op zondag 29 november 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja!
hoe is dat kort geding afgelopen?
Nee dusquote:Op zondag 29 november 2020 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijken of ze nu wel een rondje af kunnen maken.
Zr hebben geluk dat het op tijd word gemeten niet le mans stijl op afstand. Anders wint straks de safety car nogquote:
heb je pepernoten gehaald dan?quote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Eerst maar fudge maken en dan mondkapjes wassen. voor ik dingen door elkaar haal.
Gaat me uiteraard om de sportprestatie. Net weer gewonnen op de 1000m.quote:Op zondag 29 november 2020 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik mijn frietje voor inruilen.
Jeroen! Pas nou op met dat vuur!quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De dames in de hut naast me hebben alleen een hoop rook
Doe het ze even voor. Of nog beter, nodig ze even uit.quote:Op zondag 29 november 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De dames in de hut naast me hebben alleen een hoop rook
quote:Op zondag 29 november 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
the notorious p.a.m.a
aldus EttovanBel-G
Dat heeft de rechter niet gered blijkbaar.quote:Op zondag 29 november 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiterlijk om 5u uitspraak zie ik nu idd.
quote:Op zondag 29 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker jongens, Veluwe in de hens zeten, kop koffie erbij
Even al die beesten uit hun hol roken voor de foto's.quote:Op zondag 29 november 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker jongens, Veluwe in de hens zeten, kop koffie erbij
kijk maar uit danquote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn achternichtje lijkt sprekend op haar
Nee, had wel een bushmelding verwachtquote:Op zondag 29 november 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft de rechter niet gered blijkbaar.
Docu mag doorgaan.quote:Op zondag 29 november 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, had wel een bushmelding verwacht
dan maar koken
Irish coffee.quote:Op zondag 29 november 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, dat lust ik niet. Maar koffie was ook lekker
quote:Op zondag 29 november 2020 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
roerbakmie of roerbakyou ahahahaha
quote:Op zondag 29 november 2020 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
roerbakmie of roerbakyou ahahahaha
Is goed broer.quote:Op zondag 29 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb verkeerde stoommaaltijd gekocht
met vis?quote:Op zondag 29 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb verkeerde stoommaaltijd gekocht
vechten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 november 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar deze is met pesto.. en die wilde ik niet
quote:Op zondag 29 november 2020 17:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vechten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Living the travelers life.quote:
quote:Op zondag 29 november 2020 17:45 schreef kwiwi het volgende:
Dagje in de zon en nu aan de kaasfondue want het is hartstikke koud![]()
Mist in heel Zwitserland onder een meter of 1800..
[ afbeelding ]
squote:Op zaterdag 28 november 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik of dode dieren ook telden
Singapore was inderdaad erg leuk en mooi. Je moet echt eens terug want er is vast heel veel veranderd. Night safari ook gedaan. Heel apart om 's nachts langs de hyena's te lopen en ergens een leeuw te horen brullen. Vond de wilde vleermuizen ook wel een leuke aanvulling. Keihard gegild.
Mooi heur.quote:Op zondag 29 november 2020 17:45 schreef kwiwi het volgende:
Dagje in de zon en nu aan de kaasfondue want het is hartstikke koud![]()
Mist in heel Zwitserland onder een meter of 1800..
[ afbeelding ]
Was -3 op de berg, en in het dal rond het vriespunt 's nachts. Ik heb hoop op een witte kerstquote:Op zondag 29 november 2020 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi heur.
Hoe koud is koud daar nu?
versleten........toe aan een paar dagen rust maar dat zit er nog even niet inquote:
Hmm.. wel 2 weken kerstvakantie straks?quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
versleten........toe aan een paar dagen rust maar dat zit er nog even niet in
Oh valt me nog mee, hier vanochtend tot 12:00 ook 0C. Maar zal nu wel hard gaan dalen.quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was -3 op de berg, en in het dal rond het vriespunt 's nachts. Ik heb hoop op een witte kerst
Dwingen vlees te eten.quote:Op zondag 29 november 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Vegan streaker is (als gevangene) aan t huilen dat 't gevangenis eten niet te huffen is
Maar wat boeit het überhaupt wat iemand die zijn plasser graag in blaadjes sla wikkelt vindtquote:Op zondag 29 november 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Vegan streaker is (als gevangene) aan t huilen dat 't gevangenis eten niet te huffen is
quote:Op zondag 29 november 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat boeit het überhaupt wat iemand die zijn plasser graag in blaadjes sla wikkelt vindt
Nee klopt. Maar die aandachtshoererij moet ook maar eens afgelopen wezen.quote:
Enige die ik er tot nu toe over hoor is frantic dus misschien valt het allemaal wel mee:Pquote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar die aandachtshoererij moet ook maar eens afgelopen wezen.
quote:Op zondag 29 november 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je al een braadworstje of marshmellow boven het vuur gehangen?
Is het die knappe vrouw? Dan heb ik er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 29 november 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige die ik er tot nu toe over hoor is frantic dus misschien valt het allemaal wel mee:P
Nee dit was geloof k niet die knappe vrouwquote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het die knappe vrouw? Dan heb ik er ook geen problemen mee.
Dan zullen we er maar gauw over ophouden ookquote:Op zondag 29 november 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Enige die ik er tot nu toe over hoor is frantic dus misschien valt het allemaal wel mee:P
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. Ik heb net een hete douche genomen. Was ik aan toe na een dag in de buitenlucht
Wel lang geslapenquote:Op zondag 29 november 2020 18:07 schreef crv het volgende:
[..]
srry voor de late reactie, op de bank in slaap gedonderd....
zou best weer naar Azie willen... mijn favoriete werelddeel. was er 9 jaar geleden voor het laatst (India, werk) en een jaar eerder Cambodja/Thailand
Ja maar vegans zijn vies en stom.quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
OH gaat mij niet zo zeer om het vegan verhaal hoor.. Vind het alleen typisch, je zit in een gevangenis hoor. nit in een 5 sterren hotel.
Fwuffyquote:Op zondag 29 november 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookNu lekker in m'n fluffy badjas Brooklyn 99 aan het kijken
quote:Op zondag 29 november 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nine-Nine!quote:Op zondag 29 november 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* draait deur van de pod op slotquote:Op zondag 29 november 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*roept haags*
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS
quote:Op zondag 29 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* draait deur van de pod op slot
Zand in de motor van HaagsBot.quote:Op zondag 29 november 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:haags eigenlijk zag hem al een tijdje niet
Misschien een gefaalde patch ofzoquote:Op zondag 29 november 2020 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zand in de motor van HaagsBot.
Slowchat wordt daar nog erg serieus genomen.quote:Op zondag 29 november 2020 19:24 schreef Koen66 het volgende:
R&P relaties is wel heul erg stil dit weekend @:citizen.erased
Haags is niet zo vaak meer op FOK!quote:Op zondag 29 november 2020 19:22 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:haags eigenlijk zag hem al een tijdje niet
Of... Hebben ze een leven?quote:Op zondag 29 november 2020 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slowchat wordt daar nog erg serieus genomen.
Geen doel meer, niet motiverendquote:Op zondag 29 november 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is niet zo vaak meer op FOK!
Ik snap het ook niet, mja smaken verschillenquote:Op zondag 29 november 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat? Waarom zou je dat willen?
@Haagsquote:Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 miljoen is een prachtig doel
Ik heb ook een hobby erbij gezocht om de tijd een beetje te doden.quote:Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, mja smaken verschillen
Moet je weer op pad?quote:Op zondag 29 november 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit.
gebroken nachtje gehad. En in 't slechtste geval weer een gebroken nacht
klus af makenquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klus af makenze zeggen AM. Dus dat is tussen middernacht en 12.00 morgenmiddag
Zou best een glas rode wijn weg kunnen tikken en dan in mn nest duikenmaar das niet verstandig.
Oeh wijn.quote:Op zondag 29 november 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee.
Ik weet niet of ik aan de wijn ga. Ben al slaperig zat
Herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee.
Ik weet niet of ik aan de wijn ga. Ben al slaperig zat
ja dacht gelezen te hebben als de 3e dag op een weekend dag valt je er nog 1 werkdag bij krijgt.quote:
Hmm.quote:Op zondag 29 november 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht gelezen te hebben als de 3e dag op een weekend dag valt je er nog 1 werkdag bij krijgt.
Dus denk morgen nog
Bruine bonen gegeten?quote:Op zondag 29 november 2020 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Herkenbaar
eerst even de kachel eens ontluchtenborrelt weer flink.
nee nou ja misschien voor de verkoper wat meerquote:Op zondag 29 november 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm.
Nou ja, maakt ook eigenlijk niet uit
Ja, da’s altijd spannend.quote:Op zondag 29 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nou ja misschien voor de verkoper wat meer
Nee.... veels te drukquote:
Toch wel aardig van mevrouw crvquote:Op zondag 29 november 2020 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
Nee.... veels te druk
Heb zo ongeveer 5 uur per dag voor mezelf ..... die slaap ik
Wist ik welquote:Op zondag 29 november 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, afgelopen week 1 loop van de CV een keer of 3 droog gehad
Niet eens een heel varken?quote:Op zondag 29 november 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
godverdomme wat een muizenhapje was mijn maaltijd
ja zag het een keer voobij komen. K weet het niet zo ;Pquote:Op zondag 29 november 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
OMG @:bitterbal
https://www.facebook.com/(...)37/?vh=e&extid=0&d=n
wat had je dan?quote:Op zondag 29 november 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
godverdomme wat een muizenhapje was mijn maaltijd
quote:Op zondag 29 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://www.ah.nl/product(...)zalm-pesto-less-carb
Soort baconaromat.quote:Op zondag 29 november 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag het een keer voobij komen. K weet het niet zo ;P
ja zag pas dat ik de verkeerde had toen ik thuis wasquote:Op zondag 29 november 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]de -70% koolhydraten zeggen het dan wel gok ik zo
quote:Op zondag 29 november 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
wie kan hier nou de avond op doorkomen
.iemand met annorexiaquote:Op zondag 29 november 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
heldere kippensoep en erwtensoep. Van die unox zakken. denk dat die erwtensoep zo laat vannacht vervelend gaat doenquote:
Kunnen we hiermee bevestigen dat het dus geen goede maaltijd was?quote:Op zondag 29 november 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
ja. sloeg echt nergens op. Het was een kleine snackquote:Op zondag 29 november 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we hiermee bevestigen dat het dus geen goede maaltijd was?
En hoe was de smaak?quote:Op zondag 29 november 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. sloeg echt nergens op. Het was een kleine snack
quote:Op zondag 29 november 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heldere kippensoep en erwtensoep. Van die unox zakken. denk dat die erwtensoep zo laat vannacht vervelend gaat doen
dus vroeg je om een varkenslul?quote:Op zondag 29 november 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kon net even niet op het woord kurkentrekker komen
Ik ben een borrelbudaquote:Op zondag 29 november 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben ik al ;P
k ga wel voor de kip
Lekker fris buiten wel.quote:Op zondag 29 november 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een borrelbuda
Net nog maar even een wandelingetje gemaakt met mijn lantaarn
Waar was dat?quote:Op zondag 29 november 2020 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke van boswachtershuis vond ik sterren kijken; daar was het echt zo enorm donker 's nachts.
Coureur heeft geluk gehadquote:Op zondag 29 november 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aqnPnRL
drone shot van die crash
Mooiquote:Op zondag 29 november 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de buurt van Ommen
https://www.buitenlevenvakanties.nl/woningen/eerderveld
Vriend van mij verbleef er. Die had even een mid-week in zijn eentje daar. Wat groot genoeg voor 4 personen.quote:Op zondag 29 november 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi
Wel een stukje luxer dan een pod
wowquote:Op zondag 29 november 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
V&A / [TK] Nintendo Switch inclusief 6 games en reisetui
Dat bod. Zucht. Tokkies gonna tok.
Ach ja, Die user is gewoonquote:Op zondag 29 november 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
V&A / [TK] Nintendo Switch inclusief 6 games en reisetui
Dat bod. Zucht. Tokkies gonna tok.
Oh stomquote:Op zondag 29 november 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yep. maar de kpn webplayer is aan t kutten.
Ik ga ook zo. Maar eerst Dn Sjef nog uitlatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |