Gedaan niets bijzonders gezienquote:
Productiewerk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doet je vrouw ook alweer?
Snap ik!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Ook top dat ze zo denkt. Maar ik dacht Misschien voor haar handen wel fijn was geweest een weekje rust
Thanks!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gefeliciteerd nogmaals
Als je dat iedere dag de hele week moet doen is dat best zwaar werk voor een vrouw vind ik kratten van 8 kg versjouwenquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Maar het nieuwe werk is een heel stuk lichter; alleen wat kratten van 8 kilo versjouwen, en in een lager tempo.
O, ja.quote:
Dat is wel fijn, ik hoop dat ze het naar haar plezier heeft.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Maar het nieuwe werk is een heel stuk lichter; alleen wat kratten van 8 kilo versjouwen, en in een lager tempo.
over het goed afsluiten van een toch wel behoorlijk ruk jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Twee mensen blij hier van de week met een nieuwe baan wat geweldig allebei gefeliciteerd en hoop dat jullie veel plezier in jullie werk gaan ervaren
Dinsdag mag ik beginnen en ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Twee mensen blij hier van de week met een nieuwe baan wat geweldig allebei gefeliciteerd en hoop dat jullie veel plezier in jullie werk gaan ervaren
Ja is niet netjes Mario.quote:
kijk is naar je puntjes koekwaus, alles is gewoon nog hetzelfdequote:
Ja lekker hoor. Ga je weer fijn de feestdagen im.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik beginnen en ik kijk er naar uit.
top hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dinsdag mag ik beginnen en ik kijk er naar uit.
Het lastige is alleen dat ik voor daar een fiets nodig heb, dat moet ik nog even zien op te lossen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Ga je weer fijn de feestdagen im.
Niemand van wie je een fiets kan lenen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lastige is alleen dat ik voor daar een fiets nodig heb, dat moet ik nog even zien op te lossen.
Helaas niet, maar die fiets heb ik ook daar nodig. Thuis heb ik er niets aan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand van wie je een fiets kan lenen?
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar die fiets heb ik ook daar nodig. Thuis heb ik er niets aan.
Ik denk niet dat er veel mensen in Boskoop wonen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
FOK!kers helpen FOK!kers
Doe een oproep!
Ja thuis wel een fiets dan die kan je toch met de trein meenemenquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, maar die fiets heb ik ook daar nodig. Thuis heb ik er niets aan.
Sssttt hij slaapt toch nog?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Heb je wel je boodschappen gedaan Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |