abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196434902
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:09 schreef Haringkop het volgende:
Maar wat verwacht men dan? Je mist gewoon vier basisspelers (Haps/Malacia, Fer, Bijlow en Sinisterra) en je speelt vervolgens 40 minuten met tien man. Dan is het toch gewoon terecht dat het punt wordt gekoesterd.

Met elf tegen elf had je vermoedelijk nog gewonnen ook.
Ik mis alleen de aanvallende stootkracht bij ons, dat is wel echt een probleem. Had je gisteren nog een snelle behendige vent gehad en dan kan je nog zomaar de drie punten stelen.
Die problemen die wij hebben hebben andere clubs natuurlijk ook, blessures, spelers uit vorm Corona-uitbraken je kan je daar niet achter blijven verschuilen. Voorafgaande aan het seizoen had daar gewoon beter op geanticipeerd moeten worden want je wist dat het druk zou worden qua programma en blessures een rol zouden gaan spelen.

Dus niet Burger verhuren en zo'n Summerville had ook echt wel in aanmerking gekomen voor minuten in het eerste, maar die moest plaats maken voor zo'n Linssen zonder restwaarde die ook nog eens geen knikker raakt.
blablablabla
pi_196434947
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Die problemen die wij hebben hebben andere clubs natuurlijk ook, blessures, spelers uit vorm Corona-uitbraken je kan je daar niet achter blijven verschuilen. Voorafgaande aan het seizoen had daar gewoon beter op geanticipeerd moeten worden want je wist dat het druk zou worden qua programma en blessures een rol zouden gaan spelen.

Dus niet Burger verhuren en zo'n Summerville had ook echt wel in aanmerking gekomen voor minuten in het eerste, maar die moest plaats maken voor zo'n Linssen zonder restwaarde die ook nog eens geen knikker raakt.
Als Burger niet verhuurt was was jij de eerste die ging drammen dat hij nooit minuten maakt. Summerville verkopen voor een paar ton of transfervrij de deur uit laten gaan; jij was de eerste die aan het drammen was gegaan dat hij gratis de deur uit zou lopen.

Eigenlijk doe je niets anders dan drammen, zaniken, zeiken, zeuren.

Noem mij overigens 3 andere teams in de eredivisie die hetzelfde aantal basisspelers mist voor langere periodes. Hoe zou jij daarop geanticipeerd hebben, los van Burger en Summerville (wat idiote voorbeelden zijn)?
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:25:34 #228
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196434965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

jij schat Feyenoord wat hoger in dan ik denk ik, als ik die opstelling van gisteren zie staan er 7 kneuzen in, 2 toppers (eredivisie niveau dan) en 2 er een beetje tussenin.
Ik zou Berghuis, Kökcü, Toorn, Geertruida (mss wel op linksback), Senesi en Spajic allemaal niet onder het niveau ‘kneus’ beschouwen, en Nieuwkoop en Marsman voldoen als tweede keuze (over het laatste ben ik nog wel onzeker).

Echter, met Sinisterra, Fer, Bijlow, Haps en Malacia mis je ook wel een hoop prima spelers (en Boos > Jurk overigens), en Teixeira zit ook nog op de bank. Feyenoord kan best wel een uitstekende eerste elf brengen, waarbij alleen de rechtsback en spits niet per se van goed niveau zijn.
Makkelijk eerste
pi_196434969
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Burger maakt bij Sparta meer kans op minuten dan bij ons. Voor wie had hij nu dan moeten spelen? Daarnaast was Burger getroffen door Corona, dat is ook een van de redenen dat hij bij Sparta nu ook (nog) niet aan de bak komt. Ik vind het juist goed dat de club de speelminuten voor Burger zelf boven het korte termijn belang van het eerste stel. Wat schiet die jongen er mee op als hij sporadisch had mee mogen doen?

Summerville is bijzonder verhaal. De club en de speler waren mondeling akkoord voor een contractverlening, maar die werd daarna door Summerville weer ingetrokken, of er kwamen nieuwe eisen waaraan de club niet kon/wilde voldoen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:26:45 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196434975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wie zijn die 7 kneuzen dan?
Marsman, Nieuwkoop, Diemers, Linssen, Jorgensen dan iets beter zijn Geertruida en Kockcu, dan weer wat beter Toornstra en Spajic en wat eigenlijk de standaard zou moeten zijn voor Feyenoord, Senesi en Berghuis uiteraard
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:33:14 #231
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196435033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Marsman, Nieuwkoop, Diemers, Linssen, Jorgensen dan iets beter zijn Geertruida en Kockcu, dan weer wat beter Toornstra en Spajic en wat eigenlijk de standaard zou moeten zijn voor Feyenoord, Senesi en Berghuis uiteraard
Ik vind Nieuwkoop, Geertruida en Kökcü wel goed genoeg voor wat de standaard van Feyenoord zou moeten zijn. De rest zijn eigenlijk allemaal wisselspelers, muv Jörgensen maar dat verhaal kennen we. En Diemers die nooit de voorkeur zou mogen krijgen boven Teixeira, maar teveel creativiteit mag niet van Dick
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:34:21 #232
474254 GurneyIsBestOke
pi_196435046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn vind ik het niveau van Toornstra en Spajic de standaard (Kökcü voldoet hier ook wel aan). Dat zijn nog steeds vijf spelers die niet aan het niveau voldoen maar die vervangen allemaal een betere maar geblesseerde speler (behalve Jørg).
Makkelijk eerste
pi_196435098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:25 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Burger maakt bij Sparta meer kans op minuten dan bij ons. Voor wie had hij nu dan moeten spelen? Daarnaast was Burger getroffen door Corona, dat is ook een van de redenen dat hij bij Sparta nu ook (nog) niet aan de bak komt. Ik vind het juist goed dat de club de speelminuten voor Burger zelf boven het korte termijn belang van het eerste stel. Wat schiet die jongen er mee op als hij sporadisch had mee mogen doen?

Summerville is bijzonder verhaal. De club en de speler waren mondeling akkoord voor een contractverlening, maar die werd daarna door Summerville weer ingetrokken, of er kwamen nieuwe eisen waaraan de club niet kon/wilde voldoen.
Als je wat meer rouleert met spelers heb je vaak ook minder kans op overbelasting en bijvoorbeeld spierblessures. Daarbij moest de focus uiteindelijk komen te liggen op eigen jeugd en niet middelmatige routiniers aantrekken. Burger heeft vorig jaar een aardige indruk gemaakt en al best wat minuten gemaakt in het eerste die ga je dan toch niet weer verhuren met zo'n druk programma voor de boeg?

Summerville van wat ik begrepen heb kwam niet in aanmerking voor een plek bij het eerste en zou het hele seizoen in U21 gestald worden, waar hij geen zin in had omdat perspectief ontbrak en daarom besloot niet bij te tekenen. Nou had hem er graag bij gehad, zeker als je ziet hoe weinig wij creëren.
blablablabla
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:38:15 #234
474254 GurneyIsBestOke
pi_196435118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:25 schreef Haringkop het volgende:

Dat valt wel mee. Fer is geblesseerd, Teixeira heeft de blessuregevoeligheid van iemand van 80 en Diemers kan er heel erg weinig van. We hebben zelden meer dan drie middenvelders tot onze beschikking, Wehrmann maakt nu ook zijn minuten (niet onverdienstelijk overigens). Al met al lagen er zat kansen dit seizoen, met het zeer intense programma.

(Summerville ben ik met je eens).
Makkelijk eerste
pi_196435124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Fer is geblesseerd, Teixeira heeft de blessuregevoeligheid van iemand van 80 en Diemers kan er heel erg weinig van. We hebben zelden meer dan drie middenvelders tot onze beschikking, Wehrmann maakt nu ook zijn minuten (niet onverdienstelijk overigens). Al met al lagen er zat kansen dit seizoen, met het zeer intense programma.
Waar is de OP?
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:42:30 #236
474254 GurneyIsBestOke
pi_196435182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar is de OP?
Thuis.

Vrijwel geen tijd helaas meer, nieuwe baan enzo ;(. Heb wel de verantwoordelijkheid op mij genomen, dus zal het kreng morgen afmaken, anders mag @onlogisch mijn UI aanpassen totdat ie er op staat
Makkelijk eerste
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:46:34 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196435239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn vind ik het niveau van Toornstra en Spajic de standaard (Kökcü voldoet hier ook wel aan). Dat zijn nog steeds vijf spelers die niet aan het niveau voldoen maar die vervangen allemaal een betere maar geblesseerde speler (behalve Jørg).
Toornstra is niveau Utrecht maar je beste middenvelder, als dat je standaard is kom je nooit verder.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:51:48 #238
262211 hhh38
pi_196435326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toornstra is niveau Utrecht maar je beste middenvelder, als dat je standaard is kom je nooit verder.
Toornstra is niet niveau Utrecht. En dat iets je standaard is betekent niet dat je niet de ambitie hebt om de standaard te verhogen. Daar moet alleen eerst budget voor gecreëerd worden.
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:52:11 #239
474254 GurneyIsBestOke
pi_196435333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Op 6 doet ie het nu prima, alhoewel ik denk dat dit het laatste seizoen is dat ie nog mee gaat kunnen. Verder is Toorn gewoon echt een prima speler om te hebben, en ook niet onze beste middenvelder (op dit moment wel maar Toorn heeft ook mindere periodes). Niveau Utrecht slaat nergens op, hij is beduidend beter dan dat geweest.
Makkelijk eerste
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:57:33 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196435440
Ik vraag me af of Toornstra uiteindelijk niet gewoon beter af is op 6, helemaal nu de jaartjes inderdaad toch wel beginnen te tellen voor een wat aanvallendere positie.

Hij doet het daar echt met de week beter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196435472
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

(Summerville ben ik met je eens).
Ja, achteraf had je hem nu kunnen gebruiken. Maar toen men besloot voor verhuur waren zijn kansen op speelminuten niet zo groot. Ik snap wel dat men heeft gekozen voor een verhuur naar Sparta.
Dat het nu wellicht anders had kunnen uitpakken doet niets af aan die beslissing.
#12 is not for sale!
pi_196435544
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of Toornstra uiteindelijk niet gewoon beter af is op 6, helemaal nu de jaartjes inderdaad toch wel beginnen te tellen voor een wat aanvallendere positie.

Ik zie hem inmiddels liever daar dan Fer eigenlijk. Misschien moet Fer dan wat meer de box to box speler worden op de plek van Diemers.
  vrijdag 27 november 2020 @ 12:04:33 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196435586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie hem inmiddels liever daar dan Fer eigenlijk. Misschien moet Fer dan wat meer de box to box speler worden op de plek van Diemers.
Met dat laatste absoluut oneens maar denk dat Dickie straks ‘gewoon’ weer terugvalt op Fer, Toornstra en Kokcu/Texeira
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196435624
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Met dat laatste absoluut oneens maar denk dat Dickie straks ‘gewoon’ weer terugvalt op Fer, Toornstra en Kokcu/Texeira
Dat laatste was toch ook Fer's positie in Engeland?
  vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:11 #245
474254 GurneyIsBestOke
pi_196435655
quote:

Mee eens, de drive en het loopvermogen zijn er nog wel. Ik vind hem nu beter op die plek dan Fer zelfs. Dat had ik niet verwacht.
Makkelijk eerste
  vrijdag 27 november 2020 @ 12:11:35 #246
262211 hhh38
pi_196435691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste was toch ook Fer's positie in Engeland?
Klopt, ik vond het in eerste instantie ook onverstandig om Fer op "6" te zetten omdat dat nooit zijn specialiteit was. Uiteindelijk pakte dat toch goed uit, maar hij kan nu ook op de plek waar Diemers staat.
pi_196435709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt, ik vond het in eerste instantie ook onverstandig om Fer op "6" te zetten omdat dat nooit zijn specialiteit was. Uiteindelijk pakte dat toch goed uit, maar hij kan nu ook op de plek waar Diemers staat.
Precies, lijkt me het proberen wel waard.
  vrijdag 27 november 2020 @ 12:13:06 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196435714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vraag het me af, het is wel heel weinig verfijnd allemaal bij Fer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 27 november 2020 @ 12:14:42 #249
262211 hhh38
pi_196435739
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Vraag het me af, het is wel heel weinig verfijnd allemaal bij Fer.
Ja hij is wel een stuk logger geworden. Het middenveld hoeft ook niet iedere wedstrijd hetzelfde te zijn natuurlijk. Als iedereen fit is hebben we gelukkig iets te kiezen.
pi_196435985
quote:

Denk het wel ja, speelde daar gisteren ook wel sterk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')