Hoekstra is van hetzelfde materiaal gemaakt als Ruttequote:Op donderdag 26 november 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hoekstra schijnt zich wel positief te tonen bij de verhoren.
Hoekstra is van kevlarquote:Op donderdag 26 november 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
De hele brief, dat stuk over 3 miljoen doden is ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2020 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
De hele brief, dat stuk over 3 miljoen doden is ook
Die hele eerste alinea op de 3e pagina is toch bizar? Ik ben benieuwd in wat voor staat ie daar zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Stijgende verbazing gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wopke is tof. Vroeg in de ochtend werd hij ondervraagd door Belhaj, die afging als een gieter en een paar keer door Wopke gecorrigeerd moest worden omdat ze het allemaal niet snapte.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het heeft nog lang geduurd tussen vrijdag en gister dat dit uit is gekomen. Ongekend dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
En wat was Asscher zijn escape?quote:Op donderdag 26 november 2020 13:25 schreef Slobeend het volgende:
'Dat staat mij niet bij' is het nieuwe 'daar heb ik geen herinnering aan' van Rutte.
Weet ik niet zo goed meer.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En wat was Asscher zijn escape?
Ik heb dat niet meegekregen.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zit het met Asscher? Die heeft best een kwalijke rol gespeeld toch Stinho? Heb zo' n artikel van FTM maar half gelezen.quote:Op donderdag 26 november 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
Baudet-perikelen.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik er van heb onthouden, is dat Asscher ooit een brief van een ontstelde oma (vroeg aandacht voor haar gezin) op zijn tafel kreeg over toeslagenproblemen en daar een kil antwoord op gaf + verder niets meer deed ermee. Daarnaast heeft hij, toen het huis in de fik stond, hard gewerkt aan een nieuw toeslagensysteem wat er volgens mij niet van kwam.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe zit het met Asscher? Die heeft best een kwalijke rol gespeeld toch Stinho? Heb zo' n artikel van FTM maar half gelezen.
Graag een korte toelichting. Ik wilde op hem stemmen, maar als jij aangeeft dat ie heeft gefaald wijzig ik mn keuze.
Alleen sociaal voor de bühne dus, zo kennen we Lodewijk weer.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ik er van heb onthouden, is dat Asscher ooit een brief van een ontstelde oma (vroeg aandacht voor haar gezin) op zijn tafel kreeg over toeslagenproblemen en daar een kil antwoord op gaf + verder niets meer deed ermee. Daarnaast heeft hij, toen het huis in de fik stond, hard gewerkt aan een nieuw toeslagensysteem wat er volgens mij niet van kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |