Lekker steeds schieten als de ander er beter voor staat.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
Niek kan écht niet keepen wat een debiel
En Jos loopt structureel in de weg![]()
Ik ben woedend.
Doe de groeten aan GodGod.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ik ga aan mijn scriptie werken dan slapen boys
Ja, die man heeft gewoon 0,0 inzicht. Die weet to-taal niet wat er om hem heen gebeurt.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker steeds schieten als de ander er beter voor staat.
Jij ging typen terwijl je hem zo kon inschieten.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
Niek kan écht niet keepen wat een debiel
En Jos loopt structureel in de weg![]()
Ik ben woedend.
Sinds wanneer ben jij weer zo van de hax?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker steeds schieten als de ander er beter voor staat.
Nou en, die wedstrijd hadden we toch al verlorenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging typen terwijl je hem zo kon inschieten.
Dat is alleen geschikt voor laptop/pc toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer zo van de hax?
Ja dat is het enige manco van GGMM, maar als mensen normaal zouden spelen zou hij niet hoeven typen!quote:Op donderdag 26 november 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging typen terwijl je hem zo kon inschieten.
Het lukte je niet?quote:Op donderdag 26 november 2020 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Haxball is een buitengewoon minderwaardig spel.
Kan helaas niet mobiel.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is alleen geschikt voor laptop/pc toch?
DANKUquote:Op donderdag 26 november 2020 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat is het enige manco van GGMM, maar als mensen normaal zouden spelen zou hij niet hoeven typen!
quote:Op donderdag 26 november 2020 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
Haxball is een buitengewoon minderwaardig spel.
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is een spel voor asielzoekers.
lolquote:Op donderdag 26 november 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, laten we het weer over series hebben.
Dan kan jij weer meepraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |