Dit is evident een heel pijnlijk filmpje.quote:
Hij is Feyenoorder?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat hij antisemiet blijkt te zijn zegt je niets?
She belongs to the streets.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat Eva, de normaal zo zeer sympathieke Eva, hem een mes in de rug duwt is echt beneden alle peil. Bitches ain't shit but hoes and tricks, zo blijkt maar weer.
En dat ook nog live op TVquote:Op donderdag 26 november 2020 10:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat Eva, de normaal zo zeer sympathieke Eva, hem een mes in de rug duwt is echt beneden alle peil. Bitches ain't shit but hoes and tricks, zo blijkt maar weer.
Verzin je dit?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Jutta nog.
Die is nog keurig met Thierry-fanboy Koen.
Hij ziet er ook heel arisch uit.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij retweette vroeger wel veel Baudet-clips, is wat ik kon zien als niet-twitteraar.
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij retweette vroeger wel veel Baudet-clips, is wat ik kon zien als niet-twitteraar.
1+1=2quote:Op donderdag 26 november 2020 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij ziet er ook heel arisch uit.
Deze act is wel heel erg snel gesneuveld.quote:Op maandag 23 november 2020 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eva brengt ons naar het beloofde land.
Shownieuws artikel?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Emile is mijn favoriete rubriek op de hele wereld.
[ afbeelding ]
Wierd is al jaren van God los, de aftakeling is derhalve niet wonderlijk.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kijk naar de bron. Trap er niet in!
[ twitter ]
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wierd is al jaren van God los, de aftakeling is derhalve niet wonderlijk.
Shownieuws zegt 'm...quote:Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Shownieuws artikel?
Ratelband doet er al 50 jaar niet meer toe
Marga Bultquote:Op donderdag 26 november 2020 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walgelijke jankbal is het ook. Met zijn 'gewone mensen'.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 26 november 2020 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
FVD-trein verliest hun onderdelen op zodanig hoog tempo dat ik het niet meer bij hou. Om 7 uur ochtends doorgaan met moddergooien jeetje.
Er zijn mensen die moeten werken hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |