quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik wil graag een : B als pi gebruiken jooo
ja ik wil graag de rood gekleurde vogelbek smilie als pi gebruiken, groetjes
ik denk rond 3 uur ofzo, als hij voor de DT ontwaakt. en dan middels die DT gewoon mij weer voorbij gaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zwischen @:Mario390 und @:Schakeltopia
ik lees dit nu pas en we zijn al veel verder dus weet niet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vond jij die laatste vrouw Chanel?
dat idee had ik nou ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Mario vannacht pas komt.
Die al zangeres was in Surinamequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas en we zijn al veel verder dus weet niet wie je bedoelt.
Viel Spass dan maarquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk rond 3 uur ofzo, als hij voor de DT ontwaakt. en dan middels die DT gewoon mij weer voorbij gaat
Ik vond er niet zoveel aan Vond dat meisje van 21 beter.quote:
Een microfoonquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik benieuwd wat droeg het meisje van 21
zou wel fantastisch zijn als ik in ieder geval 1x deze maand de DT mee naar huis mag nemenquote:
Een of ander gekleurd ding. Heb er niet zo goed op gelet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ben ik benieuwd wat droeg het meisje van 21
Wel.keer terug brengen danquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou wel fantastisch zijn als ik in ieder geval 1x deze maand de DT mee naar huis mag nemen
Du gehst dafür!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zou wel fantastisch zijn als ik in ieder geval 1x deze maand de DT mee naar huis mag nemen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nakend![]()
misschien moet ik toch maar is gaan kijken dan
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |