Het gaat natuurlijk best vaak fout, zeker bij het ingaan van de eerste bocht, maar 9 van de 10 keer is het een val zonder erg. Dat er niet vaak zware valpartijen zijn verbaast me ook.quote:Op zondag 29 november 2020 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat de starts bij het veldrijden maar zelden fout gaan. Met zo'n grote groep sprintend op de eerste bocht af en dan vaak ook nog een overgang naar modder.
quote:Op zondag 29 november 2020 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)euk-naar-ziekenhuis/
Snelheid ligt een stuk lager dan op de weg. Daardoor vaak ook minder schade.quote:Op zondag 29 november 2020 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat de starts bij het veldrijden maar zelden fout gaan. Met zo'n grote groep sprintend op de eerste bocht af en dan vaak ook nog een overgang naar modder.
Nou ja als ze starten stuur aan stuur en kop aan kont gaat het uiteindelijk ook best hard.quote:Op zondag 29 november 2020 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snelheid ligt een stuk lager dan op de weg. Daardoor vaak ook minder schade.
Wat zou de vmax zijn? Het lijkt me sterk dat ze sneller dan 40km/uur rijden.quote:Op zondag 29 november 2020 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja als ze starten stuur aan stuur en kop aan kont gaat het uiteindelijk ook best hard.
Zoiets lijkt me ook.quote:Op zondag 29 november 2020 14:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze sneller dan 40km/uur rijden.
Van wereldtopper naar dit niveau lijkt me me mentaal wel zwaar.quote:
Eurosport en via de livestream van de NOSquote:Op zondag 29 november 2020 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar kan ik dt live bekijken heb geen telenet pffff Altijd alles achter een betaalmuur steken tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten vrezen voor z'n ploeggenoot.quote:Op zondag 29 november 2020 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Vanthourenhout gevlogen is.
Eli vreet gaat hem idd opvreten.quote:Op zondag 29 november 2020 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeten vrezen voor z'n ploeggenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |