Puick plan, maar dan zou ik moeten spuiten in een stofvrije omgeving.quote:
Netjes. Ben benieuwd naar de foto's als ze er eenmaal weer op zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kon een stuk slechter, hier en daar wat dikkere stukjes en een paar druppels maar kon niet heel chill in die doos spuiten (huehue) en had iets meer afstand moeten nemen en meer vernevelen.
Opzich vind ik het een prima resultaat, je merkt idd dat het rubber is, zo voelt het ook.
Denk dat ik dit erop laat tot ik het zat ben en dan een keer echt goed spuit in Matt zwart met verf.
Nu de binnenkant nog even doen, staat inmiddels in de eerste laag ( wel iets te dik weer helaas, maar hopelijk geen druipers) en dan gaat ie morgen afgemaakt worden en er weer op.
Dat heb je rap gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef Jimbo het volgende:
stiekem irriteer ik mij eraan dat bij DS de 'eindbazen' zo makkelijk zijn (zegmaar de gene die je als laatste van zo'n chapter krijgt)
net als die aller laatstezon gevoel van onvoldoening
Vond wel dat ik een 'grappig' einde had
NOOEEEES je gaat gelijk door met NG+1 en ik heb geen save gemaakt
Waarom doen mensen dit nog? Hoeveel heb je nou bespaard op die game?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:11 schreef Questular het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met https://www.buygames.ps/en/? Ik heb hier net een game gekocht en een mail gekregen met een account waar het spel in de bibliotheek staat. Ik moet dus inloggen als een nieuwe user in ps netwerk en dan kan ik de game in mijn downloads zetten. Nu kan ik via mijn pc netjes inloggen op de account en het wachtwoord veranderen, echter als ik de gegevens gebruik om via de playstation in te loggen krijg ik een melding dat of de user id of het wachtwoord niet klopt.... Waarom kan ik op mijn pc wel op die account inloggen en niet via PS netwerk?
Tja het zij zo, ik wil die game gewoon kunnen spelen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet wel dat Sony niet happig is op deze vorm van accountsharing/accounts (ver)kopen, dus ze zitten er wel redelijk bovenop.
Wellicht dat dat een reden is.
Ze kunnen overigens je account en PlayStation hiervoor bannen. Dat je het weet.
Oke nouja, het is wel vreemd dat je wel op de PC op dat account kan maar niet op de PS, misschien dat er al een soort ban op zit ? Ik zou kijken of je via die site je geld terug kan krijgen of anders een ander account kan krijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:52 schreef Questular het volgende:
Tja ik dacht dat ik gewoon een key zou kopen, dus het kwam als een verassing dat het via sharing ging...
Het is uiteindelijk gelukt, geen idee wat ik continu fout deed maar de game is aan het downloadenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke nouja, het is wel vreemd dat je wel op de PC op dat account kan maar niet op de PS, misschien dat er al een soort ban op zit ? Ik zou kijken of je via die site je geld terug kan krijgen of anders een ander account kan krijgen.
Dat je het risico neemt terwijl je op die site bijna de reguliere winkelprijs betaaldquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:52 schreef Questular het volgende:
Tja ik dacht dat ik gewoon een key zou kopen, dus het kwam als een verassing dat het via sharing ging...
Die vorm van accountsharing werd (ik weet niet of dat nog steeds zo is) wel getolereerd/gedoogd door Sony, maar grootschalige handel in accounts niet.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:50 schreef Sjemmert het volgende:
Account sharing is top en kan een hoop geld schelen, maar doe het dan met een bekende (het liefst iemand die ook regelmatig games koopt) die shady sites die games op accounts verkopen kan je het beste vermijden.
Inderdaad, in de PS store 59 euro en nu 17.-quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat je het risico neemt terwijl je op die site bijna de reguliere winkelprijs betaald
https://www.videogameschr(...)-collection-exploit/quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Inderdaad, in de PS store 59 euro en nu 17.-
Ik doe het al sinds ps3 (toen kon je zelfs nog 5 consoles als primary instellenquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vorm van accountsharing werd (ik weet niet of dat nog steeds zo is) wel getolereerd/gedoogd door Sony, maar grootschalige handel in accounts niet.
Persoonlijk zou ik dat risico nooit willen lopen, maar het is altijd raadzaam om als je zo'n aanbieding tegenkomt eerst even research te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |