Messi vind ik dan ook overrated, goede afmaker en dribbelaar, maar geen vechtlust of echt leiderschap, dan heb ik Ronaldo hoger zitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat mij om hoe goed iemand kon voetballen.
Met deze redenering stelt Messi ook weinig voor. Maar dan andersom. Als clubvoetballer fantastisch qua prijzen, maar voor Argentinie?
LMAO. Als Messi geen wereldvoetballer is, dan is niemand het.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Messi vind ik dan ook overrated, goede afmaker en dribbelaar, maar geen vechtlust of echt leiderschap, dan heb ik Ronaldo hoger zitten.
..
Het feit dat hij alleen als afmaker bij Barcelona in goede tijden fungeert zegt genoeg. Meer respect voor bijvoorbeeld een Seedorf die met 3 verschillende clubs een CL pakt.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
LMAO. Als Messi geen wereldvoetballer is, dan is niemand het.
Dit gaat niet over 'respect'. Maar over wie er beter kan voetballen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het feit dat hij alleen als afmaker bij Barcelona in goede tijden fungeert zegt genoeg. Meer respect voor bijvoorbeeld een Seedorf die met 3 verschillende clubs een CL pakt.
Voetballen is meer dan alleen een balletje richting het doel toe brengen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit gaat niet over 'respect'. Maar over wie er beter kan voetballen.
Mooi eerbetoon. Benieuwd of ze het over 10 jaar veranderen in Stadio Dries Mertens.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:32 schreef Red_85 het volgende:
Stadio San Paolo
Stadio Diego Armando Maradona
Als hij ze persoonlijk 4 titels, 2 CLs brengt en alle Napolitaanse corona doden weer tot leven weet te wekken dan heel misschien.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi eerbetoon. Benieuwd of ze het over 10 jaar veranderen in Stadio Dries Mertens.
even voor de duidelijkheid, Diego heeft ze nooit een CL gebracht, alleen een uefacup.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als hij ze persoonlijk 4 titels, 2 CLs brengt en alle Napolitaanse corona doden weer tot leven weet te wekken dan heel misschien.
Diego was speciaal
Was wel in een tijd dat er maar 1 club per land naar de EC1 afgevaardigd mocht worden en het Milan van Gullit, Van Basten, Rijkaard, Maldini, Baresi was als team toch wat completer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, Diego heeft ze nooit een CL gebracht, alleen een uefacup.
Ja, exact.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, Diego heeft ze nooit een CL gebracht, alleen een uefacup.
2 toch?quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was wel in een tijd dat er maar 1 club per land naar de EC1 afgevaardigd mocht worden en het Milan van Gullit, Van Basten, Rijkaard, Maldini, Baresi was als team toch wat completer.
Zie trouwens nu wel dat hij ze in die periode drie scudetto's heeft gebracht.
Klopt. 2x de landstitel en 1 uefacup.quote:
Kan ook, dan telde ik niet goed, maar in mijn beleving was het er maar 1. Bij elkaar opgeteld heeft Napoli het eind jaren 80 beter gedaan dan Milan in de Serie A, dat verraste me nogal.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2 toch?
Of bedoel je een andere 'hij'?
maar wat wilde je dus even zeggen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was wel in een tijd dat er maar 1 club per land naar de EC1 afgevaardigd mocht worden en het Milan van Gullit, Van Basten, Rijkaard, Maldini, Baresi was als team toch wat completer.
Zie trouwens nu wel dat hij ze in die periode drie scudetto's heeft gebracht.
Dat het toentertijd voor Napoli moeilijker was om de EC1 te winnen dan dat dat de afgelopen jaren voor Real of Barca is geweest.quote:
Gelul.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:13 schreef -XOR- het volgende:
Dat het toentertijd voor Napoli moeilijker was om de EC1 te winnen dan dat dat de afgelopen jaren voor Real of Barca is geweest.
In die tijd zagen Italianen Europacups als oefenpotjes.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neuh, een dergelijke concentratie van talent zoals bij Real in de jaren '10 is er bij Napoli eind jaren '80 niet geweest.quote:
En bij Ajax in de jaren 70?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:31 schreef -XOR- het volgende:
Neuh, een dergelijke concentratie van talent zoals bij Real in de jaren '10 is er bij Napoli eind jaren '80 niet geweest.
Ajax jaren '70 was een aanmerkelijk sterker team dan Napoli jaren '80.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En bij Ajax in de jaren 70?
Was die wel vergelijkbaar voor je?
En dan nu de hamvraag: wie was beter?quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:10 schreef -XOR- het volgende:
Ajax jaren '70 was een aanmerkelijk sterker team dan Napoli jaren '80.
Maradona was technisch gezien de betere voetballer, Cruijff had met zijn leiderschapskwaliteiten en inzicht wel meer invloed op het voetbal als geheel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag: wie was beter?
Cruijff of Maradona?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |