Idd, en QB & DEFquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:53 schreef Stage het volgende:
@:Darkhorse16 Gefeliciteerd met je overwinning in de Fantasy![]()
Met de nummer 1 RB en de nummer 1 WR in je team heb je goede keuzes gemaakt!
Toch is de kans volop aanwezig dat ze volgende week een home playoff game spelen...quote:Op woensdag 30 december 2020 20:48 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn die Dallas Cowboys toch eigenlijk elk jaar weer een gigantische teleurstelling zeg.
Ja ik weet het, maar ze horen er eigenlijk niet thuis.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Toch is de kans volop aanwezig dat ze volgende week een home playoff game spelen...
Dat geld voor de gehele divisiequote:Op zondag 3 januari 2021 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ze horen er eigenlijk niet thuis.
Gelukkig hebben ze cheerleaders van de buitencategorie, tenminste toch nog iets.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dat geld voor de gehele divisie![]()
Dolphins D geeft ze een kans tegen de Bills maar de Offence heeft nieuwe wapens nodig, Tua kan nergens naar gooien en een running back hebben ze ook niet.
Kan ik ze inruilen voor een running back en een receiver?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze cheerleaders van de buitencategorie, tenminste toch nog iets.
Sorry ik ben bang van niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:46 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Kan ik ze inruilen voor een running back en een receiver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |