Feyenoord moet het toch wel lukken als ze nu hier een punt pakken.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ajax is de enige club die gaat overwinteren.
De commentator zei van welquote:Op donderdag 26 november 2020 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
CSKA valt wel zwaar tegen, hebben die allemaal kerona of zo?
Ik ken de stand eerlijk gezegd niet (lol).quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord moet het toch wel lukken als ze nu hier een punt pakken.
Dan is Ejuke niet veel opgeschoten qua niveau.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef PSVCL het volgende:
Wat een schijt team dat CSKA, niveautje Heerenveen
Winnen van Liverpool en dat die dan niet kunnen winnen van Midgetland zou wel lollig zijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of winnen tegen Liverpool en er dan af gaan tegen Atalanta in Valencia stijl ofzo
Ajax en Atalanta door zou ik wel geinig vinden jaquote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Winnen van Liverpool en dat die dan niet kunnen winnen van Midgetland zou wel lollig zijn.
Waar zit dat dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Café d'Anvers is een leuke club in een leuke omgeving.
La Haye*quote:
8/5/5/3 als dit zo blijft. (Zagreb, Wolfs,Feyenoord,CSKA)quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ken de stand eerlijk gezegd niet (lol).
Het zegt wel veel dat zo'n Dreyer daar basis speelt.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Winnen van Liverpool en dat die dan niet kunnen winnen van Midgetland zou wel lollig zijn.
Dan was hij agrariër gewordenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat als jij nooit commentator was geworden.
Sowieso beter onderling resultaat tegen die Russen dan.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja wat een KUTquote:Op donderdag 26 november 2020 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Wat als jij nooit commentator was geworden.
Zat allemaal in de Trump campagne.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:42 schreef Mr.N het volgende:
Het grote geld lijkt verdwenen uit Rusland
8/5/4/3quote:Op donderdag 26 november 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8/5/5/3 als dit zo blijft. (Zagreb, Wolfs,Feyenoord,CSKA)
In hartje van de hoerenwijk in Antwerpen (Schipperskwartier).quote:
Heerlijk man.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In hartje van de hoerenwijk in Antwerpen (Schipperskwartier).
Als je die techno tent in wil, ga je in een club in dat tussen de ramen staat.
Google zegt Tilburgquote:Op donderdag 26 november 2020 20:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In hartje van de hoerenwijk in Antwerpen (Schipperskwartier).
Als je die techno tent in wil, ga je in een club in dat tussen de ramen staat.
En het slotoffensief van Ajax wanneer ze alles of niets gaan spelen?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
CSKA kan er niets van. Ik durf te stellen dat het offensief van Sparta tegen Ajax begin dit seizoen beter was.
Ik zwijg.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het slotoffensief van Ajax wanneer ze alles of niets gaan spelen?
Milan-Ajax.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Sowieso herken je een beetje goede ploeg aan of ze een-man-meer voordeel uit kunnen spelen.
Waarom heeft Feyenoord die gast eigenlijk gekocht?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:44 schreef Saekerhett het volgende:
Linssen, de tering wat is die vent slecht.
Garantie voor 15 goals.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord die gast eigenlijk gekocht?
Als het zo blijftquote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh ja de typisch Nederlands meme was ik helemaal vergeten.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou typisch Nederlands zijn om dit nog te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |