Uiteraard.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:58 schreef mazaru het volgende:
Alleen als ze het zelf allemaal betalen
Echt welquote:
Maak andere keer wel weer een fotoquote:
dit hoor, ik zit daar ook niet op te wachtenquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Laat die lui aan de deur nooit hun verhaal doen kap het gelijk af
gaa toch weg en keer hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 15:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit hoor, ik zit daar ook niet op te wachten
Ach ik had wel ff zin in zo'n discussie!quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Laat die lui aan de deur nooit hun verhaal doen kap het gelijk af
Ga zelfquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:01 schreef ToT het volgende:
Goedendag meneer, ik ben van Greenpeace. Wij lopen actie tegen de plasticsoep. Weet u wat dat is?
- Ja dat als je een rietje in een colaflesje gebruikt, dat dat in een dolfijnenmaag terecht komt.
Precies! En daar zijn we actie tegen aan het voeren, want veel plastic van wat we gebruiken, komt in de oceanen terecht.
- Ook wat ik hier in de container gooi?
Ja, ook daar komt een deel van in de oceanen betreft.
- Dus u beweert dat [naam afvalbewerkingsbedrijf] met hun containerwagens vanuit Drenthe naar de Noordzee toe rijdt om het daar in te dumpen?
Nee dat bedoel ik niet, maar het komt er wel in terecht.
- Hoe dan?
Nou, we is gewoon te veel. Het komt op een bult terecht en een deel wordt gerecycled en de rest komt in de zee terecht.
- Dan vraag ik u opnieuw; hoe dan? Hoe komt het afval van [afvalverwerkingsbedrijf] hier in Drenthe in de Noordzee of de Atlantische oceaan terecht?
Nou....dat weet ik niet, maar we schrijven bedrijven aan om er wat aan te doen, zoals biologisch afbreekbare flessen of statiegeld op de kleine verpakkingen.
- Dat eerste vind ik een prima idee, dat tweede baal ik van. Ja goed dat de jongeren het dan misschien wat vaker terug brengen, maar ik als huisvader zit er niet op te wachten. En ik moet dat steunen?
quote:In juli ging 97% van het Enschedese plastic als restafval de oven in
ENSCHEDE - Het grootste deel van het ingezamelde plastic in Enschede wordt op dit moment verbrand als restafval. In juli werd maar liefst 97 procent van de containerpartijen afgekeurd.
Wie netjes zijn zakken met verpakkingsmateriaal naar een container brengt, moet er rekening mee houden dat dit klusje voor niks was. Het meeste keurig gescheiden verpakkingsafval belandt gewoon in de verbrandingsoven. De inhoud van veel van deze containers is namelijk zo vervuild met andere troep dat de partijen in hun geheel als restafval worden bestempeld.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maak andere keer wel weer een foto
Gelukkig komen die hier nooit aan de deurquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaahaaa ik ga zo wel weer hoor
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig komen die hier nooit aan de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |