Mach ein TR danquote:Op zondag 29 november 2020 15:31 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind de tt geloof ik een beetje ongepast..
quote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef Barreltje het volgende:
En fiets over de surprise, mooi gemaakt.. heeft je uk ook meegeholpen?
Ghehe geen idee hoe dat moet.. meestal maak ik die per ongelukquote:
Ik heb alleen de snijlijnen in t karton gedaan; zij heeft zelf het verfwerk gedaan enzo; beetje uitleg gegeven hoe je met maskeringstape moet werken.quote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef Barreltje het volgende:
En fiets over de surprise, mooi gemaakt.. heeft je uk ook meegeholpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Föhn/verfbrander erop los latenquote:Op zondag 29 november 2020 15:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Handige mensen? Ik heb een grote plastic plaat. Deze is gebarsten en staat omhoog. Ik wil dat plastic dat omhoog staat weer terugdrukken. Zijn er truckjes voor om dat te doen zonder het nog erger te maken?
Doet u maar een suggestiequote:Op zondag 29 november 2020 15:31 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind de tt geloof ik een beetje ongepast..
"Jeej voor teamworkquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef fietsie het volgende:
Voor mensen die het F1 topic niet volgen (en in spoiler want niet sjiek)Zonne grote vuurbal *bam*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee wegquote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Laatste nieuws is wel gebroken rib(ben)
Echt bizar hoeveel mazzel 'ie heeft gehad.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Ik hoor / lees apps van mensen die echt gewoon met tranen in hun ogen zitten te kijken...quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee weg
Mag hopen dat ze wel wat aan nazorg doen voor hen allen want brrrr
Valt nog mee.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:
Ik ging uit van een dodelijk afloop na die vuurbal.quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog niet veel beeld gezien maar hij komt er bizar goed mee weg
Mag hopen dat ze wel wat aan nazorg doen voor hen allen want brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |