Daar heeft PSV geen last vanquote:Op woensdag 25 november 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax heeft voorlopig moeite met het afmaken van de kansen.
WIE ANDERS DAN?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Huntelaar had twee van die drie kansen van Traore erin geschoten.
@Charrell hep diarree.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij wil er niet in.
Dit zei de vrouw van Bugno gisteren ook.
Moeten ze wel eerst scoren.quote:
Alsof hij op die plek had gestaan bij die snelle uitbraken.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet zij weten.quote:
Alsof Atalanta zo in vorm is.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:31 schreef Bolasie het volgende:
En dit Ajax wil tweede worden? Haha.
Met zijn rollatorquote:Op woensdag 25 november 2020 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind hem goed spelen.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Oke nu mogen mensen terecht afgeven op labyad
Zo traag als dikke stront.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
LOOP DAN DOOR EN SCHIET HEM ERIN DAN.
Tering gvd
Heeft iemand dat gifje nog?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Van de Beukering was zelfs sneller.
Ik ook maar mensen zaten al heel de wedstrijd te janken weer (en eigenlijk zelfs als hij 2x scoort met een assist erbij)quote:
Die kunnen er geen reet van inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2020 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Midgetland lijkt wel een amateurclub
@Bugno3 wtf is een coinflopquote:Op woensdag 25 november 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zullen we zien, lijkt me een aardige coinflip die pot.
Ach ja, mijn gebeten hond was altijd Veltman.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook maar mensen zaten al heel de wedstrijd te janken weer (en eigenlijk zelfs als hij 2x scoort met een assist erbij)
Geen idee. Misschien iets dat op een coinflip lijkt, maar ben er niet zeker van.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:bugno3 wtf is een coinflop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |