¤784 miljoen.quote:
Heb jij ook al pandjes (anders dan aan je jasje).quote:Op maandag 30 november 2020 22:59 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou zo'n Azarkan ook niet in m'n pandjes willen
Jah pak hem beet 5000 pandjes maar ik heb niet zoveel verstand van de woningmarkt.quote:Op maandag 30 november 2020 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Heb jij ook al pandjes (anders dan aan je jasje).
Ja. wtfquote:
Dat gaat hij nu uitleggenquote:Op maandag 30 november 2020 23:07 schreef Faraday01 het volgende:
Kan Azarkan ook even uitleggen wat er inclusief is aan het beperken van de vrijheid van meningsuiting wat hij met het steunen van de petitie over het strafbaar stellen van de Mohammed beledigingen steunt
Eerder een sugardaddyquote:Op maandag 30 november 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Zij heeft een goede accountant nodig.
Zijn die er pro-deo?quote:Op maandag 30 november 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Zij heeft een goede accountant nodig.
In principe niet, maar voor bepaalde dingen doe ik het voor niets. Het lokale museum heeft jaarlijks een beoordelingsverklaring nodig met handtekening zodat ze hun subsidie kunnen krijgen, ochtendje werk ieder jaar, die doe ik voor 0. Als ik maar even rond mag kijken.quote:Op maandag 30 november 2020 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Zijn die er pro-deo?
Normaal krijg je zoiets van je ouders mee.
quote:
quote:
Azarkan loopt weer in de messen van de journalisten... je weet toch dat ze nou juist die zaken eruit pikken die steken in de samenleving?quote:
Kansloos... Het is gewoon wel een bedrijf hè!quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:53 schreef dvdfreak het volgende:
Vandaag is de grote Klimaatzaak tegen Shell begonnen. Vereniging Milieudefensie probeert samen met ruim 17.000 mede-eisers via de rechter af te dwingen dat het olieconcern een groener beleid gaat voeren. Nine de Pater, campagneleider van Milieudefensie, benadrukte deze eis vanochtend nogmaals in de rechtszaal. Mede-eiser van het eerste uur cabaretier Ruben van der Meer staat volledig achter haar campagne. Vanavond schuiven ze aan bij Op1.
Ik zeg neen!quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
@:dvdfreak heeft een dringende vraag voor jullie
Is ze ook... alleen weet ze dat zelf nog niet.... flauw Bocaj, bah!quote:
wie zou Tamara van Ark Sophie Hermans, Bente Becker en Dilan Yeşilgöz. doenquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
@:dvdfreak heeft een dringende vraag voor jullie
Rutte is gewoon nodig als er onverhoopt weer wat geld overgemaakt is naar een schimmige jihad club of iets dergelijks.quote:
Hopelijk bedankt hij Thierry, een mooi boeket is wel op zijn plaats!quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Het kon wel eens zijn dat Wilders heel hoog gaat scoren!
Schiet me opeens te binnen dat ik de boot nog winterklaar moet maken, dankje!quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga ook een rechtszaak starten tegen boten varen...
Ik daag als eerste Monkyyy, ze vaart nodeloos met haar bootje op de friese meren! Kan echt niet meer!
En winterstalling dokken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Schiet me opeens te binnen dat ik de boot nog winterklaar moet maken, dankje!
36 keer steken.... tel dat eens? .... een, twee, drie....quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:01 schreef superniger het volgende:
Dader loopt zeker alweer vrij rond.
Of hij heeft TBS.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:01 schreef superniger het volgende:
Dader loopt zeker alweer vrij rond.
ikke niet schnappen?quote:
Ik ben al bijna op de helftquote:Op dinsdag 1 december 2020 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Wauw 80... Dat moeten wij nog maar zien te worden!
Ken je die man nog die zijn auto belangrijker vond dan zijn vrouw?quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:22 schreef svann het volgende:
Die tafel van Sonja was echt een nieuwe stap in de talkshowwereld.
Vraag me af wat voor talkshows je er voor had. Dit soort shows had je volgens mij pas vanaf de jaren 90.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:22 schreef svann het volgende:
Die tafel van Sonja was echt een nieuwe stap in de talkshowwereld.
Erg was dat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ken je die man nog die zijn auto belangrijker vond dan zijn vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |