Ja tnx maar dat lukt me dus nooit haha. Ga straks nog eens proberenquote:Op woensdag 2 december 2020 14:41 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
upload de foto's naar https://www.mupload.nl/ en zodra je een foto geupload hebt kopieer je de link voor het forum in je bericht
[ afbeelding ]
Ohh super spannend! Met m'n vriendinlief afgesproken dat ik wacht met uitpakken tot zij er een paar dagen later bij is. Geduld geduld geduld hahahaquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:15 schreef Essebes het volgende:
Dit is de box tot nu toe. Ben bijna gereed, hopelijk kan ik ‘m deze week dichtmaken.
[ afbeelding ]
Ook vandaag een afspraak gemaakt. We gaan de box langsbrengen![]()
(maar pas op de 18e, dus nog even geduld)
Ja gelukt, tnxquote:Op woensdag 2 december 2020 14:41 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
upload de foto's naar https://www.mupload.nl/ en zodra je een foto geupload hebt kopieer je de link voor het forum in je bericht
[ afbeelding ]
Ik ga ze niet blijven nummeren, maar wel weer WoW.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:18 schreef Magica het volgende:
Kreeg hem net dicht, met 4 lagen brede tape. Kaart vergeten! Moest ie weer open
Herkenbare situatie, ik heb nu wel tig keer gevraagd of alles er wel in zat.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:18 schreef Magica het volgende:
Kreeg hem net dicht, met 4 lagen brede tape. Kaart vergeten! Moest ie weer open
Zo was een aantal jaren geleden een doos die naar ons was verstuurd bij het sorteercentrum half open gescheurd en kwam daardoor later aan. Hadden ze wel zo netjes mogelijk weer gerepareerd met een briefje erbij.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Herkenbare situatie, ik heb nu wel tig keer gevraagd of alles er wel in zat.
Protip als je de doos nog feestelijk inpakt en dan verstuurt: zet voor de zekerheid het adres ook nog op de doos zelf voor het geval dat het inpakpapier ergens in het transport gesloopt wordt. En om de kans op gesloopt papier iets te verkleinen kun je het beste alle naden en vouwen een laagje plakband geven.
Toch eens opzoeken dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, Pukka heeft zulke lekkere thee
Waarom hebben vrouwen vaak zo'n mooier handschrift?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt zo’n mooi meisjeshandschrift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb blijkbaar ook "zo'n" handschrift.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Bofbips 5 of 6 alweer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 00:27 schreef Takaiki het volgende:
Pakjes ingepakt vanavond in twee kleuren kerstpapier vanwege twee ontvangers
Morgen afleveren![]()
![]()
(nou ja technisch gesproken vandaag
)
Oh tof.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:20 schreef Reggie200 het volgende:
Lieve gever, mijn pakket is binnen, vanmorgen werd ik verrast door mijn buurjongen waar het gisteravond was afgeleverd. Ik ben helemaal ontroerd en het ziet er allemaal fantastisch uit! Ik ben er super blij mee <3
Nu nog even uitzoeken hoe ik hier een foto kan plaatsen
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef Reggie200 het volgende:
Tadaa!
[ afbeelding ]
Open gemaakt
[ afbeelding ]
En het resultaat
[ afbeelding ]
Ontzettend bedankt lieve gever en ook alle andere gevers en mensen die een pakket gedoneerd hebben!
Als de ontvanger aangeeft van pure chocola en zoutjes te houden dan is dat een mooi uitgangspuntquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
Wat tof!!! Ik krijg er spontaan trek van
Mooi zegquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef Reggie200 het volgende:
Tadaa!
[ afbeelding ]
Open gemaakt
[ afbeelding ]
En het resultaat
[ afbeelding ]
Ontzettend bedankt lieve gever en ook alle andere gevers en mensen die een pakket gedoneerd hebben!
Heel graag gedaan en als er iets in zit dat je zelf niet gebruikt, voel je niet bezwaard om er iemand in je omgeving blij mee te makenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:31 schreef Reggie200 het volgende:
Tadaa!
[ afbeelding ]
Open gemaakt
[ afbeelding ]
En het resultaat
[ afbeelding ]
Ik heb het voor je opgelost.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef Rafeiro het volgende:
Oh als ik er op klik is het wel "normaal" maar hij staat hier heel raar
Hahaquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:50 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Even heel snel screenshotje en geplakt zonder netjes te maken.
Bezorgtijd nu aangepast naar morgen tussen 17 en 19quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:21 schreef Magica het volgende:
Volgens de track en trace zou het vanavond al aan moeten komen
Awww, moet je nog rrn nachtje slapenquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Bezorgtijd nu aangepast naar morgen tussen 17 en 19![]()
Nou ikke nie hèquote:Op vrijdag 4 december 2020 13:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Awww, moet je nog rrn nachtje slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |