abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 22:53:42 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196446014
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verkopen als LE voor 2500 euro
Puick plan, maar dan zou ik moeten spuiten in een stofvrije omgeving.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 22:54:47 #277
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_196446033
Vind de ps5 zonder kappen eigenlijk ook wel sexy staan, zo #nextgen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196446387
Toen zat mijn PS5 vol. Iets verwijderen, niks meer erbij, huilen.
Miles Morales en Dirt 5 snel uitspelen dan maar.
Tijd voor een Series X.
SOONY
  zaterdag 28 november 2020 @ 06:43:45 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196449273
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 28 november 2020 @ 08:22:03 #280
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196449612
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kon een stuk slechter, hier en daar wat dikkere stukjes en een paar druppels maar kon niet heel chill in die doos spuiten (huehue) en had iets meer afstand moeten nemen en meer vernevelen.

Opzich vind ik het een prima resultaat, je merkt idd dat het rubber is, zo voelt het ook.
Denk dat ik dit erop laat tot ik het zat ben en dan een keer echt goed spuit in Matt zwart met verf.

Nu de binnenkant nog even doen, staat inmiddels in de eerste laag ( wel iets te dik weer helaas, maar hopelijk geen druipers) en dan gaat ie morgen afgemaakt worden en er weer op.
Netjes. Ben benieuwd naar de foto's als ze er eenmaal weer op zitten.
Hoeveel lagen zitten erop?
In dat ene filmpje hadden ze het over 4 lagen.

Is het makkelijk eraf te halen als je het opnieuw/anders wil doen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 november 2020 @ 08:27:10 #281
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196449625
Marvel Avengers heeft ondertussen de ontwikkelingskosten nog niet eens terug verdiend :')
Je zou onderhand toch wel mogen verwachten dat studio's, maar vooral uitgevers en aandeelhouders onderhand toch wel weten dat de mensen die jouw producten kopen, je weet wel, de gamers zelf, niet meer op dit soort games as a service gedrochten zitten te wachten.

Doodzonde, wat met een IP als de Avengers kun je echt moddervette games maken.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 november 2020 @ 08:34:20 #282
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196449658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef Jimbo het volgende:
stiekem irriteer ik mij eraan dat bij DS de 'eindbazen' zo makkelijk zijn (zegmaar de gene die je als laatste van zo'n chapter krijgt)
net als die aller laatste -O- zon gevoel van onvoldoening

Vond wel dat ik een 'grappig' einde had :@

NOOEEEES je gaat gelijk door met NG+1 en ik heb geen save gemaakt :'(
Dat heb je rap gedaan.
Kort geleden zat je nog vast bij de Fools Idol in World 4-1.

In welke volgorde heb je gespeeld?
A murky, forgotten land.
pi_196449737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Game mania?
Jep!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 16:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

toch wel met ajax sticker/skin?
Een witte :')
Ben benieuwd hoe snel die zwart is!
pi_196449858
Heeft iemand hier ervaring met https://www.buygames.ps/en/? Ik heb hier net een game gekocht en een mail gekregen met een account waar het spel in de bibliotheek staat. Ik moet dus inloggen als een nieuwe user in ps netwerk en dan kan ik de game in mijn downloads zetten. Nu kan ik via mijn pc netjes inloggen op de account en het wachtwoord veranderen, echter als ik de gegevens gebruik om via de playstation in te loggen krijg ik een melding dat of de user id of het wachtwoord niet klopt.... Waarom kan ik op mijn pc wel op die account inloggen en niet via PS netwerk?
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:17:01 #285
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196449888
Klinkt een beetje fishy en accountsharing/account sell achtige constructie.
A murky, forgotten land.
pi_196449955
Zal vast iets acountsharingsachtig zijn maar dan nog slaat het nergens op dat ik via mijn pc wel kan inloggen en via ps netwerk niet
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:33:57 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196450048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:11 schreef Questular het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met https://www.buygames.ps/en/? Ik heb hier net een game gekocht en een mail gekregen met een account waar het spel in de bibliotheek staat. Ik moet dus inloggen als een nieuwe user in ps netwerk en dan kan ik de game in mijn downloads zetten. Nu kan ik via mijn pc netjes inloggen op de account en het wachtwoord veranderen, echter als ik de gegevens gebruik om via de playstation in te loggen krijg ik een melding dat of de user id of het wachtwoord niet klopt.... Waarom kan ik op mijn pc wel op die account inloggen en niet via PS netwerk?
Waarom doen mensen dit nog? Hoeveel heb je nou bespaard op die game?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 28 november 2020 @ 09:35:00 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196450058
Ik weet wel dat Sony niet happig is op deze vorm van accountsharing/accounts (ver)kopen, dus ze zitten er wel redelijk bovenop.
Wellicht dat dat een reden is.
Ze kunnen overigens je account en PlayStation hiervoor bannen. Dat je het weet.
A murky, forgotten land.
pi_196450066
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet wel dat Sony niet happig is op deze vorm van accountsharing/accounts (ver)kopen, dus ze zitten er wel redelijk bovenop.
Wellicht dat dat een reden is.
Ze kunnen overigens je account en PlayStation hiervoor bannen. Dat je het weet.
Tja het zij zo, ik wil die game gewoon kunnen spelen.
pi_196450174
Account sharing is top en kan een hoop geld schelen, maar doe het dan met een bekende (het liefst iemand die ook regelmatig games koopt :P ) die shady sites die games op accounts verkopen kan je het beste vermijden.
pi_196450187
Tja ik dacht dat ik gewoon een key zou kopen, dus het kwam als een verassing dat het via sharing ging... :)
pi_196450231
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:52 schreef Questular het volgende:
Tja ik dacht dat ik gewoon een key zou kopen, dus het kwam als een verassing dat het via sharing ging... :)
Oke nouja, het is wel vreemd dat je wel op de PC op dat account kan maar niet op de PS, misschien dat er al een soort ban op zit ? Ik zou kijken of je via die site je geld terug kan krijgen of anders een ander account kan krijgen.
pi_196450278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:57 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Oke nouja, het is wel vreemd dat je wel op de PC op dat account kan maar niet op de PS, misschien dat er al een soort ban op zit ? Ik zou kijken of je via die site je geld terug kan krijgen of anders een ander account kan krijgen.
Het is uiteindelijk gelukt, geen idee wat ik continu fout deed maar de game is aan het downloaden :)
pi_196450413
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:52 schreef Questular het volgende:
Dat je het risico neemt terwijl je op die site bijna de reguliere winkelprijs betaald :')
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:16:49 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196450447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:50 schreef Sjemmert het volgende:
Account sharing is top en kan een hoop geld schelen, maar doe het dan met een bekende (het liefst iemand die ook regelmatig games koopt :P ) die shady sites die games op accounts verkopen kan je het beste vermijden.
Die vorm van accountsharing werd (ik weet niet of dat nog steeds zo is) wel getolereerd/gedoogd door Sony, maar grootschalige handel in accounts niet.

Persoonlijk zou ik dat risico nooit willen lopen, maar het is altijd raadzaam om als je zo'n aanbieding tegenkomt eerst even research te doen.
A murky, forgotten land.
pi_196450468
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:13 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat je het risico neemt terwijl je op die site bijna de reguliere winkelprijs betaald :')
Inderdaad, in de PS store 59 euro en nu 17.-
pi_196450469
@Questular

Volgende keer gewoon via www.offgamers.com een tegoedkaart kopen en in de playstation store aanschaffen! Kan zomaar gebeuren dat die game dalijk een slotje heeft en dat je dat spel nooit meer kan spelen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_196450507
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Inderdaad, in de PS store 59 euro en nu 17.-
https://www.videogameschr(...)-collection-exploit/

Veel plezier als je straks niet meer online kunt met je console :s)
pi_196450700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die vorm van accountsharing werd (ik weet niet of dat nog steeds zo is) wel getolereerd/gedoogd door Sony, maar grootschalige handel in accounts niet.

Persoonlijk zou ik dat risico nooit willen lopen, maar het is altijd raadzaam om als je zo'n aanbieding tegenkomt eerst even research te doen.
Ik doe het al sinds ps3 (toen kon je zelfs nog 5 consoles als primary instellen _O_ ) sinds PS4 hebben ze dat terug gebracht naar 1 primary console per account. Heb al sinds PS4 het account van hetzelfde maatje als primary op mijn console ingesteld en dat mag gewoon van Sony, daar is die functie ook voor bedoeld en daar zal je niet voor geband worden oid.

Maar games kopen van handelaren via accounts is idd niet de bedoeling. Dan moet je ook telkens een ander account als primary instellen en dat kunnen ze zien natuurlijk. Ik weet niet of je dan snel geband zal worden maar het zou kunnen dan denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')