Je hebt gelijk,ik ben in de war met een andere film.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hmmm dat kan ik mij dan weer niet herinneren. maar heb echt zo'n scene in m'n hoofd zitten, en die moet uit twee komen. aja wellicht de moeite waard om weer is te bekijken
Wat een enge sitequote:Op vrijdag 27 november 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.trendsentips.(...)&utm_medium=facebook
aha checkquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,ik ben in de war met een andere film.
ja klopt, is echt leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 07:59 schreef Jippie het volgende:
Weet je wat leuk is oude horrorfilms kijken, de special effects werken Gewoon op je lachspieren
ja is wel handig jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:00 schreef DJMO het volgende:
Best handig als je een handdoek hebt na het douchen
Heel handig!quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:00 schreef DJMO het volgende:
ja dat is wel handig opzichquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:00 schreef DJMO het volgende:
Ja, ik was dus vergeten om er een klaar te leggenquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is wel handig ja
koud hequote:Op vrijdag 27 november 2020 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik was dus vergeten om er een klaar te leggen
Ren even de straat op en neer,ben je ook droog.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:00 schreef DJMO het volgende:
ah daar ben jequote:Op vrijdag 27 november 2020 08:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch zouden die wel voor een remake in aanmerking komen.
ja en nee, de charme ga je denk ik wel echt verliezen bij een remake, en sommige dingen gingen ook gewoon perongelijk hoe ze gingen. zou je daar niet juist veel kracht mee verliezen? lastig altijd welquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch zouden die wel voor een remake in aanmerking komen.
Ziet er vrolijk uit, aanklikken waard?quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er vrolijk uit, aanklikken waard?
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ziet er vrolijk uit, aanklikken waard?
Morguh Ggquote:
En tegenwoordig liggen angsten meer verspreid dan alleen een enge man in de bosjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en nee, de charme ga je denk ik wel echt verliezen bij een remake, en sommige dingen gingen ook gewoon perongelijk hoe ze gingen. zou je daar niet juist veel kracht mee verliezen? lastig altijd wel
je zei niet dat flixtor veel down gaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
En tegenwoordig liggen angsten meer verspreid dan alleen een enge man in de bosjes
Nora.quote:
Heb ik met jou over flixtor gesproken?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei niet dat flixtor veel down gaat
Bedankt voor de waarschuwingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |