quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:42 schreef Cod_player het volgende:
Super leuk om te zien dit.
Jullie zijn echt kanjers!<3
Dankjequote:
unboxing video's in aantochtquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:02 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Jullie kennen mij tochFoto's
Video
noordholland, groningen, noordbrabant.. ik had een houten kont na afloop.. en dat allemaal in mn trouwe oude 206jequote:Op zaterdag 28 november 2020 15:08 schreef littledrummergirl het volgende:
@:barreltje weet je nog?uuuren in de auto, elke uithoek gezien
En daar was geen eigen topic van?quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
noordholland, groningen, noordbrabant.. ik had een houten kont na afloop.. en dat allemaal in mn trouwe oude 206je
@superkimmi en @KapiteinIglo houden inderdaad geen 1,5 meter afstand. Ik denk dat zij inmiddels een eigen sociale bubbel vormen. Bij de ontvangers ga ik ervan uit dat het volgens de coronaregels verloopt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dit kan echt niet in deze coronatijden. Blijf thuis!
volgens mij was er iets op de frontpage...quote:
Oh zo lang geleden al.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij was er iets op de frontpage...het is iets van 8 jaar geleden ofzo
Ging het niet ook nog sneeuwen onderweg ofzoquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
noordholland, groningen, noordbrabant.. ik had een houten kont na afloop.. en dat allemaal in mn trouwe oude 206je
Thanks! En idd dit. Kapiteiniglo is inmiddels ongeveer mijn huishouden haha.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:38 schreef Viv het volgende:
[..]
@:superkimmi en @:KapiteinIglo houden inderdaad geen 1,5 meter afstand. Ik denk dat zij inmiddels een eigen sociale bubbel vormen. Bij de ontvangers ga ik ervan uit dat het volgens de coronaregels verloopt.
Leuk om zo'n oud topic door te lezen!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
2012![]()
FHF / [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 #4 We pakken nog steeds uit!
Superleuk!!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
2012![]()
FHF / [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 #4 We pakken nog steeds uit!
Verpest anders even een topic met Coronaquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:38 schreef Viv het volgende:
[..]
@:superkimmi en @:KapiteinIglo houden inderdaad geen 1,5 meter afstand. Ik denk dat zij inmiddels een eigen sociale bubbel vormen. Bij de ontvangers ga ik ervan uit dat het volgens de coronaregels verloopt.
Ik probeerde het topic juist te redden nadat iemand stelde dat je thuis moet blijven in deze coronatijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Verpest anders even een topic met Corona
Ik vernoed idd een verkeerde quote. Jouw reactie was fijnquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik probeerde het topic juist te redden nadat iemand stelde dat je thuis moet blijven in deze coronatijden.
Ja dat Wellness is hier ook, alleen ben ik heel misschien mijn badkleding vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:30 schreef Viv het volgende:
666![]()
Veel plezier daar! Is dat wellness gebeuren nu ook, of 's ochtends pas?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja dat Wellness is hier ook, alleen ben ik heel misschien mijn badkleding vergeten
Too soonquote:
En nu ga ik niet naar de Wellness. Kan @superkimmi wel alleen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Too soon
Nee maar wel echt balenop zaterdagavond in Overijssel kun je natuurlijk ook nergens iets aanschaffen. En nu?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En nu ga ik niet naar de Wellness. Kan @:superkimmi wel alleen.
Wat was dat zwarte kubusvormige cadeau voor iets?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef TheBradgeTV het volgende:
Héééééééééééééél erg bedankt voor Kimmi en Iglo voor het brengenTop mensen!
En nog meer bedankt (?![]()
) Voor de gever!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef TheBradgeTV het volgende:
) Voor de gever!
Wat tof! Je hebt er bijna een extra keukenkastje voor nodigquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef TheBradgeTV het volgende:
) Voor de gever!
Gitaarversterkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:36 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dat grote zwarte ding? @:thebradgetv
Een gitaarversterkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat was dat zwarte kubusvormige cadeau voor iets?Op 2 minuut 10 seconden.
Gefeliciteerd met je kerstpakket, of zo.
quote:
Wat ontzettend leuk dat je de video al gemaakt hebt! Hele fijne december toegewenstquote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef TheBradgeTV het volgende:
) Voor de gever!
Sorry het spijt mij. Ik werd opgefokt door mensen hier. Veel agressie in mij laatste tijd, maar je hebt gelijk. Hoop alleen dat andere mij ook met rust gaan laten. Het is mooi wat je hier doet habib, sorry. Mijn ego faalde me, soms verliest het verstand van me. Maar ik zweer je ze moeten stoppen mij zo op te fokken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Waarom kom je hier trollen?
Top! Kom gewoon lekker de kerstgedachte hier delen, je bent welkom. Maar trollen doet iedereen maar lekker in ONZ en KLB!quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Sorry het spijt mij. Ik werd opgefokt door mensen hier. Veel agressie in mij laatste tijd, maar je hebt gelijk. Hoop alleen dat andere mij ook met rust gaan laten. Het is mooi wat je hier doet habib, sorry. Mijn ego faalde me, soms verliest het verstand van me. Maar ik zweer je ze moeten stoppen mij zo op te fokken.
Bedankt dat je me erop aan spreekt. Mijn excuses ook nog eens bij deze. Soms raak ik gewoon even het goede pad kwijt habib.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Top! Kom gewoon lekker de kerstgedachte hier delen, je bent welkom. Maar trollen doet iedereen maar lekker in ONZ en KLB!
Met deze kerstgedachte van een boze eend kunnen we op positieve voet door.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Bedankt dat je me erop aan spreekt. Mijn excuses ook nog eens bij deze. Soms raak ik gewoon even het goede pad kwijt habib.
Mooie actie ik hoop dat veel mensen een goeie kerst hebben ondanks de moeilijke tijd.
Goed gedaan habib.
Leven is lastig, altijd goed dat er goeie mensen zijn. Ik ben soms opgefokt door vroeger wat ik meemaakte, omdat mensen niet naar me omkeken. Maar heeft niets met financieën te doen habib. Sorry dat ik me zo liet opfokken.
Dat is bijna knap, want het staat bovenaan alle topics/subfora (bij Aankondigingen)!quote:
Hey waarom probeerde je je vlokken in de koelkast te zetten?quote:Op zaterdag 28 november 2020 20:20 schreef TheBradgeTV het volgende:
) Voor de gever!
Dikke lachkicks hier. De boem van Handige Harryquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hey waarom probeerde je je vlokken in de koelkast te zetten?
Haha ik heb me kostelijk vermaakt met je unboxing video. Strijder
Edit
Wij hebben ons kostelijk vermaakt, toch @:superkimmi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |