Ja, dat deze binnen is gekomen is wel ietwat jammer jaquote:Op maandag 22 november 2021 08:42 schreef Tussle266 het volgende:
Altijd lekker als zoiets binnenkomt en Mr. Pleasant (om maar iets van mijn 20 missers te noemen) niet. Daar doe je het voor.
Al komen er wel nog genoeg fijne platen ook.
Vorig jaar al zes maal en deze was nieuw..quote:Op maandag 22 november 2021 09:10 schreef Gunner het volgende:
Hoe vaak staat die Adele er in eigenlijk.
Ah zes maar. valt me nog mee.quote:Op maandag 22 november 2021 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar al zes maal en deze was nieuw..
Zeven keer...quote:Op maandag 22 november 2021 09:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ah zes maar. valt me nog mee.
Del Shannon gemist
Ik heb inmiddels ook genoeg gehoord dat Charlie Watts de Stones ook wel wat leuks op gaat leveren.quote:Op maandag 22 november 2021 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik maak me op zich een beetje zorgen om die grote stijging van de chansons. We zijn wel een heel erg beïnvloedbaar volkje. Aan de andere kant, ik word wel blij om Brel weer eens te horen.
Het jaar dat Mick Jagger doodgaat..quote:Op maandag 22 november 2021 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook genoeg gehoord dat Charlie Watts de Stones ook wel wat leuks op gaat leveren.
Brabanders hebben ook stemrecht!quote:Op maandag 22 november 2021 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er ook bij hoor, maar wat is dit?
Ik hoor toch elk jaar hier iets dat ik nog nooit gehoord hadquote:Op maandag 22 november 2021 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brabanders hebben ook stemrecht!
This Strange Effect vind ik leuker, die kwam na 18 weken een keer op 1 in de Top 40 ofzoquote:Op maandag 22 november 2021 10:45 schreef Tussle266 het volgende:
Dave Berry voor de echte fijnproevers. Deze had ik moeten stemmen.
En soms had ik dat ook graag zo gehouden wel.quote:Op maandag 22 november 2021 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor toch elk jaar hier iets dat ik nog nooit gehoord had
Volgens mij had ik die wel op mijn lijst. Volgend jaar gewoon 30x Dave Berry.quote:Op maandag 22 november 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
This Strange Effect vind ik leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |