6 uur aan meetings op een maandag, wie dacht dat dat een goed idee was?quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Q. het volgende:
Ik ben na 6 uur aan meetings vandaag wel een beetje dood hoor.
Ik ben er ook beetje klaar mee voor vandaag. Korte nacht gehad.quote:Op maandag 30 november 2020 15:55 schreef Q. het volgende:
Ik ben na 6 uur aan meetings vandaag wel een beetje dood hoor.
Dan ga je nu uit van de auto, je hebt ook treinen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:50 schreef babylon het volgende:
[..]
In de auto ben je niet bezig om anderen te besmetten, dat gebeurt pas in de winkelstraat of winkel.
Als mensen het nu nog niet begrijpen dan gaan ze het nooit begrijpen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je nu uit van de auto, je hebt ook treinen.
Het gaat er OOK om zoveel reisbewegingen en dus besmettingen door t hele land heen te beperken.
Als je in je eigen dorp een boodschap gaat doen hou je de brandhaard nog lokaal.
Natuurlijk is het nog beter om NIET te gaan shoppen (alleen noodzakelijke dingem, geen sint of kerst). Maar uitgebreid gaan shoppen met z'n allen in een andere plaats vind ik nog echt wel een stapje idioter.
En dan mekkeren dat t allemaal zo lang duurt en zo onhandig is,.quote:Op maandag 30 november 2020 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mensen het nu nog niet begrijpen dan gaan ze het nooit begrijpen.
Ik kan beter stoppen met het proberen uit te leggen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan mekkeren dat t allemaal zo lang duurt en zo onhandig is,.
Joh, zijn er treinenquote:Op maandag 30 november 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je nu uit van de auto, je hebt ook treinen.
Het gaat er OOK om zoveel reisbewegingen en dus besmettingen door t hele land heen te beperken.
Als je in je eigen dorp een boodschap gaat doen hou je de brandhaard nog lokaal.
Natuurlijk is het nog beter om NIET te gaan shoppen (alleen noodzakelijke dingen, geen sint of kerst). Maar uitgebreid gaan shoppen met z'n allen in een andere plaats of zelfs land (omdat daar andere regels zijn) vind ik nog echt wel een stapje idioter.
Ik vind dat niet suf.quote:Op maandag 30 november 2020 16:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Joh, zijn er treinen
Ik snap je wel hoor. Vind alleen een beetje suf om anderen de maat te nemen als je zelf ook de winkel in loopt (waar die dan ook zit)
Nog steeds om half zeven wakker worden en tot half een in bed liggen meuren zodat je je de hele dag brak voelt.quote:Op maandag 30 november 2020 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2 weken lang geen wekker zetten. Verheug me er nu al op
Wie zegt dat iedereen in de outlet of in het centrum van Eindhoven van de tweede groep isquote:Op maandag 30 november 2020 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat niet suf.
Ik vind er een behoorlijk verschil in zitten in "de winkel hier aan t einde van de straat even inlopen om te pakken wat ik nodig heb" en "met je gezin een dagje lekker gaan shoppen in een andere stad".
Nou ja een Belgisch kenteken is een beetje een hintquote:Op maandag 30 november 2020 16:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Wie zegt dat iedereen in de outlet of in het centrum van Eindhoven van de tweede groep is
De weg waarop je ALLEEN MAAR BELGEN ZIETquote:Op maandag 30 november 2020 16:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Wie zegt dat iedereen in de outlet of in het centrum van Eindhoven van de tweede groep is
In een outlet mall a la Roermond woomt niemand hequote:Op maandag 30 november 2020 16:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Zaterdag om 7:30 er uit na een uur te draaien (en een beetje seks). Lekker lange dagquote:Op maandag 30 november 2020 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds om half zeven wakker worden en tot half een in bed liggen meuren zodat je je de hele dag brak voelt.
Ja ik merk t hier in t centrum ook echt heel erg.quote:Op maandag 30 november 2020 17:01 schreef Debsterr het volgende:
Sjezus man, wij reden vanuit Geldrop terug (omdat we bij een huis waren wezen kijken) en overal alleen maar debiele kut Belgen die zich thuis vervelen en hier de wegen en straten blokkeren. Optyfen, gauw.
Niet elk dorp heeft een winkel met kleding. Zelfs niet de dorpen rond Roermond (waar België dicht bij ligtquote:Op maandag 30 november 2020 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een outlet mall a la Roermond woomt niemand he
En de Belgische kentekens die in kolonne uit de stat reden waren ook zeer zeke rniet van de eerste groep.
Ja jij zult er nog meer last van hebben, wij hebben dan vooral de extreme drukte van de markt om de hoek.quote:Op maandag 30 november 2020 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik merk t hier in t centrum ook echt heel erg.
Je wordt er een beetje naar nationalistisch van als je "Rot op naar je eigen land!" wil gaan schreeuwen
Maar t loopt echt de spuigaten uit.
Dus dan bestel je lekker online.quote:Op maandag 30 november 2020 17:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet elk dorp heeft een winkel met kleding. Zelfs niet de dorpen rond Roermond (waar België dicht bij ligt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |