abonnement Unibet Coolblue
pi_196437295
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 november 2020 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en voor knuppels als ik, die al jaren ziek zwak en misselijk zijn of mensen die om een andere manier een erg laag inkomen hebben. Ik werd van de week gewezen op de "Individuele inkomenstoeslag" bij de gemeente.
Weet Niet of het landelijk is, of echt per gemeente.

Maar hier: als je 3 jaar onder de bijstands-norm zit (zegge ¤ 1000 euro per maand netto (afgerond) als individu zonder kinderen) Kan je dan 1x per jaar een toeslag krijgen van hier ¤ 350. Ook een leuk "kerstpakketje".

De regels moet je verder zelf uitzoeken, maar leek me ook wel een mooie om te delen.
In mijn gemeente is het 5 jaar. Maakt niet uit of je kinderen hebt. Dan wordt het bedrag gewoon aangpast. Elke gemeente heeft zijn eigen regels :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_196437820
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:14 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

In mijn gemeente is het 5 jaar. Maakt niet uit of je kinderen hebt. Dan wordt het bedrag gewoon aangpast. Elke gemeente heeft zijn eigen regels :)
Ik geloof je direct, heb me er ook niet verdiept in verder, maar ik had er dus nooit van gehoord en als je het niet breed hebt is het wel erg de moeite om even naar te kijken.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196438228
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 november 2020 14:43 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Ik geloof je direct, heb me er ook niet verdiept in verder, maar ik had er dus nooit van gehoord en als je het niet breed hebt is het wel erg de moeite om even naar te kijken.
Zeker weten ! Ik heb een wajong, heb in 2015/2016 een paar maanden gewerkt goor een enorme terugval. Helaas is daarmee mijn inkomen dus niet al 5 jaar lang laag.

Maar is zeker heel goed om meer bekend te maken. Want niet veel mensen weten dat je hier recht op kunt hebben.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_196438342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

M'kay, hij was deze keer dan wel snel.

2x :9

Anyway, probleem opgelost, fijne kerst iedereen dit dat alles. Nu weer genoeg lobi lobi gedaan dus ik ga weer terug de botte hork zijn die ik over het algemeen ben.
O+ botte hork
pi_196440333
De deurbel ging, de postnl bezorger gaf me een klein pakje aan. Ik dacht dat het voor de buren was, maar mijn naam stond erop.

Het was een klein "teaser" pakketje met sinterklaas thema, als voorproefje op het kerstpakket.

Zo'n simpel, maar toch zo'n lief gebaar. Ik kreeg een dikke smile op m'n gezicht. Bij deze, lieve gever (ik weet wie je bent, maar weet niet of jij "anoniem" wilt blijven). Alvast bedankt voor de moeite en tijd die je erin stopt en ik ga vanavond even genieten van het voorproefje! :D
pi_196440379
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:00 schreef Cod_player het volgende:
De deurbel ging, de postnl bezorger gaf me een klein pakje aan. Ik dacht dat het voor de buren was, maar mijn naam stond erop.

Het was een klein "teaser" pakketje met sinterklaas thema, als voorproefje op het kerstpakket.

Zo'n simpel, maar toch zo'n lief gebaar. Ik kreeg een dikke smile op m'n gezicht. Bij deze, lieve gever (ik weet wie je bent, maar weet niet of jij "anoniem" wilt blijven). Alvast bedankt voor de moeite en tijd die je erin stopt en ik ga vanavond even genieten van het voorproefje! :D
Oh dat is wel super tof.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 18:02:58 #32
269689 crew  Viv
pi_196440380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:00 schreef Cod_player het volgende:
De deurbel ging, de postnl bezorger gaf me een klein pakje aan. Ik dacht dat het voor de buren was, maar mijn naam stond erop.

Het was een klein "teaser" pakketje met sinterklaas thema, als voorproefje op het kerstpakket.

Zo'n simpel, maar toch zo'n lief gebaar. Ik kreeg een dikke smile op m'n gezicht. Bij deze, lieve gever (ik weet wie je bent, maar weet niet of jij "anoniem" wilt blijven). Alvast bedankt voor de moeite en tijd die je erin stopt en ik ga vanavond even genieten van het voorproefje! :D
Wat liev! O+
pi_196440412
Ga je alleen wel meer op het echte pakket wachten, dat is wel gemeen, haha :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:40:04 #34
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196440836
Wat een lief idee! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_196441236
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:00 schreef Cod_player het volgende:
De deurbel ging, de postnl bezorger gaf me een klein pakje aan. Ik dacht dat het voor de buren was, maar mijn naam stond erop.

Het was een klein "teaser" pakketje met sinterklaas thema, als voorproefje op het kerstpakket.

Zo'n simpel, maar toch zo'n lief gebaar. Ik kreeg een dikke smile op m'n gezicht. Bij deze, lieve gever (ik weet wie je bent, maar weet niet of jij "anoniem" wilt blijven). Alvast bedankt voor de moeite en tijd die je erin stopt en ik ga vanavond even genieten van het voorproefje! :D
Goed aangekomen dus!

Ik moet eerlijk zijn...ik heb dit afgekeken van vorig jaar. Toen zag ik dit langskomen en ik vond het een goed idee. Heb dat dus gewoon overgenomen van lieve gevers vorig jaar ☺️

Geniet van je pakketje vanavond, de grote komt er binnenkort aan!
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_196441660
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef superkimmi het volgende:
Lieve gevers, we hebben mogelik jullie hulp nodig! Een van onze topshoppers heeft al ruim een maand geen contact kunnen leggen met haar beoogde donateur. Er is ook nog geen geld overgemaakt.

Zonder gelijk aan naming and shaming te doen, als we nou de handen ineenslaan en de gevers die nog een paar euro of wat kunnen missen zich bij mij melden, dan kunnen we toch nog een mooi bedragje verzamelen voor dit pakket en halen we de 'geldzorgen' weg bij de shopper, die nu ook nog zo lief is om het voor te schieten zodat ze wel kan beginnen met het pakket.

In de tussentijd blijven wij volop ons best doen om ook via mail de betreffende donateur te herinneren aan de beloftes, maar we dachten we gaan alvast even de mogelijkheden bekijken!
Ja, ho, hier klopt iets niet. Ik ben de sponsor waar het over gaat.
Ik heb inderdaad bijna een maand geen contact gehad, maar was zelf niet in de veronderstelling dat er een bericht van mij verwacht werd.
Ik had in het begin gevraagd of ik het bedrag meteen moest overmaken of nadat het pakket klaar was en de verzendkosten bekend zouden zijn en de shopper zei dat dat niet uitmaakte.
Verder heb ik daarvoor wel contact gehad en een beetje meegedacht, maar ik heb op het laatste bericht niet gereageerd want dat was vooral een update/informatiebericht.
Daarna is er ook geen poging tot contact geweest. Dus ik begrijp het niet eigenlijk.
Ik vind het stom dat er dan bij anderen aangeklopt wordt in plaats van dat ze mij zelf even een berichtje stuurt dat ze een reactie verwacht of dat ze wil dat ik het bedrag nu overmaak.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_196441684
Sorry dat anderen nu voor de kosten hebben moeten opdraaien. Dat was niet nodig.
Hoe kan ik dit oplossen zodat iedereen zijn geld terugkrijgt?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 19:52:17 #38
269689 crew  Viv
pi_196441724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:49 schreef kuolema het volgende:
Sorry dat anderen nu voor de kosten hebben moeten opdraaien. Dat was niet nodig.
Hoe kan ik dit oplossen zodat iedereen zijn geld terugkrijgt?
Of het wordt gewoon een extra pakket. *O*
pi_196441748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:52 schreef Viv het volgende:

[..]

Of het wordt gewoon een extra pakket. *O*
Dat is ook een optie, maar dan blijf ik me schuldig voelen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:54:20 #40
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196441755
Even een berichtje van een anonieme ontvanger tussendoor *O*

quote:
Vanmorgen mocht ik een mooie Sinterklaaspakket ontvangen voor mijn 2 kinderen. Bem heel benieuwd maar vooral dankbaar!

Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 19:55:50 #41
269689 crew  Viv
pi_196441780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:53 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is ook een optie, maar dan blijf ik me schuldig voelen.
Nergens voor nodig toch? Het berustte op een misverstand. :) En CoolGuy en Scorpie doen eigenlijk ieder jaar mee, dus dit was precies het zetje wat ze nog nodig hadden. ;)
pi_196441827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:53 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is ook een optie, maar dan blijf ik me schuldig voelen.
Dank voor je reactie! Hier is volgens mij gewoon sprake van miscommunicatie zonder schuldige!

We hebben momenteel geen ontvangers, maar wie weet! Of misschien kan een shopper nog wel budget gebruiken voor een pakket?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 27 november 2020 @ 20:01:15 #43
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_196441848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:55 schreef Viv het volgende:

[..]

Nergens voor nodig toch? Het berustte op een misverstand. :) En CoolGuy en Scorpie doen eigenlijk ieder jaar mee, dus dit was precies het zetje wat ze nog nodig hadden. ;)
Dit was gewoon stiekem in scène gezet om ze mee te laten doen :D _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 20:03:48 #44
269689 crew  Viv
pi_196441892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dit was gewoon stiekem in scène gezet om ze mee te laten doen :D _O-
Zou wel een bazenactie zijn :D maar nee
pi_196441949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dit was gewoon stiekem in scène gezet om ze mee te laten doen :D _O-
Het is waar, ik geef het toe :@
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_196442453

Krijgen we hier nu zulke taferelen? haha.
Kan een keer misgaan en er is nooit een naam genoemd.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196442723
Oh en ik zoek nog een adres voor een altje, dan kan ik #42 wel zijn. :D
Slecht geintje. Maar als die gever er weer is, waarom niet een nieuwe ontvanger zoeken?
Cool en scorpio lokten elkaar al jaren uit de kast :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196452043
Eerste kerstboom staat in de OP *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196452298
Eens met @Rafeiro, erg slecht geintje. Zou er zelf bijzonder slecht van gediend zijn als mij zoiets geflikt werd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_196452788
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:42 schreef superkimmi het volgende:
Eerste kerstboom staat in de OP *O*
*O*
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')