Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Wel nieuwsgierig hoe Ajax het vanavond gaat doen maar ik heb een hoog 'zou het wat uitmaken' gehalte.
Vrees een beetje voor een topwedstrijd vanavond en dan volgende week verliezen van Atalanta en alsnog naar de EL.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.
Ik heb er wel een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een hoog "dit gaat hem niet worden" gehalte.
Dat zou wel des ajax zijn ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vrees een beetje voor een topwedstrijd vanavond en dan volgende week verliezen van Atalanta en alsnog naar de EL.
ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over.
zelfde inrichting als @PSVCL?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:56 schreef psfvan het volgende:
Begrijp al die ophef in de media en op sommige social media niet. Alsof het vanavond ergens over gaat. Alleen de eer en wat geld, meer staat er niet op het spel.
Ik ook. 4-0quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over.
De instelling voor bipolaire en manische PSV fans?quote:
jullie hebben dus wel een gezamenlijk probleemquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:02 schreef psfvan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp je niet. Leg eens uit.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
jullie hebben dus wel een gezamenlijk probleem
quote:
Kans op groepswinnaar, geld, coëfficiënt, punten in de poule zodat je volgende week wellicht gelijk kan spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef psfvan het volgende:
Ho ho, absoluut geen fan van PSV hoor, mijn nick kan verwarring veroorzaken, maar heeft niets met PSV te maken.
Maar serieus, wat maakt die wedstrijd van vanavond nog uit?
Geld en eer, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kans op groepswinnaar, geld, coëfficiënt, punten in de poule zodat je volgende week wellicht gelijk kan spelen.
Dat zeg ik dus niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |