dat zou kunnen, ik vind dit opzich nog wel vrij rustigquote:
Deze vond ik altijd heel goed, maar het duurde heel lang voordat ik hem op de gitaar onder de duim hadquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
waaarum ben'n de nachten hier zo licht
waaarum ben'n de nachten hier zo licht
scherm die kassen af man, tis ja geen gezicht
middernacht, de vogel zingt zijn hoogste lied
dat alle licht voor al die rozen is ach dat wet zo'n vogel niet
haha vetquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze vond ik altijd heel goed, maar het duurde heel lang voordat ik hem op de gitaar onder de duim had
En dit vind ik ook wel lekker, is weer heel andersquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha vet![]()
dat is wel een lekker nummertje inderdaad
Ik heb een goed voorbeeld gehadquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:17 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker beetje lekkere muziek verpakken in een smerige bolk
maar ik zit nu nog even bij canned heat
Dat vind ik ook een goed nummer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze vond ik altijd heel goed, maar het duurde heel lang voordat ik hem op de gitaar onder de duim had
Ik heb nog een mooi nummer maar denk je dat ik nu op de titel kan komenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goed nummer.
niemand word gespaardquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dat oefen je dan op mij maar even uit?
A sweety sollyquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dat oefen je dan op mij maar even uit?
Blokken. bolkuh, puntjes, harken, en dat maal 1000000quote:
Paar daagjes nog.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blokken. bolkuh, puntjes, harken, en dat maal 1000000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |