Ik hoop dat NO wint, maar als ze zo spelen (zowel TB als NO) dan wordt het een blowout.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Steelers, wtf dat 1e kwart![]()
![]()
GB
BUF
KC
TB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht dat NO kansloos is. Sterker nog, ik verwacht dat TB als ze zo blijven spelen gewoon in de SB komen te staan met een goede kans op winst. Had het eigenlijk nog willen voorspellen, maar vond het wel heel gewaagdquote:Op maandag 11 januari 2021 13:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik hoop dat NO wint, maar als ze zo spelen (zowel TB als NO) dan wordt het een blowout.
Ik had het niet verwacht. Ik denk GB of KC.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik verwacht dat NO kansloos is. Sterker nog, ik verwacht dat TB als ze zo blijven spelen gewoon in de SB komen te staan met een goede kans op winst. Had het eigenlijk nog willen voorspellen, maar vond het wel heel gewaagd
quote:
Jammer...hier ga ik van profiterenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:47 schreef bambino het volgende:
Heb even terug gelezen wie wat vond van de punten, dat laten we zoals het is.
WC Weekend zit er op en de uitslagen zijn binnen.
Er is 1 persoon die alle 6 de wedstrijden goed heeft voorspeld, Boezeidekoe heeft 6 punten.
Er zijn 4 personen met 5 punten, BobW, Mykonos, RudyL en SiebeJ.
Voor volgend weekend zijn dit de wedstrijden:
LAR - GB
BAL - BUF
CLE - KC
TB - NO
Ook direct mijn antwoorden:
GB
BUF
KC
TB
Tja, Brady heeft gewoon net die extra factor waardoor ze ineens contender zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Verrassend veel TB in de voorspellingen. Dat had ik minder verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |