SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Druk en typefouten onder voorbehoud.
Beetje jammerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Helemaal fipo en hier weer verder vergeten.
Ja en mijn tel haperde. Dacht veel te laat te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:15 schreef potjecreme het volgende:
Helemaal fipo en hier weer verder vergeten.
Snap ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was nog helemaal high van mijn Hunt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
Ik heb bijna 100.000 posts op Fok! Wie wil mij straks aanraken?
Ikkequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
Ik zit dacht ik vanaf het begin in de TVSC. Volgens mij had de reeks hiervoor eerst nog een andere naamquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Wij zijn in hetzelfde jaar begonnen en ik zit nog maar op iets meer dan 17.000
Ja dat zal zeker wel. En dan al die "echters" toen Mr. Frank Visser nog op de nationale televisie zat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zit dacht ik vanaf het begin in de TVSC. Volgens mij had de reeks hier voor eerst nog een andere naamEn toen ging het snel met elke zondag Alberto en Koossssss plaatjes
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
quote:
Die neem ik op. Best een heftige film die ik kijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]ik kijk naar 'ik geloof in mij' op sbs 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Die neem ik op. Best een heftige film die ik kijk.Sterkte dan maar lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stort me gewoon op de licht verteerbare uitzendingen
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ja ik kijk ondertussen een beetje op het internet om er niet teveel ingezogen te worden. Thanks lieverdquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Sterkte dan maar lieverdIk stort me gewoon op de licht verteerbare uitzendingen
Avondquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Middag lieve Oost, geniet van je weekend. Hoe is het met je Oostblokliefde?
Als ik je handtekening zou mogenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef WcPot het volgende:
Het zijn drie docu's achter elkaar.. Ahh jammer maar misschien straks als je in een ritme zit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Avond
Het is stil, nieuwe baan staat het in de weg, mn sociale leven is daar echt het slachtoffer van geworden.![]()
Oh en morgenavond die docu eens bekijken
Ik ben al in kerststemming. Mijn UI verandertquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Het zijn drie docu's achter elkaar.. Ahh jammer maar misschien straks als je in een ritme zit.
Komt goed hoorquote:
Met de vloer verder geen problemen meer gehad?quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:30 schreef monkyyy het volgende:
Vanochtend stonden mijn zus en haar twee kindertjes onaangekondigd voor de deur, dus ik heb ze maar even aan het werk gezet, mooi mijn terras aanvegen.
De keukenvloer is afquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met de vloer verder geen problemen meer gehad?
Fijnquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De keukenvloer is afSuper blij mee
quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
18.12; In Overtreding RTL5
19.05; Kassa NPO1
20.00; Oh wat een jaar RTL4
20.00; Helden van Hier (MUG) RTL5
20.25; Wie het laatst lacht SBS6
20.30; Kamp van Koningsbrugge NPO1
20.40; Sterren op het doek NPO2
21.30; Even tot hier NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Typefouten onder voorbehoud
quote:
Avond schatteboutjesquote:
Avond allerliefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Goedenavond Mvr. Creme. (Ik heb vorige week een kaart naar NL gestuurd en die is wel aangekomen. Ik baal nog steeds dat jij die zegels nooit ontvangen hebt)quote:
Dit.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik blijf nog lekker verder tuffen in mijn volvo
Gelijk heb je, heb ook zeker geen zin om minimaal een halfuur naast de auto te gaan staan om hem vol te krijgen!quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik blijf nog lekker verder tuffen in mijn volvo
Gewoon 100 kwh uur erin gooien.quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:28 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk heeft Tesla en bepaalde modellen van Hyundai het echt onder de knie!
Dit, en in 2 minuten vol.quote:
Ja, nissan met hun ieniemini accu van 40kwh. Van die dealers die maar 1 koekje bij de koffie doen, we bin zunig!quote:
Nis-san shit man!quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:34 schreef Snowsquall het volgende:
Schandalig dit verhaal !!! Nissan moet zich kapot schamen, wat een kutmerk zeg![]()
Heb wel jaaaaaren lang een Micra gereden... nooit wat aan de hand! Maar was wel met een benzine-motor!quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:34 schreef Snowsquall het volgende:
Schandalig dit verhaal !!! Nissan moet zich kapot schamen, wat een kutmerk zeg![]()
Als Shell hun dividend niet verhoogt binnenkort dan gooi ik de ramen daar in in Den Haagquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:52 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een land is dit ook...het wordt alleen maar ergerShell is van de staat, die kunnen alleen maar graaien dat is hun core-business en daar zijn ze ont-zet-tend goed in
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Shell hun dividend niet verhoogt binnenkort dan gooi ik de ramen daar in in Den Haag
Dan neem ik de Fok! knokploeg meequote:Op zaterdag 28 november 2020 19:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Shell hun dividend niet verhoogt binnenkort dan gooi ik de ramen daar in in Den Haag
Mjammie, lekker hoorquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:06 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, net een dönerschotel naar binnen gewerktalthans, een deel want het was een bietje veel maar het was wel weer lekker
Het went. Echt waar. Hier in Belgie is die mondkapjesplicht en de avondklok er al maanden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:14 schreef Bocaj het volgende:
Oh wacht, in het nieuws net over pleiten voor avondklok....
Wat moet er nog meer van ons afgepakt worden? Journalisten zijn masochisten...
Ze hebben al de mondkapjes plicht er doorheen laten drukken en nu (next) de avondklok!
België werd ook aangehaald ja...quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Het went. Echt waar. Hier in Belgie is die mondkapjesplicht en de avondklok er al maanden.
Ik heb er zelf geen probleem mee laat de avondklok maar komenquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:14 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben al de mondkapjes plicht er doorheen laten drukken en nu (next) de avondklok!
Pasop wat je zegt hoor... eenmaal afgegeven...quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen probleem mee laat de avondklok maar komen
Weet je wat, we laten iedereen maar zn gang gaan, dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:14 schreef Bocaj het volgende:
Jij bent sowieso een man van de klokquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen probleem mee laat de avondklok maar komen
Als enige land van Europa ervan af geweest....quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Weet je wat, we laten iedereen maar zn gang gaan, dan komt het wel goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die klootviolen zich in het begin allemaal een beetje verstandig hadden gedragen waren we er nou vanaf geweest!! Op deze manier met al die dwarsliggers en mensen die zichzelf zielig vinden zijn we er volgende zomer nog steeds mee bezig, mark my words !!!
Avondquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een man van de klok![]()
Nee, Rutte had natuurlijk ook de grenzen dicht moeten gooien voor recreatief gebruik maar zoals altijd; zachte heelmeesters maken stinkende wonden........quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als enige land van Europa ervan af geweest....Grow up will you!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Avondklok op 18:00:00 uur en geen seconde later
Onzin. In België was het strenger en niet beter vergeleken met ons.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, Rutte had natuurlijk ook de grenzen dicht moeten gooien voor recreatief gebruik maar zoals altijd; zachte heelmeesters maken stinkende wonden........
Rutte is veel te soft en het volk te stronteigenwijs!!
Ga maar bij @praadje wonen!quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, Rutte had natuurlijk ook de grenzen dicht moeten gooien voor recreatief gebruik maar zoals altijd; zachte heelmeesters maken stinkende wonden........
Potje, kun jij geen trein regelen voor oud en nieuw? Daar mogen meer mensen in en dan kunnen we met de SC oud en nieuw vieren in de trein. Regelen we onderling de hapjes en de drankjes. Laat je gewoon het bordje "geen dienst" branden zodat er geen anderen instappen. Gewoon een soort rail away waarbij je ons langs de mooiste plekjes voert.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Avondklok op 18:00:00 uur en geen seconde later
The Fok! Express!quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje, kun jij geen trein regelen voor oud en nieuw? Daar mogen meer mensen in en dan kunnen we met de SC oud en nieuw vieren in de trein. Regelen we onderling de hapjes en de drankjes. Laat je gewoon het bordje "geen dienst" branden zodat er geen anderen instappen. Gewoon een soort rail away waarbij je ons langs de mooiste plekjes voert.
Mee eens. En dan al die mensen die het hardst hebben geroepen om een vaccin die ineens terug krabbelen. Want het komt te snel op de markt. Als ze zich erin verdiept hadden hadden ze geweten dat het is afgeleid van het Sars vaccin en ze dus niet vanaf nul hoefden te beginnen. Maar het is zo lekker makkelijk, elkaar napraten zonder ook maar enigszins de feiten op een rijtje te hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Belgie heeft op dit moment het laagst aantal besmettingen van Europa. Vanaf dinsdag mogen de winkels weer open. Heel goed dat ze dat na Black Friday doen. Horeca blijft dicht.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin. In België was het strenger en niet beter vergeleken met ons.
Alleen mijn wegbekendheid is vrij beperkt mag niet overal komenquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Potje, kun jij geen trein regelen voor oud en nieuw? Daar mogen meer mensen in en dan kunnen we met de SC oud en nieuw vieren in de trein. Regelen we onderling de hapjes en de drankjes. Laat je gewoon het bordje "geen dienst" branden zodat er geen anderen instappen. Gewoon een soort rail away waarbij je ons langs de mooiste plekjes voert.
Ik ben geen alwetende, ik heb het nu over NL. BE en DE hadden andere regels die ook op andere dagen zijn ingevoerd, vergeef me dat ik dat niet allemaal bij houdquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin. In België was het strenger en niet beter vergeleken met ons.
Daar geven we helemaal niets om.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen mijn wegbekendheid is vrij beperkt mag niet overal komen![]()
Schijnveiligheid dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef WcPot het volgende:
Aangezien wij nu lekker kritisch bezig zijn. Wat vinden jullie van de mondkapjes. Werkt het echt of toch schijnveiligheid als je de Kassa test mag geloven?
i rest my casequote:Op zaterdag 28 november 2020 21:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Schijnveiligheid dat is algemeen bekend.
Het is uiteraard beter dan niks/niet dragen maar dan moet dus wel iedereen dat doen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef WcPot het volgende:
Aangezien wij nu lekker kritisch bezig zijn. Wat vinden jullie van de mondkapjes. Werkt het echt of toch schijnveiligheid als je de Kassa test mag geloven?
En dan ook goed dragen. Niet dat er nog een neus boven uitsteektquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het is uiteraard beter dan niks/niet dragen maar dan moet dus wel iedereen dat doen...
Morgen liefste Potje. Werk ze vandaag. Hier liggen de saucijzenbroodjes lekker in de oven te bakkenquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 09:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Morgen liefste Potje. Werk ze vandaag. Hier liggen de saucijzenbroodjes lekker in de oven te bakken
In deze uitzending aandacht voor Jerrel G., een oplichter in de taxiwereld op Schiphol. Veel chauffeurs zijn door hem belazerd en zijn naar hem op zoek. Maar deze Jerrel heeft veel meer mensen opgelicht, waaronder zijn eigen familie. Alberto spreekt de zoon van Jerrel die een een boekje opendoet en aangeeft dat zijn vader een grote oplichter is. Ook hijzelf is door zijn vader op grove wijze besodemieterd. Ook de ex-vrouw van Jerrel vertelt hoe Jerrel liegt en bedriegt. Alberto en zijn team sporen de oplichter op tijdens een spannende undercoveractie en Alberto confronteert hem.quote:Op zondag 29 november 2020 18:27 schreef Razor21 het volgende:
Bekend waar Undercover over gaat vanavond?
HH van afgelopen week over Amelandquote:Op zondag 29 november 2020 18:27 schreef Razor21 het volgende:
Bekend waar Undercover over gaat vanavond?
Heb jij het over de serie Undercover of over de Alberto Undercover? Want in de tv gids staat bovenstaande.quote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
HH van afgelopen week over Ameland
Ohh, bij mij staat wat anders in de onscreen gidsquote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
In deze uitzending aandacht voor Jerrel G., een oplichter in de taxiwereld op Schiphol. Veel chauffeurs zijn door hem belazerd en zijn naar hem op zoek. Maar deze Jerrel heeft veel meer mensen opgelicht, waaronder zijn eigen familie. Alberto spreekt de zoon van Jerrel die een een boekje opendoet en aangeeft dat zijn vader een grote oplichter is. Ook hijzelf is door zijn vader op grove wijze besodemieterd. Ook de ex-vrouw van Jerrel vertelt hoe Jerrel liegt en bedriegt. Alberto en zijn team sporen de oplichter op tijdens een spannende undercoveractie en Alberto confronteert hem.
Ik heb het van tv gids.nl.quote:Op zondag 29 november 2020 18:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ohh, bij mij staat wat anders in de onscreen gids
Alberto heb ik het overquote:Op zondag 29 november 2020 18:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb jij het over de serie Undercover of over de Alberto Undercover? Want in de tv gids staat bovenstaande.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Alberto heb ik het overOepssssssss Ik keek bij die lul van een Zeeman...Stalkers
![]()
quote:Op zondag 29 november 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Thnx.
In deze uitzending aandacht voor Jerrel G., een oplichter in de taxiwereld op Schiphol. Veel chauffeurs zijn door hem belazerd en zijn naar hem op zoek. Maar deze Jerrel heeft veel meer mensen opgelicht, waaronder zijn eigen familie. Alberto spreekt de zoon van Jerrel die een een boekje opendoet en aangeeft dat zijn vader een grote oplichter is. Ook hijzelf is door zijn vader op grove wijze besodemieterd. Ook de ex-vrouw van Jerrel vertelt hoe Jerrel liegt en bedriegt. Alberto en zijn team sporen de oplichter op tijdens een spannende undercoveractie en Alberto confronteert hem.
Wat!!quote:Op zondag 29 november 2020 20:53 schreef Tassendief het volgende:
Wcgod plekje gestegen in de subleague
Had Perezquote:Op zondag 29 november 2020 20:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat!!
StephanL eindelijk eens niet de laagst scorende![]()
Ik had er serieus aan gedacht om Albon te kopen. Had ik het maar gedaanquote:Op zondag 29 november 2020 21:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog een RP onderdeel inzetten gelukkig niet gedaan
quote:Op maandag 30 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
18.00; Lang leve de liefde SBS6
19.30; Meester Frank Visser SBS6
Diversen;
20.25; Hunted NPO3
20.30; Als de Brandweer RTL5
20.30; 100 jaar jong SBS6
20.35; Radar NPO1
21.28; In Overtreding RTL5
21.30; Alle Hens aan Dek SBS6
Docu/Reportage;
20.31; De zaak Nicky Verstappen (deel 2) RTL4
21.20; Besmet Canvas https://www.tvgids.nl/tv/besmet/100617631
21.25; Klassen NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)rijden-tegen-onrecht
21.25; Danny & the Brotherhood NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/danny-the-brotherhood/99084491
Sport;
19.00; Darts RTL7
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
21.55; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
avond allemaalquote:
quote:Op maandag 30 november 2020 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
avond allemaal
ik kijk altijd even Gordon.quote:
Avond lieve Leequote:Op maandag 30 november 2020 18:24 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
avond allemaal
Dank!!quote:Op maandag 30 november 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
18.00; Lang leve de liefde SBS6
Diversen;
20.25; Hunted NPO3
20.30; Als de Brandweer RTL5
20.30; 100 jaar jong SBS6
20.35; Radar NPO1
21.28; In Overtreding RTL5
21.30; Alle Hens aan Dek SBS6
Docu/Reportage;
20.31; De zaak Nicky Verstappen (deel 2) RTL4
21.20; Besmet Canvas https://www.tvgids.nl/tv/besmet/100617631
21.25; Klassen NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)rijden-tegen-onrecht
21.25; Danny & the Brotherhood NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/danny-the-brotherhood/99084491
Sport;
19.00; Darts RTL7
Aktueel;
21.55; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
quote:
Bijna avondquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef Snowsquall het volgende:
Avond alvast allemaal![]()
![]()
Zeeman op rtl5 en daarna Opgelicht op NL1
Praadjequote:Op dinsdag 1 december 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
18.00; Lang leve de Liefde SBS6
Diversen;
20.25; 4 handen op 1 buik (nieuw seizoen) NPO3
20.32; Het perfecte plaatje RTL4
20.32; Zeeman confronteert stalkers RTL5
20.35; Opsporing Verzocht NPO1
21.10; De geknipte gast NPO2
21.30; Opgelicht NPO1
21.30; Vermoord in het buitenland RTL5
22.40; Zaak van je leven NPO2
Sport;
20.30; UEFA Champions League SBS6 https://www.tvgids.nl/spo(...)-revanche-op-anfield
Aktueel;
22.06; Beau RTL4
22.25; OP1 NPO1
Goedenavond allerliefste.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:57 schreef Snowsquall het volgende:
Avond alvast allemaal![]()
![]()
Zeeman op rtl5 en daarna Opgelicht op NL1
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Oeps, dan trek ik hem in. Krijg je er de volgende keer geen
Avond Stephanquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:15 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Zeeman kijken en daarna Ajax. En het niet laat maken.
StephanLquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:15 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond
Zeeman kijken en daarna Ajax. En het niet laat maken.
quote:
Goedenavond. Ja ben er weer. Moest veel werken afgelopen week. Nu wordt het weer wat rustigerquote:
Goed bezig loonslaafjequote:Op dinsdag 1 december 2020 18:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond. Ja ben er weer. Moest veel werken afgelopen week. Nu wordt het weer wat rustiger
Pff, dat kun je wel zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:09 schreef WcPot het volgende:
Wel weer een hoog tokkie gehalte en een lakse vriend
Wel een goede reactie van oma. Hoe spreek je de naam nu uit van het kind dat dacht ik dus ookquote:
arme juffen en meesters later (been there )quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel een goede reactie van oma. Hoe spreek je de naam nu uit van het kind dat dacht ik dus ook
En wat hebben al die tokkies toch met Dylano Wesley Ryan Keano. Dan denk je gelijk aan iemand met een gouden kettinkje en een petje met een gevouwen klep.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:29 schreef Ole het volgende:
[..]
arme juffen en meesters later (been there )
quote:Op woensdag 2 december 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
[/b[b]]18.00; Lang leve de Liefde SBS6
Diversen;
20.31; Bureau 040 RTL4
20.35; Tussen kunst en kitch NPO1
21.28; Hotter than my daughter RTL5
21.30; Dokters van morgen NPO1
Sport;
20.30; UEFA Champions League: Manchester United FC - Paris Saint-Germain SBS6
Aktueel;
22.17; Beau RTL4
22.30; OP1 NPO1
quote:
Avond schatje en potjequote:
Wowwwwww. Held!!!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef WcPot het volgende:
Post 100.000 op Fok! jullie mogen mij aanraken
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2020 17:43 schreef WcPot het volgende:
Post 100.000 op Fok! jullie mogen mij aanraken
![]()
quote:
quote:
Avond allemaalquote:
Avond lieverdquote:Op donderdag 3 december 2020 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefsteGaat alles nog volgens plan?
Misschien zit ze al Klem in Dannyquote:Op donderdag 3 december 2020 18:23 schreef praadje het volgende:
Ik mis @:monkyyy nog. Het is tenslotte haar Klem en Danny avondje
quote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Misschien zit ze al klem in Danny![]()
Wil je mij nu ook aanrakenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 100k posts
Maakt niet uitquote:
👊quote:Op donderdag 3 december 2020 20:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maakt niet uit1.5 meter vergeten wij even
punt van de bank!quote:
Daar was ik al, bedankt voor het zorgen maken, moeke.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:23 schreef praadje het volgende:
Ik mis @:monkyyy nog. Het is tenslotte haar Klem en Danny avondje
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar was ik al, bedankt voor het zorgen maken, moeke.
De jouwe ook al? Ik schakelde net te laat in dus heb helemaal geen idee om wie het ging..quote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mijn duim doet zeer van het refreshen.
sowwy! Ze lag er meteen uitquote:Op donderdag 3 december 2020 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mijn duim doet zeer van het refreshen.
Goede tip gisteren dacht ik er nog aan. Maar vandaag had mijn korte termijn geheugen mij eventjes in de steek gelatenquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:10 schreef potjecreme het volgende:
Vergeet niet Hamilton te wisselen!!!
@:tassendief @:wcpot @:stephanL
18:00:00 uurquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv.gids van vandaag;
Dagelijks;
18.00; Lang leve de Liefde SBS6
Diversen;
20.05; The voice of Holland RTL4
20.30; Voor de rechter RTL5
20.35; Ik Vertrek NPO1
21.26; Voor de rechter RTL5
21.30; Floortje blijft hier NPO1
21.50; Toren C NPO3
Serie;
20.30; Undercover SBS6
21.35; Undercover SBS6
Sport;
Aktueel;
21.59; Beau RTL4
22.40; OP1 NPO1
En gelukkig ik net een fractie van nog geen seconde sneller. Voor mijn vier op een rijquote:
Gelukkig heb ik mijn manager nog kunnen aanpassenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
Wat een gezeik met Fok weer @#$%^&*( vanaf 17.30 lag de server weer plat. Dat is nogal vaak zeg
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu loopt ie weer als een tierelier
Ja daar word ik echt Foxwild vanquote:
Avond Snowsquallquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Avond allemaal![]()
Wat een gezeik met Fok weer @#$%^&*( vanaf 17.30 lag de server weer plat. Dat is nogal vaak zeg
Nee NU op npo1quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond Snowsquall
Straks weer Ik Vertrek
Haha, goedenavond allerliefste meneer Gillesquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja daar word ik echt Foxwild van![]()
Avond schatje![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gemist dus
Had 21h30 in mijn hoofd
Ik ook. Nu kijk ik The Voice maar af en morgen Ik vertrek. Moet toch nog een stapel papieren in orde maken, kan dat mooi tegelijk met The Voice op de achtergrond.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gemist dus
Had 21h30 in mijn hoofd
Ik had laatst. De andere kant van Nederland gemist stond ook in de TV gids van Praadjequote:Op vrijdag 4 december 2020 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het stond wel goed in de TV-gids van PraadjeGodin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |