Als alles verder gelijk wordt zelfs met 7quote:Op donderdag 26 november 2020 20:47 schreef fetX het volgende:
Uitstekende uitgangspositie. Je kan zelfs met 8 punten door in deze poule
Ik dacht dat je dan nog niet door was omdat CSKA je dan nog voorbij kan, maar dan heb je natuurlijk een beter onderling resultaat tegen Zagreb.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Stel je wint van Zagreb en CSKA wint van Wolfsberger, dan ben je al door.
En dat is niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Hansquote:Op donderdag 26 november 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Winst tegen Zagreb en Cska wint van Wolfsberger en je bent door.
Ik niet. Zagreb vond ik nog een stuk slechter. CSKA was wat ongelukkiger (met name in de eindpass).quote:Op donderdag 26 november 2020 20:55 schreef fetX het volgende:
Ik vond trouwens misschien Zagreb wel beter dan CSKA
Doping is op.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:56 schreef Erasmus het volgende:
Het blijft bizar hoe slecht de nummer 1 van Rusland presteert op dit moment. Alle Russische clubs in Europa op dit moment eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 november 2020 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een armoedig zooitje is het toch.
Genotspouletje hoor. Wie had dat gedacht?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:49 schreef Slobeend het volgende:
Ga ergens anders zeurenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een armoedig zooitje is het toch.
Ik was er blij meequote:Op donderdag 26 november 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Genotspouletje hoor. Wie had dat gedacht?
Senesi MOTM vanavond.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[poll=1086]
Diemers voor mij de slechtste van het veld. Ik erger mij kapot aan die gast.
Beste Senesi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |