Ik eis dat er morgen alleen Hax is na de wedstrijd als PSV wint.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:05 schreef Coco het volgende:
Sinds ik zei dat er haxball is na de wedstrijd ALLEEN als Ajax wint, gaan ze opeens scoren
'gaan met die banaan'quote:Op woensdag 25 november 2020 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ten hag heeft gezegd maar het heeft geholpen.
haxball na de wedstrijdquote:Op woensdag 25 november 2020 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat ten hag heeft gezegd maar het heeft geholpen.
Wat doe jij op het account van KingRoland, Drizzt?quote:
mad jelly het zit diepquote:
Paul, hou je bek. Teringdebiel.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:06 schreef Paul het volgende:
WZAWZDBWZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
WZAWZDB
DOE NORMAALquote:Op woensdag 25 november 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paul, hou je bek. Teringdebiel.
Ik heb altijd in die jongen geloofd.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Gravenberch begint wel vrij sterk te worden.
Hallo Jojoortjequote:Op woensdag 25 november 2020 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor.
Als hij straks echt volwassen is qua lichaam dan wordt ie pas sterkquote:Op woensdag 25 november 2020 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
Gravenberch begint wel vrij sterk te worden.
Ik weet nog toen jouw zusje volwassen werd qua lichaam.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij straks echt volwassen is qua lichaam dan wordt ie pas sterk
Moet jij wetenquote:
Snorlexquote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Even tussendoor.
Wie is deze pokemon?
[ afbeelding ]
Toen kreeg je klappenquote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog toen jouw zusje volwassen werd qua lichaam.
Dat is Tadicie.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:13 schreef Shreyas het volgende:
Tadic heeft de spelers voor het uitkiezen en kiest voor Labyad, dan heeft hij toch iets niet goed begrepen.
Baudetquote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Even tussendoor.
Wie is deze pokemon?
[ afbeelding ]
kingflopland. Of Vledder.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Even tussendoor.
Wie is deze pokemon?
[ afbeelding ]
Netflipper.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Even tussendoor.
Wie is deze pokemon?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |