abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:13:43 #176
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196439692
Wat een toespraak.

Ik vraag me af hoe je daar als volksvertegenwoordiger van Forum voor Democratie naar kijkt. Ondanks alles ben je achter de partij blijven staan en daar staat jouw lichtende voorbeeld, de man die naar eigen zeggen de partij ís te verkondigen dat je een hoop stront bent die hij van zijn schoen veegt. Wie ben je nou helemaal joh, met je nietszeggende provinciebaantje? De vraag stellen is hem voor jezelf beantwoorden, helemaal niks.

Ben je lekker mee.
Laffe huichelaar
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:14:11 #177
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196439700
Wat gaat er dan in het hoofd om van zo iemand? Wil je dan de overige volksvertegenwoordigers ook wegjagen of wat is je idee?
Laffe huichelaar
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:15:14 #178
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196439713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:13 schreef timmmmm het volgende:
Wat een toespraak.

Ik vraag me af hoe je daar als volksvertegenwoordiger van Forum voor Democratie naar kijkt. Ondanks alles ben je achter de partij blijven staan en daar staat jouw lichtende voorbeeld, de man die naar eigen zeggen de partij ís te verkondigen dat je een hoop stront bent die hij van zijn schoen veegt. Wie ben je nou helemaal joh, met je nietszeggende provinciebaantje? De vraag stellen is hem voor jezelf beantwoorden, helemaal niks.

Ben je lekker mee.
Ja dan ben je wel een masochist of iemand met ontzettend weinig zelfvertrouwen als je je dat laat aanpraten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:15:50 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196439719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:14 schreef timmmmm het volgende:
Wat gaat er dan in het hoofd om van zo iemand? Wil je dan de overige volksvertegenwoordigers ook wegjagen of wat is je idee?
Denk gewoon woest om zich heen aan het slaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196439721
Nou ja, met de provinciale verkiezingen stelde ook iedereen de vraag: "Wie zijn deze mensen? Wat willen ze met de provincie?" En was de consensus dat mensen vooral vanwege Baudet en de landelijke lijn stemden, en niet vanwege de provinciale kandidaten. Dat zouden slechts de gehoorzame marionetten van Baudet zijn.

In dat laatste heeft Baudet zichzelf ook verslikt blijkbaar. :D
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 17:16:57 #181
236264 crew  capricia
pi_196439732
quote:
Wat een toespraak.

Ben je lekker mee.
Persoonlijkheidscultus.
De Zonnekoning.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196439783
quote:
Wat een toespraak.

Ben je lekker mee.
Het gemiddelde Statenlid zal heus wel beseffen dat ie electoraal niet meer is dan een aanhangsel van de landelijk lijsttrekker.
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:22:04 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196439803
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Het gemiddelde Statenlid zal heus wel beseffen dat ie electoraal niet meer is dan een aanhangsel van de landelijk lijsttrekker.
Wat Baudet zegt gaat wel wat verder imo
Laffe huichelaar
pi_196439851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat Baudet zegt gaat wel wat verder imo
Volgens mij komt het er op neer dat ie zegt dat het vervangbare nobodies zijn. Wat niet zo aardig is om te zeggen, maar wel correct.
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 17:28:25 #185
236264 crew  capricia
pi_196439903
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Volgens mij komt het er op neer dat ie zegt dat het vervangbare nobodies zijn. Wat niet zo aardig is om te zeggen, maar wel correct.
Dat zegt dan alles over zijn partij. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196439912
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:48 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Nou ja, ze waren bevestigd door zijn politieke tegenstanders. Waarbij je er altijd sterk rekening mee moet houden dat die belang hebben om iemand te beschadigen.

Dat hij die uitspraken nu zelf erkent vind ik toch wel schokkend, gezien de totale absurditeit van die uitspraken.
Na een kleine tien jaar complotdenken van zijn kant mag dat toch niet echt schokkend meer zijn?
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:30:56 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196439931
quote:

[..]

Klopt, en het is ook wel een te verdedigen standpunt, maar niet hoe je als partijleider omgaat met je volksvertegenwoordigers. Als ik iemand was die ondanks alles toch gebleven ben, wat al een moeilijke afweging moet zijn, om vervolgens als voetveeg behandeld te worden, zou ik me toch nog eens achter de oren krabben.

Dus ik vraag me af waarom hij over de weinige vertegenwoordigers die hem nog trouw zijn ook als vuilnis praat. Je zou denken dat je de rokende puinhopen die je nog over hebt bij elkaar probeert te vegen in plaats van nogmaals in de hens steken
Laffe huichelaar
pi_196439958
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Nou ja, dat was natuurlijk wel toen er nog een landelijke leider was die op 25 zetels stond en die nog wat voorstelde. Niet één of andere rare kerel die wild met z'n armen staat te zwaaien. Ik snap wel dat ze er nu klaar mee zijn.
pi_196440055
quote:
Wat een toespraak.

Ben je lekker mee.
Het is lomp maar dit keer natuurlijk wel gewoon de waarheid. Het werk in PS stelt weinig voor, zeker als oppositiepartij die niet serieus genomen wordt. Daarnaast zijn zij verkozen op basis van de landelijke campagne die geheel om Baudet draaide. Er waren niet eens provinciale partijprogramma’s. Ze hebben hun, inderdaad nietszeggende baantje, dus gewoon te danken aan Baudet.
Niet dat dit nu wat uitmaakt, ze zijn immers gewoon netjes verkozen.
pi_196440065
quote:

[..]

Praktisch gezien zijn ze door de te krappe kieslijsten juist niet te vervangen 😂
pi_196440087
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Praktisch gezien zijn ze door de te krappe kieslijsten juist niet te vervangen 😂
Wat boeit hem dat joh. De enige taak van belang hebben ze een paar weken na hun aantreden. Voor de rest zijn ze ballast
zie email 27 oktober
pi_196440145
quote:
Wie roept daar trouwens 'Joooo, goed zo Thierry'? Els_rechts? Ik hoor een nieuwe #5 voor op de kieslijst. :D
pi_196440146
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat boeit hem dat joh. De enige taak van belang hebben ze een paar weken na hun aantreden. Voor de rest zijn ze ballast
Je bedoelt het stemmen op eerste kamerleden, waarvan hij al meer dan de helft weer kwijt is?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196440156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:47 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je bedoelt het stemmen op eerste kamerleden, waarvan hij al meer dan de helft weer kwijt is?
Ja, dat bedoel ik. Dat is toch de enige reden waarom ze daar zitten?
zie email 27 oktober
pi_196440201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Dat is toch de enige reden waarom ze daar zitten?
Ja, maar het had dus niet veel nut... ik zei meer dan de helft, maar hij heeft er nog maar 4 over waarvan 1 Lennart van der Linden is. Waarschijnlijk binnenkort dus 3. Van de 12. Hoe snel kan het gaan...

En het cadeautje aan SGP backfirede behoorlijk toen die samen met Otten voor de stikstofwet tekenden...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196440490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:11 schreef Hanca het volgende:
Ondertussen zijn ze in België (de Standaard) duidelijk:

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201126_98114264
[..]

Duidelijk, maar daarom nog niet waarheidsgetrouw. FvD had/heeft een antisemitisme probleem, maar het lijkt mij sterk dat Baudet er zelf een is.

Gezien het feit dat hij een vriendin heeft van Joodse afkomst, er heel wat Joden bij FvD hebben gezeten en/of lid waren.
pi_196440535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Duidelijk, maar daarom nog niet waarheidsgetrouw. FvD had/heeft een antisemitisme probleem, maar het lijkt mij sterk dat Baudet er zelf een is.

Gezien het feit dat hij een vriendin heeft van Joodse afkomst, er heel wat Joden bij FvD hebben gezeten en/of lid waren.
Dat ontkennen heeft nu weinig zin meer, nu Baudet zelf min of meer heeft gezegd dat de brief van Pouw (incl de vraag waarom ze toch problemen had met antisemitisme) klopt. Baudet heeft het zelf toegegeven, dus ontkennen heeft echt geen zin meer.
pi_196440565
Rutte heeft ook heel veel steken laten vallen de afgelopen 10 jaar, maar door zijn karakter (toch verbindend en compromiszoekende) is hem heel veel foutjes vergeven. De lachende wegwuivende prins. Baudet daarentegen is een ventje waarbij elk intuitief denkende direct aanvoelt, dit is een foute jongen.
pi_196440596
quote:

[..]

Het een sluit het ander niet meteen uit natuurlijk. Je kan best een Joodse vriendin hebben en tegelijkertijd geloven dat er machtige Joodse figuren als Soros of de Rothschilds zijn die de wereld proberen te beheersen.
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:20:45 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196440608
quote:

[..]

Krijg altijd hetzelfde idee wanneer zo'n pipo blaat over ras en IQ, maar alleen GEMIDDELD hoor, want zijn beste vriend is een neger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')