Bier genoeg jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg, mafkezen.
Als je December doet, sluit dat Januari niet uit hoor...
Het is gewoon WIN-WIN
quote:
Werk aan de winkel dusquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. nou, ik had een voorzetje gegeven, maar had het idee dat de animo niet zo groot was
Dan moet ik afhaken. Of in mijn eentje vrijdag drinken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Verplaatsen naar de zaterdagen kan ook
Was fijn, had ze zo gemistquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
En wat fijn dat je ze weer gezien hebt
Ja dat schiet ook niet opquote:
Ahhquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
Had een verjaardag van mijn zoon en liep best uit omdat kleinzoon niet wilde dat oma weg ging.
Kunnen noemenquote:December testen van kanshebber voor Januari topic
Ik kees nog meequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
ik ben nog steeds met Kees aan de gang.
Thnxx heb wat terug gelezen maar ik moet bang zijn voor KEES begrijp ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhfeli...grijp vooral een Kees.
Ik wilde al roepen dat we het op dinsdag gaan doen, en daarna met z'n allen tekenen bij Tonjaquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:49 schreef espri het volgende:
Doen we het op de donderdag, vieren we mijn verjaardag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
Er is niet mis met zo nu en dan eens ff flink Kezen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
Thnxx heb wat terug gelezen maar ik moet bang zijn voor KEES begrijp ik.
o jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde al roepen dat we het op dinsdag gaan doen, en daarna met z'n allen tekenen bij Tonja
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde al roepen dat we het op dinsdag gaan doen, en daarna met z'n allen tekenen bij Tonja
Dan hebben we niemand die kan aftellen, dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan moet ik afhaken. Of in mijn eentje vrijdag drinken.
Helremaal mee eens natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is niet mis met zo nu en dan eens ff flink Kezen.
quote:
Je moet er met een open mind in gaan Espriquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
Oke oke, zal het dit weekend laten weten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet er met een open mind in gaan Espri
Prisha ligt er nog mee te kloten...en nog geen sokken gezienquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
#metooquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:49 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |