SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij bent de mariofluisteraarquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
k begrijp hem vaak wel. Maar ik lees hem al een paar jaartjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wat moet je van hem?quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mach mich verrückt!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja mutti halloooo
ich will gerne @:mario390 sprechen genau oder![]()
Wort umhoch, mein neger!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits![]()
![]()
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar nietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: