Uiteindelijk komt Henry er wel doorheen, die ramt in de 4rde net zo hard als in de andere kwarten.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:26 schreef Cavalier het volgende:
Was tot vandaag toch aardig succesvol dat rammen
Dacht dat we zo Bears tegen Saints kregen?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:50 schreef Attitude het volgende:
de volgende wedstrijd is pas om 02.15.... jammer...
22.40quote:Op zondag 10 januari 2021 21:50 schreef Attitude het volgende:
de volgende wedstrijd is pas om 02.15.... jammer...
Het begin van de Ravens was wel echt heel slecht. Ze hebben zich goed hersteld gezien de score, vooral verdedigend en dat is knap als je tegen Henry staat.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zag heel erg tegen deze wedstrijd op vooral gezien wat er vorig jaar gebeurde, maar ondanks de dramatische start is ie binnen! Hier zullen de Chiefs/Bills niet blij mee zijn.
Ik heb het even nagezocht en de regel is hierin inderdaad veranderd waarbij de pat niet meer wordt genomen indien het reeds onmogelijk is geworden er nog door te winnen/verliezen op dat moment (klok op 0 in vierde kwart)quote:Op maandag 11 januari 2021 02:26 schreef Mister1984 het volgende:
FF een noob vraagje: waarom mochten de Bears na die laatste seconde touchdown geen field goal meer kicken? Ik zie dat ze geen extra punt hebben gekregen maar lees ook niks over een failed 2 pts conversion in de play-by-play comments. Is dit gebruikelijk dat ze dit niet doen omdat het toch niks meer uitmaakte?
Ik ben hier namelijk erg tevreden mee.....had 2 weddenschappen: eentje op Saints -11,5 en eentje op Bears +13,5 en hierdoor win ik ze opeens allebei ipv 1.![]()
Oke dan heb ik echt mazzel....als er dus nog 1 seconde op de klok stond dan zou ie wel genomen worden begrijp ik (ofwel een 2 pts conversion try).quote:Op maandag 11 januari 2021 08:44 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht en de regel is hierin inderdaad veranderd waarbij de pat niet meer wordt genomen indien het reeds onmogelijk is geworden er nog door te winnen/verliezen op dat moment (klok op 0 in vierde kwart)
De playclock moet inderdaad wel zijn afgelopen tot 0.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:47 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Oke dan heb ik echt mazzel....als er dus nog 1 seconde op de klok stond dan zou ie wel genomen worden begrijp ik (ofwel een 2 pts conversion try).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |