In ‘Drie’ (zoek maar op haha).quote:Op zondag 29 november 2020 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
wow ook nog door naar de FokStok!
Waar ligt ie?
Ik hoop dat jullie een zaklamp hebben meegenomen omdat het zo donker wordt hahaquote:Op zondag 29 november 2020 16:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
In ‘Drie’ (zoek maar op haha).
[ afbeelding ]
Wel mooie plaatjes onderweg
Top!!quote:Op zondag 29 november 2020 17:35 schreef superkimmi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
konden m niet pinpointen, maar gezien Drie niet heul groot js, eerste bord was raak
Ik ga normaal altijd voor een verhuis doos, deze keer ook alleen heb ik hem op dit moment met wat hout aan de onderkant verstevigd want anders ben ik bang dat die doorzaktquote:Op zondag 29 november 2020 14:24 schreef Scheepskok het volgende:
Ik moet mijn doos versturen. Heeft iemand een goede tip voor een goede stevige verzenddoos per post?
Er gaan geen flessen of glazen potten in.
Goeie tip.quote:Op zondag 29 november 2020 18:16 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik ga normaal altijd voor een verhuis doos, deze keer ook alleen heb ik hem op dit moment met wat hout aan de onderkant verstevigd want anders ben ik bang dat die doorzakt
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hey waarom probeerde je je vlokken in de koelkast te zetten?
Haha ik heb me kostelijk vermaakt met je unboxing video. Strijder
Edit
Wij hebben ons kostelijk vermaakt, toch @:superkimmi?
Als toevoeging wil ik dan nog even onze grootste lachkick toevoegen, de Duck army compilatie.quote:hierbij komt een einde van onze epische roadtrip. @superkimmi en ik zijn weer veilig thuis, de Kerstpakketten zijn bezorgd en de fokstok verplaatst!
Dit alles hebben we gedaan in twee dagen, we hebben 677km gereden, heel wat zitten kleppen en gelachen.
Waarom om de paar weken een nieuw accountquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:02 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Jullie kennen mij tochFoto's
Video
Briljant plekjequote:Op zondag 29 november 2020 22:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
De fokstok is geplaatst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |