abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 20:20:01 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196426831
quote:
9s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Kom dan

[ afbeelding ]
Is dit @Bluedisplay ?
What can change the nature of a man?
pi_196426837
quote:
9s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Kom dan

[ afbeelding ]
Dit blijft leuk.
Oh.
  Forum Admin donderdag 26 november 2020 @ 20:20:26 #253
35723 crew  GGMM
pi_196426839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:20 schreef Coco het volgende:

[..]

Is dit @:bluedisplay ?
Aan de gooi te zien wel ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 26 november 2020 @ 20:21:30 #254
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_196426860
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Aan de gooi te zien wel ja
quote:
80s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:12 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik ben tegen homofobie.
Ik blijf het niet zeggen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_196426862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit kan toch niet goed blijven gaan
Het zijn geen Ajax v Midtjylland toestanden ook weer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196426882
Hoe zou het met Anass Achahbar zijn?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196426888
Kaartenfestijn.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Forum Admin donderdag 26 november 2020 @ 20:23:34 #258
35723 crew  GGMM
pi_196426894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe zou het met Anass Achahbar zijn?
Die speelt nu voor ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe

Dat heb ik niet opgezocht hoor :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196426895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe zou het met Anass Achahbar zijn?
Huidig team: ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe
  donderdag 26 november 2020 @ 20:24:00 #260
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196426908
Wehrmann heeft een enorm tokkiehoofd.
pi_196426911
Stukje Wehrmacht.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196426912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wehrmann heeft een enorm tokkiehoofd.
Het klinkt vrij Duits ook :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 20:24:26 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196426916
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:23 schreef Grifte het volgende:

[..]

Huidig team: ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe
Ja dat zei @GGMM al.
What can change the nature of a man?
pi_196426919
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die speelt nu voor ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe

Dat heb ik niet opgezocht hoor :)
Klinkt als een club waar Utrecht van zou verliezen.
Oh.
pi_196426920
00 fluit maar af deze zaadzooi
U MAD?
  donderdag 26 november 2020 @ 20:25:15 #266
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_196426933
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klinkt als een club waar Utrecht van zou verliezen.
Dat is kaatsvereniging Jubbega ook
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_196426935
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klinkt als een club waar Utrecht van zou verliezen.
Benieuwd wanneer Van Bommel wordt aangesteld.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196426939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Benieuwd wanneer Van Bommel wordt aangesteld.
Samen met Sneijder.
Oh.
pi_196426948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Samen met Sneijder.
En Theo Janssen.
pi_196426949
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Samen met Sneijder.
Samen met Van Basten zou leuker zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196426950
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Samen met Sneijder.
Duo Kampsjaak.
  Redactie Sport donderdag 26 november 2020 @ 20:27:31 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196426961
Dat CSKA is echt rotslecht hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin donderdag 26 november 2020 @ 20:27:38 #273
35723 crew  GGMM
pi_196426965
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Samen met Van Basten zou leuker zijn
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dat gebeurt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 26 november 2020 @ 20:27:46 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196426968
quote:
80s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is kaatsvereniging Jubbega ook
*Jubbega/Hoornsterzwaag.
pi_196426970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat CSKA is echt rotslecht hoor.
Alle Russische ploegen toch wel?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')