Met Linssen koop je gewoon 15 goals hoorquote:Op zondag 29 november 2020 15:38 schreef Kerftminister het volgende:
Linssen wisselen aub, maakt me echt niet uit wie er in komt. Helemaal klaar mee.
Had je iets anders verwacht als je de opstelling zag? Ben er niet eens boos om ofzo, met zo veel afwezigen en dit drukke programma is gewoon een keer de koek opquote:
Er gaan een heel stel dingen mis bij die corner. Ook apart dat de 2e paal niet gedekt wordt.quote:Op zondag 29 november 2020 15:41 schreef Haringkop het volgende:
Senesi dekt wel slecht bij die goal.
Wel een mooi vooruitzicht voor de 2e seizoenshelft.quote:Op zondag 29 november 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Linssen koop je gewoon 15 goals hoor
Bij Utrecht wel, die spelen best goed.quote:Op zondag 29 november 2020 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Er klopt positioneel gezien ook gewoon niks van
Wel wat beter dan dit hoor, maar goed. Ik ga liever in Europa door. Derde/vierde worden we toch wel.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht als je de opstelling zag? Ben er niet eens boos om ofzo, met zo veel afwezigen en dit drukke programma is gewoon een keer de koek op
Ligt eraan hoe lang het nog doorgaat met deze blessuregolf. Het is net als de tweede coronagolf, hij houdt maar aan.quote:Op zondag 29 november 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel wat beter dan dit hoor, maar goed. Ik ga liever in Europa door. Derde/vierde worden we toch wel.
Dat heeft weinig met voetbal te maken ja. Verrast mij dat Advocaat hem niet direct weggejaagd heeftquote:Op zondag 29 november 2020 15:47 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Die kan echt geen fuck, parodie van een voetballer
Tegen Zagreb kan je ook zomaar verliezen.quote:Op zondag 29 november 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel wat beter dan dit hoor, maar goed. Ik ga liever in Europa door. Derde/vierde worden we toch wel.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht als je de opstelling zag? Ben er niet eens boos om ofzo, met zo veel afwezigen en dit drukke programma is gewoon een keer de koek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |