Goed argument wel dit.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind jou eerder naïef klinken
Uhuh... Sickening eigenlijk wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:15 schreef Beathoven het volgende:
Sjerrie's zelfpijperijshowtje bij Beau.
Wat jij wil. Niemand is ook verbaasd hoor..quote:Op woensdag 25 november 2020 23:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Goed argument wel dit.Thierry zegt al jaren dingen waar je oren van gaat klapperen zoals over homeopathische verdunning en gaat spreken op de ijzerwake. Dineert met racisten zoals Taylor en bagataliseert dat. Wat hij nu doet zit precies op dezelfde lijn die hij al jaren volgt. Echt niemand die FvD volgt kan hier verbaasd door zijn. Als je erbij zat en dit niet doorhebt heb je of je kop heel diep in het zand gehad of bewust weggekeken.
Het verschil is natuurlijk dat de partij waar hij de voorman van was het nu slecht doet en een paar jaar terug nog in de lift zat.
Oh sorry, ik dacht dat ik op het pol forum zat waar mensen discussies voeren. Lekker slowchatten over Beau is natuurlijk veel interessanter.quote:
Oh sorry, ik dacht dat dat jij dat dat dan zeker wel zou doen ipv zelf te gaan jijbakkenquote:Op woensdag 25 november 2020 23:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat ik op het pol forum zat waar mensen discussies voeren. Lekker slowchatten over Beau is natuurlijk veel interessanter.
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:18 schreef Bluesdude het volgende:
Ineens leek FvD in te storten.
Ik genieten, maar ik had het gevoel dat er meer aan de hand was dan we direct hoorden sinds zondagavond.
Nu horen we over anti-semitisme van Baudet zelf... Ook over een complottheorie over corona, wat Baudet gezegd zou hebben... Schuld van Soros.
Was dit... waarom het onverwachts zo explosief werd van de week ?
Een partij hoort idealen te hebben.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh... Sickening eigenlijk wel.
Hij heeft het over zijn eigen ziel.. Die moet centraal blijven.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een partij hoort idealen te hebben.
Volgens Baudet heeft forum blijkbaar een ziel en is die ziel nu weg en hij heeft het een ziel gegeven.
als men van de week ineens schrikt van het antisemitisme en complotmind van Baudet dan is het logisch dat men Baudet weg wil als paritjleider. En dan nu doet hij een machtsgreep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |