Dat was inderdaad de bedoeling, thank voor het meedenken!quote:Op dinsdag 1 december 2020 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Verlies netjes gepakt dus. Geen quote mocht je het weg willen halen
Yaaaay! ziet er heel tof uit! Ik ga een boompje plaatsenquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:48 schreef aapieannie het volgende:
Dit prachtige pakket werd hier zojuist afgeleverd!
[ afbeelding ]
De doos zit echt helemaal vol!
[ afbeelding ]
Het is echt zoo veel![]()
[ afbeelding ]
Het uitpakken laat nog even op zich wachten, we zijn nu niet compleet thuis.
Lieve Gever ( ik weet niet of je hier anoniem wil blijven) je maakt ons echt enorm blij. Ik heb net even een traantje gelaten toen ik het op de tafel uitstalde.
Jaa wat mega he!quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Yaaaay! ziet er heel tof uit! Ik ga een boompje plaatsen
quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:48 schreef aapieannie het volgende:
Dit prachtige pakket werd hier zojuist afgeleverd!
[ afbeelding ]
De doos zit echt helemaal vol!
[ afbeelding ]
Het is echt zoo veel![]()
[ afbeelding ]
Het uitpakken laat nog even op zich wachten, we zijn nu niet compleet thuis.
Lieve Gever ( ik weet niet of je hier anoniem wil blijven) je maakt ons echt enorm blij. Ik heb net even een traantje gelaten toen ik het op de tafel uitstalde.
Tof om de pakjes zo te zien! 😊quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:49 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Jaa wat mega he!
Bij dochter liep het kwijl zowat uit haar mond toen ze de berg zag haha.
Is het trouwens wel de bedoeling dat het al uitgepakt word? Want anders bewaar ik het voor kerst..
Okay, geen ijstaart dus.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:08 schreef Poppejans het volgende:
Wanneer uitpakken moet je zelf weten hoor
In 2010 is het begonnen, vandaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Heb even teruggezocht trouwens. (Verder terug kon ik niet zoeken)
2010: 27 pakketten
2011: 25 pakketten
2012: 43 pakketten
2013: 39 pakketten
2014: 48 pakketten
2015: 39 pakketten
2016: 32 pakketten
2017: 32 pakketten
2018: 35 pakketten
2019: 34 pakketten
2020: 41 pakketten
Mooi om te lezen dat er al zoveel jaren zoveel mensen blij gemaakt worden op deze manier.
Echt super super super super bedankt alvast! Grote meid haar ogen vielen zowat uit haar hoofd toen ze het zag!quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tof om de pakjes zo te zien! 😊
Ik hoop dat het een beetje in de smaak zal vallen.
Wanneer uitpakken moet je zelf weten hoor
Ah nu snap ik het.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het.Ik dacht dat je het over 35 kerstpakketten had, maar dit zal 35 nummers voor de TOP2000 geweest zijn.
Dat had ik laatst ook..... vreemd dat ze dat soort papier maken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:54 schreef Magica het volgende:
Wil net alles gaan inpakken, kei mooi papier...
Plakt de plakband er gewoon niet op, op geen enkele manier, laat meteen los
Ben behoorlijk chagrijnig nuquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook..... vreemd dat ze dat soort papier maken.
Glitter inpakpapier toevallig?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:54 schreef Magica het volgende:
Wil net alles gaan inpakken, kei mooi papier...
Plakt de plakband er gewoon niet op, op geen enkele manier, laat meteen los
quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:31 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Glitter inpakpapier toevallig?
Is in te pakken met dubbelzijdig tape en/ of lintjes/ lijm. Ik heb dat soort inpakpapier maar overgeslagen dit jaar. Ziet er prachtig uit, maar heel lastig mee te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |