Nu:quote:
Vieren?quote:Op maandag 30 november 2020 18:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu:
Top Critic Average 78 met 69 reviews. Rond een 8 dus maar een aantal reviews met vieren dus ja dan gaat het snel onder de 8
Een 3quote:Op maandag 30 november 2020 18:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vieren?
Misschien weer boze BotW fans
Best girl.quote:Op maandag 30 november 2020 18:16 schreef Blackst4r het volgende:
Jessie van FF7 is ook wel een schatje patatje hoor![]()
Heerlijk valsquote:Op maandag 30 november 2020 19:45 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n giftig ventje altijd, hé?
RIP Gekillde_Royquote:Op maandag 30 november 2020 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei Roy is gekilled door Latbag the Forsworn.
Achja was jij niet de genen die valhalla goty vind voordat je ook maar in engeland geweest bent?quote:Op maandag 30 november 2020 17:49 schreef DKUp het volgende:
Jeetje een PS5-review gemist vandaag. Karel was ook al geen fan van Days Gone en Death Stranding was geweldig......
Auwquote:Op maandag 30 november 2020 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Achja was jij niet de genen die valhalla goty vind voordat je ook maar in engeland geweest bent?
Iedereen zo zijn (rare) mening
Sorryquote:Op maandag 30 november 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Auw![]()
Nou ja, ik zei meer dat dit mijn persoonlijke GOTY kan worden of TLOU Part 2 of Cyberpunk 2077.
Ik vind Valhalla heel vermakelijk.
Klink als heel veel gamesquote:Op maandag 30 november 2020 21:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SorryMaar zo zei je het echt
![]()
Ik heb nu 24 uur in Valhalla zitten. De eerste 6 uur vond ik echt heel saai. Daarna werd het een stuk beter. Alleen begin nu wel op het punt te komen dat ik het allemaal wel een beetje gezien heb.
De rest van Ubisoft is gewoon nog slechterquote:
Valhalla is hetzelfde verhaal, daar lees ik soortgelijke dingen over. Alleen Watch Dogs Legion wat meer negatief.quote:Op maandag 30 november 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De rest van Ubisoft is gewoon nog slechter
Skillup was weer heel negatief over AC en redelijk OK met Legions volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2020 21:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Valhalla is hetzelfde verhaal, daar lees ik soortgelijke dingen over. Alleen Watch Dogs Legion wat meer negatief.
Immortals Fenyx Risingquote:Op maandag 30 november 2020 22:12 schreef Jimbo het volgende:
Als ubi maar betaald zijn ze best positief hoor
Wij fokkers wachten dan ook gewoon de games. Fok review af
Best wel zonde dat Ryza zo'n 'je kunt net wel/niet onder haar rokje kijken' camera heeft. Dat leidt af. Net ff te anime voor mij denk ik.quote:
Daar is je antwoordquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 02:14 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Zal het nu toch echt gaan gebeuren... Elden Ring GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |