ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef maily het volgende:
Kijken jullie hier wel eens?
F&F / Gastopvang DOC: Cat's 25e nestje#3 Kittige kneuzige kleuters
quälgeist ben jequote:Op vrijdag 27 november 2020 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoord
Goed plan. Klinkt namelijk goed.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga nu alvast dankewol zeggen, daar ga ik straks eens even naar luisteren
Vroeger wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef maily het volgende:
Nee sorryquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef maily het volgende:
ben benieuwd, van de vorige dames achter de tafel heb ik wel kunnen genietenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging snel kijken of je gekaapt had maar ppffff gelukkig had wel laatste post
Gaat helemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Aantal positieve testen weer gestegen
Bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zijn het afgelopen etmaal 5.790 positieve coronatests geregistreerd. Daarmee overstijgt het dagelijkse aantal positieve testen voor het eerst deze week het gemiddelde van de laatste zeven dagen (5.101).
Gover, het houdt ook maar niet op he ppffffffquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Aantal positieve testen weer gestegen
Bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zijn het afgelopen etmaal 5.790 positieve coronatests geregistreerd. Daarmee overstijgt het dagelijkse aantal positieve testen voor het eerst deze week het gemiddelde van de laatste zeven dagen (5.101).
Dan kan je dat zeker ook van deze jonge dame.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben benieuwd, van de vorige dames achter de tafel heb ik wel kunnen genieten
quote:
aaaaaaaaaaaa de foto van @m1st1g in adams kostuum Dank je Jippiequote:
Nee, dit is ook iets dat gezamenlijk moet gebeuren. Zolang als dat er nog een groep is die denkt dat de maatregelen niet voor hen gelden gaat het niet weg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gover, het houdt ook maar niet op he ppffffff
Je gaat bijna denken dat het virus in de mondkapjes zit.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gover, het houdt ook maar niet op he ppffffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De feest en vakantiegangers maar goed aanpakken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dit is ook iets dat gezamenlijk moet gebeuren. Zolang als dat er nog een groep is die denkt dat de maatregelen niet voor hen gelden gaat het niet weg.
Slappe hap allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |