Gary denk ik ook, die heeft er geen zin meer in. Lewis kan nog veel beter, maar moet eerst eens 10 kg in z'n gezicht afvallen om fit te wordenquote:
Durrant krijgt een WK-boostquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je naar de huidige vorm kijkt vind ik dit nog geen best gedeelte.
[5] Rob Cross - Jamie Hughes [28]
[12] Glen Durrant - Chris Dobey [21]
Ik gok op een errortje in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat gebeurde hier eigenlijk? Dacht Vincent al dat ze weg geschakeld waren naar de opkomst?
Ja, hij dacht dat alleen Marcel nog in beeld was. En hij had veel last van zijn rug, dus hij deed er wel even over om naar de tv te lopen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat gebeurde hier eigenlijk? Dacht Vincent al dat ze weg geschakeld waren naar de opkomst?
7 van de 10 NEDERLANDERS zijn door vandaag. NOS pushbericht incomingquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS NEDERLANDERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Tagliano op 27-11-2020 23:41:45 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Die irritante zoem is nog steeds niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga over op de Twitch stream
[ Bericht 23% gewijzigd door Tagliano op 27-11-2020 23:41:37 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die irritante zoem is nog steeds niet weg
Ik ga over op de Twitch streamBij mij doet hij het gewoon prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tagliano op 27-11-2020 23:41:56 ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Loodzwaar trainingskampquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, hij dacht dat alleen Marcel nog in beeld was. En hij had veel last van zijn rug, dus hij deed er wel even over om naar de tv te lopen.
[ afbeelding ]
Hij doet het prima, maar die irritante piep hoor je toch? Vooral als het wat stiller isquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het gewoon prima.
HERE'S MAIJERquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij doet het prima, maar die irritante piep hoor je toch? Vooral als het wat stiller is
Ja qua tijd lopen ze gelijk inderdaad. Misschien heb ik wat jonger gehoor dat ik die piep wel hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee.
Ik had ze net even tegelijk aan, ze lopen precies gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |