SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je als staat best druk uit kunt oefenen op die sector. Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar. Dus R&D verklaart die prijzen niet. Materiaalkosten ook niet. Wat dan wel?
quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Dat is wel vrij extreemquote:Op woensdag 25 november 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een dat je beter maar gelijk onder de douche kan
Plastic, ademt niet.quote:
Naja, zoals ik zei, ik steun vooral een basis-alternatief. Vooral voor de jongere meiden eigenlijk, want niemand zou thuis moeten blijven omdat ze geen maandverband kunnen betalen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..
bespaart wel papierquote:
Iedereen een bidet?quote:
Gewoon zo'n japans toilet die je wast, borstelt, poedert en opmaakt.quote:
had in Korea zo'n dingquote:Op woensdag 25 november 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal zo'n Japanse plee
Platgeslagen vliegen?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had in Korea zo'n ding
27 van die platgeslagen vliegen. Maar een knop om te flushen zat er niet op. Daarvoor moest je (true story) onder de pot aan een hendeltje trekken.
Portable voor als je aan de rooie klats bentquote:Op woensdag 25 november 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal zo'n Japanse plee
Eentje die aanstellerige geluidjes maakt voor mannen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Portable voor als je aan de rooie klats bent
goeie!quote:Op woensdag 25 november 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit doet me er wel aan denken dat ik nog wat wasbare meuk wilde bestellen in een Black Friday-sale, dank voor het onderwerp. I guess.
De laatste voetbaluitslagen kan hij je ook vertellen en de dichtstbijzijnde Tinder matchesquote:Op woensdag 25 november 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eentje die aanstellerige geluidjes maakt voor mannen.
nee manquote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah![]()
Ik dacht van die mikvliegen.
Ik zie een nieuwe gamequote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man
met 27 vliegen dan moet je wel helikopteren om ze allemaal te raken.
Wat is dit voor boze man-gedrag?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..
"hey toilet"quote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatste voetbaluitslagen kan hij je ook vertellen en de dichtstbijzijnde Tinder matches
Als je iets geen goed idee vindt, ben je een boze man? Okee.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor boze man-gedrag?
vergeet WITTE nietquote:Op woensdag 25 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je iets geen goed idee vindt, ben je een boze man? Okee.
"de 28-jarige roodharige dame links van u met dat trekkend been heeft gisteren ook sperziebonen gegeten"quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"de 28-jarige roodharige dame links van u met dat trekkend been heeft gisteren ook sperziebonen gegeten"
Ik wilde naar dat boze witte man-stripje verwijzen, maar dacht dat dat niet begrepen zou wordenquote:
Weet niet welke je bedoeltquote:Op woensdag 25 november 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde naar dat boze witte man-stripje verwijzen, maar dacht dat dat niet begrepen zou worden
tot 21 jaar dacht ikquote:Op woensdag 25 november 2020 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is anti-conceptie ook al gratis?
Kun je bij de zorgverzekering als jongere nog steeds 100 gratis condooms krijgen?quote:
las white male.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, je mag als man dus geen mening hebben over gratis tampons want dan ben je ook al een angry white male boomer
Wat een prachtige wereld wordt dit.
is alleen bij CZ toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je bij de zorgverzekering als jongere nog steeds 100 gratis condooms krijgen?
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je bij de zorgverzekering als jongere nog steeds 100 gratis condooms krijgen?
zou goed kunnen. Ik ben verzekerd bij cz.quote:
Nee maar je kletst gewoon, je onderschat het probleem bij sommige mensen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, je mag als man dus geen mening hebben over gratis tampons want dan ben je ook al een angry white male boomer
Wat een prachtige wereld wordt dit.
Jij bent de jongste hierquote:Op woensdag 25 november 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten?
Jezus wat stom. widle ook whale schrijvenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren patat gegeten dus volgens de weegschaal is het vandaag eigenlijk white whale.
maar die is hier nu niet..quote:
Je kletst gewoon. Ik geef argumenten hoe je dit probleem volgens mij beter op kunt lossen. Maar je kletst gewoon.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar je kletst gewoon, je onderschat het probleem bij sommige mensen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor boze man-gedrag?
Echte armoede wel; die is vaak ook verborgen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
nou ja echte armoede wordt in nederland denk ik flink onderschat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Dat zal wel inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PAYBACK TIME BITCHESquote:Op woensdag 25 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Discriminatie van de superieure witte man gaat nog eens heel groot worden
Zeker nu T. Baudet weg is.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Discriminatie van de superieure witte man gaat nog eens heel groot worden
@kwiwiquote:Op woensdag 25 november 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker nu T. Baudet weg is.
Ik denk dat ik in 2021 aangeef dat ik mij identificeer als vrouw; en dan loonsverhoging ga vragen. Als ik die dan niet krijg dan stap ik naar de media.
Boks je nou tegen een bloederige tampon?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Is aan het trainen :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boks je nou tegen een bloederige tampon?
2 vliegen in een klapquote:Op woensdag 25 november 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boks je nou tegen een bloederige tampon?
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Is aan het trainen :
[ afbeelding ]
*bitterbal breekt twee armen en twee benenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
*rocky tune*
Gaat trap op en trap af
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*bitterbal breekt twee armen en twee benen
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*bitterbal breekt twee armen en twee benen
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
HUP WITTE SUPERIEURE BOZE MAN, HUP HUP
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat bitterbal haar nichtjes op aan het trommelen is.
Maar dat zijn wij toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat bitterbal haar matties op aan het trommelen is.
De minifrikandel en de kaassouflé?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat bitterbal haar matties op aan het trommelen is.
Hmm, nu wordt het interessantquote:
Of die dikke vette gehakbal?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De minifrikandel en de kaassouflé?
Ik heb gisteren teveel gegeten, maar om me nou zo te noemenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die dikke vette gehakbal?
'Terwijl het in feite niks meer is dan wat absorberend papier.' en 'Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar'. Top-argumentenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kletst gewoon. Ik geef argumenten hoe je dit probleem volgens mij beter op kunt lossen. Maar je kletst gewoon.
Prachtig joh.
Die liefde lijkt me toch al een beetje bekoeld.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het weekend, dus m'n date met Boeda zal nu wel helemaal niet doorgaan
Ja beetje onderdaniger zijn danquote:Op woensdag 25 november 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het weekend, dus m'n date met Boeda zal nu wel helemaal niet doorgaan
Ik zal m'n oksels alvast scheren.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje onderdaniger zijn dan
Eigenlijk is freebleeden gewoon een goede optie als je er zo over nadenkt.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Terwijl het in feite niks meer is dan wat absorberend papier.' en 'Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar'. Top-argumentenJa leuk hoor, maak ze maar goedkoper. Tien cent per pakje? Gaat dat realistisch zijn?
En je tandenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal m'n oksels alvast scheren.
Maar da's vies.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eigenlijk is freebleeden gewoon een goede optie als je er zo over nadenkt.
CherryLips-pickingquote:Op woensdag 25 november 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Terwijl het in feite niks meer is dan wat absorberend papier.' en 'Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar'. Top-argumentenJa leuk hoor, maak ze maar goedkoper. Tien cent per pakje? Gaat dat realistisch zijn?
Pot, kettle, black.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CherryLips-picking
Ik ga mezelf niet herhalen en bovendien ben ik wel klaar met deze discussie als dat op zo'n manier moet.
nou ja, ik heb er geen ervaring mee, maar het opvangen in een spons die tegen je lichaam aan gedrukt zit lijkt me ook gewoon niet prettigquote:
Francsquote:Op woensdag 25 november 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wat een oude Franse eiken vloer kost?
Mannen hebben altijd gelijk als het om de rooie klats gaat, altijdquote:Op woensdag 25 november 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Op wat voor manier moet het dan wel?
'o je hebt me overtuigd, je hebt he-le-maal gelijk.'
Volgens mij begon jij met het boze man-gedrag? En werd de discussie daarvoor gewoon op argumenten gevoerd.quote:
daarom, Als het met euro's betaald is, is het gewoon geen oude vloer.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom, Als het met euro's betaald is, is het gewoon geen oude vloer.
Denk dat je dan binnen no time de hele gemeenschap hebt voor gratis verstrekken, inclusief mannen. Ik denk zelfs dat we dan geld toe zouden krijgen.quote:
Da's wel het voordeel van dat absorberende spul, dat vált nog mee qua volgezogen-spons gevoel. Maar voor mij wel een reden om bij normale menstruatie voor tampons te gaan, dan voel je geen slak gaan bij het opstaan.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik heb er geen ervaring mee, maar het opvangen in een spons die tegen je lichaam aan gedrukt zit lijkt me ook gewoon niet prettig
En mijn vloer dan?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat je dan binnen no time de hele gemeenschap hebt voor gratis verstrekken, inclusief mannen. Ik denk zelfs dat we dan geld toe zouden krijgen.
Da's toch hetzelfde met die mannenpil, de proefpersonen kregen last van hoofdpijn, dus complete ding afgebroken. Ja ehhh...quote:Op woensdag 25 november 2020 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat je dan binnen no time de hele gemeenschap hebt voor gratis verstrekken, inclusief mannen. Ik denk zelfs dat we dan geld toe zouden krijgen.
Ok, de laptop gaat uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het voordeel van dat absorberende spul, dat vált nog mee qua volgezogen-spons gevoel. Maar voor mij wel een reden om bij normale menstruatie voor tampons te gaan, dan voel je geen slak gaan bij het opstaan.
Maar daarvoor moet het wel een beetje doorlopen, want zo'n ding droog erin rammen (of eruit trekken, en langer dan x periode moet je ze niet laten zitten) is niet fijn. Struggles.
Hehe, komen we eindelijk bij de kern van deze discussie.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus de echte vraag is, hoe zorgen we dat mannen last krijgen van ons gebloed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je snapt dat dit een inkopper is he?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook nergens beweerd dat het niet goedkoper mag of dat de overheid er niet naar mag kijken, maar die opmerkingen die ik eerder herhaalde en:quote:Op woensdag 25 november 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met het boze man-gedrag? En werd de discussie daarvoor gewoon op argumenten gevoerd.
Door dat soort opmerkingen erbij, en de vergelijkingen met wc-papier, dan sla je inderdaad even de plank mis. Want als de staat zich ermee moet bemoeien, dan gaat het linksom of rechtsom toch ook geld kosten. Maar door die voorbeelden die ik aanhaalde, ga ik echt even de ongeschoren geitenwollensokken-feminist uithangen. Dan noem je dat maar cherrypicking, maar je hebt het wel gezegd. Dat is blijkbaar jouw manier van argumenteren en discussiëren. God forbid als ik er wat van zeg. Als je handleiding voor discussiëren af is, dan hoor ik het wel weer.quote:Mja. Ik vind het bizar dat vrouwen de 'gulle' hand van de staat nodig hebben om hun rode klats in goede banen te leiden. Poepen doen we dagelijks en daar komt niemand door in de financiële shit.
Ja dat hebben we al, chagrijnig wijf op de bank en dan kun je de onredelijkheid en agressie er ook nog niet uitneuken ook nog nietquote:Op woensdag 25 november 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Jawel hoor, graag zelfs. Helpt bij de krampen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat hebben we al, chagrijnig wijf op de bank en dan kun je de onredelijkheid en agressie er ook nog niet uitneuken ook nog niet
De wc niet doortrekken.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, daar heb ik thuis niet zoveel aan, kerel is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hehe, komen we eindelijk bij de kern van deze discussie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
2 can play that gamequote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel hoor, graag zelfs. Helpt bij de krampen.
De reactie waarvan ik wist dat 'ie ging komen.quote:
nou, als je vergeet dat je bietensap hebt gedronken is het ook soms schrikken hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey. Als de pot er bij jou zo uitziet ren je gillend naar de dokter.
Met bonkjesquote:Op woensdag 25 november 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, als je vergeet dat je bietensap hebt gedronken is het ook soms schrikken hoor
'zo'quote:Op woensdag 25 november 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie hoe je enkele aanhalingstekens kunt maken?Blijkbaar wordt er in dit programma andere gebruikt.
Welke, deze ' ? Die zit gewoon in m'n toetsenbordlayout.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie hoe je enkele aanhalingstekens kunt maken?Blijkbaar wordt er in dit programma andere gebruikt.
Eentje opzoeken op internetje en copy pasten steeds?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
In m'n vertaalprogramma maakt hij er gekrulde vanquote:
gekrulde?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n vertaalprogramma maakt hij er gekrulde vanStaat ook nergens in de instellingen.
Dus ` of ' ?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dus rechte hebben.
Dat bedoelde ik.
Ik moet ophouden met multitasken want ik kan het niet.
Dus als ik zeg dat het belachelijk is dat vrouwen financiële hulp van de staat nodig hebben om om te gaan met een normaal lichamelijk ongemak, zeg ik iets bizars en vrouwonvriendelijks?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens beweerd dat het niet goedkoper mag of dat de overheid er niet naar mag kijken, maar die opmerkingen die ik eerder herhaalde en:
[..]
Door dat soort opmerkingen erbij, en de vergelijkingen met wc-papier, dan sla je inderdaad even de plank mis. Want als de staat zich ermee moet bemoeien, dan gaat het linksom of rechtsom toch ook geld kosten. Maar door die voorbeelden die ik aanhaalde, ga ik echt even de ongeschoren geitenwollensokken-feminist uithangen. Dan noem je dat maar cherrypicking, maar je hebt het wel gezegd. Dat is blijkbaar jouw manier van argumenteren en discussiëren. God forbid als ik er wat van zeg. Als je handleiding voor discussiëren af is, dan hoor ik het wel weer.
Dus ik volg jouw voorbeeld (ja, doe ik het goed nu?) en einde discussie.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat het belachelijk is dat vrouwen financiële hulp van de staat nodig hebben om om te gaan met een normaal lichamelijk ongemak, zeg ik iets bizars en vrouwonvriendelijks?
Ik probeer woke te worden, maar ik slaag er nog niet erg in.quote:
voor sommige wel..quote:Op woensdag 25 november 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat het belachelijk is dat vrouwen financiële hulp van de staat nodig hebben om om te gaan met een normaal lichamelijk ongemak, zeg ik iets bizars en vrouwonvriendelijks?
Als ze nertsen ruimen, moeten ze die muis ook maar eens in het stikhok gooien.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-niet-meer-open.html
Even vooropgesteld: ik ben het met je eens dat het echte probleem elders zit, maar daar is de huidige generatie niet mee geholpen, want daar zitten megabedrijven tussen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou die voorbeelden die ik gaf waren niet echt handig van je.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en als die megabedrijven een tik op de vingers krijgen, zullen ze echt niet de huidige kwaliteit blijven produceren en het verlies maar slikken. Dan krijg je dus ook van de Kotex en de Always van die wc-papierachtige maandverbandjes. Eén keer niezen en de klonten schieten je broekspijp uit, zeg maar.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even vooropgesteld: ik ben het met je eens dat het echte probleem elders zit, maar daar is de huidige generatie niet mee geholpen, want daar zitten megabedrijven tussen.
Maar: ja. Het probleem zit 'm niet bij vrouwen als ik, Cherry of Bal (om maar wat te noemen), want we hebben voldoende draagkracht om dat op te vangen (hueuhue). Zodra je bij minima komt, wordt het een ander verhaal want je kan niet zonder. Echt niet. Bij een beetje heftigere menstruatie en, met een beetje pech, veel vrouwen in een huishouden, gaat het echt rap met je goedkope verbandjes, want daar bloed je zo doorheen. Het is geen luxe, het is noodzaak.
Ook dat, want ruwe olie verwerken tot verbandje kost gerust wel wat.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als die megabedrijven een tik op de vingers krijgen, zullen ze echt niet de huidige kwaliteit blijven produceren en het verlies maar slikken. Dan krijg je dus ook van de Kotex en de Always van die wc-papierachtige maandverbandjes. Eén keer niezen en de klonten schieten je broekspijp uit, zeg maar.
Hou op met mequote:Op woensdag 25 november 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en als die megabedrijven een tik op de vingers krijgen, zullen ze echt niet de huidige kwaliteit blijven produceren en het verlies maar slikken. Dan krijg je dus ook van de Kotex en de Always van die wc-papierachtige maandverbandjes. Eén keer niezen en de klonten schieten je broekspijp uit, zeg maar.
Ik denk serieus dat ze woekerwinsten maken met die producten. Juist omdat ze weten dat vrouwen het toch wel kopen. Dat materiaal is echt geen rocket science.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat, want ruwe olie verwerken tot verbandje kost gerust wel wat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]Hall, ik mag niet aan de erogene zone van een 12 jarige denken. Straks krijg ik pedo hunters achter me aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel dat mijn middelbare school tampon dispensers kreeg. Ook gratis geloof ik.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mja, dat verklaart het kwaliteitsverschil niet met de bodemmerken. Dat is echt last resort-materiaal namelijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze woekerwinsten maken met die producten. Juist omdat ze weten dat vrouwen het toch wel kopen. Dat materiaal is echt geen rocket science.
Nou ze zag eruit als 16 hoor, als dat wat uitmaakt.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hall, ik mag niet aan de erogene zone van een 12 jarige denken. Straks krijg ik pedo hunters achter me aan
Ik weet wel dat mijn middelbare school tampon dispensers kreeg. Ook gratis geloof ik.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En dit is waarom ik vķķr gratis (goed) maandverband ben. Die zooi moet gewoon makkelijk toegankelijk zijn.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ze zag eruit als 16 hoor, als dat wat uitmaakt.
Wij moesten naar de conciërge voor zo'n dun lullig maandverbandje. Weleens gedaan. Kreeg je er eentje. 'Ehm mag ik er nog drie...'
Meestal ging ik gewoon naar huis
Hield die conciërge ook een Excel sheet van jullie rooie klats bij?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ze zag eruit als 16 hoor, als dat wat uitmaakt.
Wij moesten naar de conciërge voor zo'n dun lullig maandverbandje. Weleens gedaan. Kreeg je er eentje. 'Ehm mag ik er nog drie...'
Meestal ging ik gewoon naar huis
Beetje preventief door de gang gillen dat je spatlappen weer klaar liggenquote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hield die conciërge ook een Excel sheet van jullie rooie klats bij?
"Klaartje, Melissa en Debbie niet geil nastaren in week 18"quote:Op woensdag 25 november 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje preventief door de gang gillen dat je spatlappen weer klaar liggen
Heeft toch geen nut, de helft zijn waarschijnlijk nog zo onregelmatig als de pest.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze concierge had een beetje een Jambers-stem. Daar droogde alles van op. Rode klats en alles.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Klaartje, Melissa en Debbie niet geil nastaren in week 18"
weinig lunchgenot over na verhalen van rode rivieren met klontjesquote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Jezus hou opquote:Op woensdag 25 november 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oke justin kaas.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
Werkte dat maar.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze concierge had een beetje een Jambers-stem. Daar droogde alles van op. Rode klats en alles.
O god, mijn frambozen uit de vriezer halen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
'Neem altijd een heel pakje mee in je tas' was een beter advies geweestquote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut, de helft zijn waarschijnlijk nog zo onregelmatig als de pest.
Een van de eerste dingen die m'n moeder me zei na die eerste ongesteldheid, stop in íedere tas een tampon/maandverbandje want je weet het nooit.
Keertje primolut gehad vanwege een vakantie.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkte dat maar.
Zelfs dat hormoonspiraal is een deceptie. Bloed gewoon door.
Mijn moeder had onze conciërge ooit gedaan vroeger.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze concierge had een beetje een Jambers-stem. Daar droogde alles van op. Rode klats en alles.
Een echte schipper ( @FranticDJ )....quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig lunchgenot over na verhalen van rode rivieren met klontjes
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, mijn frambozen uit de vriezer halen.
Die rode bonkjes passen goed bij het onderwerp.
Dat was het uiteindelijk wel, want om de zoveel weken twijfelen van "goh, volgens mij is het weer tijd" en extra in je tas flikkeren.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Neem altijd een heel pakje mee in je tas' was een beter advies geweest
Hebben net geleerd dat dat goed is voor de vrouw.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Een echte schipper ( @:franticdj )....
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkte dat maar.
Zelfs dat hormoonspiraal is een deceptie. Bloed gewoon door.
En zaten daar soms rode bonkjes in?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Onze conciërge had zo'n dikke borstelige snor.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder had onze conciërge ooit gedaan vroeger.
Dat was ook wel een momentje in een jong onschuldig leven
Klaarkomen helpt bij de krampen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben net geleerd dat dat goed is voor de vrouw.
Hrrr, dat spul vertik ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje primolut gehad vanwege een vakantie.
Ge-nie-ten.
* Bergt frambozen weer opquote:Op woensdag 25 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klaarkomen helpt bij de krampen.![]()
Het oogt alleen als een veldslag, dat wel.
Even een zeiltje op het bed.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel positief.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig had hij het pakje maandverband wel gewoon op een zichtbare plek staan. Kon je het gewoon pakken als hij niet in zijn kantoortje was
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even een zeiltje op het bed.
Of de hele kamer als je van plan bent american psycho te gaan spelen
Bazenmuziekquote:Op woensdag 25 november 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje van Genesis aanzetten.
Waarschijnlijk omdat maandverband enzo dankzij de aanwezige taboes grappig ende spannend was op die leeftijd.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom ik dit nog weet. Als man
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje van Genesis aanzetten.
Ik altijd flink zwaar. Altijd gehannes.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dat was het uiteindelijk wel, want om de zoveel weken twijfelen van "goh, volgens mij is het weer tijd" en extra in je tas flikkeren.Wel aardig wat klasgenoten mee geholpen toen, dus eh.
Maar ik heb mazzel hoor, altijd al een lichte menstruatie gehad.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:27 schreef Haags het volgende:
'Dat is ketchup hoor.'quote:Op woensdag 25 november 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En zaten daar soms rode bonkjes in?
ja?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Een echte schipper ( @:franticdj )....
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah!!quote:Op woensdag 25 november 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net ff een Hollandse nieuwe staan happen bij 't kraam.
Nou breek los...quote:Op woensdag 25 november 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het toch liever over gerries hoor jongens. Denk dat zelfs uitstraling het daarmee eens is
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het toch liever over gerries hoor jongens. Denk dat zelfs uitstraling het daarmee eens is
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder had onze conciërge ooit gedaan vroeger.
Dat was ook wel een momentje in een jong onschuldig leven
Ga danquote:Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nog niet geweest vandaag
Ik ook nog niet, maar heb wit brood op deze week.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nog niet geweest vandaag
RIP goede gerries voor deze weekquote:Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar heb wit brood op deze week.
Ik ken een leuk spel dat witte boterham heet.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar heb wit brood op deze week.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken een leuk spel dat witte boterham heet.
Zou kunnenquote:Op woensdag 25 november 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat maandverband enzo dankzij de aanwezige taboes grappig ende spannend was op die leeftijd.
In het kader van LUNCHGENOT leg ik de spelregels op een later tijdstip even uit.quote:
Zeevaartspelletje.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb geen uitleg nodigquote:Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
In het kader van LUNCHGENOT leg ik de spelregels op een later tijdstip even uit.
He bah, Ome Willem Haags, dat lusten de kinderen toch helemaal niet?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerder corpsbalspelletjequote:Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeevaartspelletje.
Of niet Frannie?
Weetnie welke variant jij kent.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeevaartspelletje.
Of niet Frannie?
daar denken sommigen anders overquote:Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He bah, Ome Willem Haags, dat lusten de kinderen toch helemaal niet?
Het is ook niet echt een spel voor kinderen..quote:Op woensdag 25 november 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He bah, Ome Willem Haags, dat lusten de kinderen toch helemaal niet?
"Deze boterham past in een eiwitrijk-dieet"quote:Op woensdag 25 november 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar denken sommigen anders over
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die uit 1990, toen heette het nog gewoon bamkwakken.
Je weet het niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een spel voor kinderen..
alleen voor de echte overmanlyman die veel sportquote:Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Deze boterham past in een eiwitrijk-dieet"
O gelukkig, daar behoor ik niet toe.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen voor de echte overmanlyman die veel sport
ik ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O gelukkig, daar behoor ik niet toe.
He nee bahquote:Op woensdag 25 november 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet het niet tegenwoordig.
Krik het niveau even op naar bovenmodaal danquote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Ordinair onsmakelijk ochtendje hier
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Euhmquote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet.
zitten maar 2 zelfbenoemde alfamannen in deze SC toch.
US & US?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet.
zitten maar 2 zelfbenoemde alfamannen in deze SC toch.
Je eigen scheikundjetestje doen door een tampon in een glas water te hangen en te zien hoeveel zo'n ding nou kan absorberen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou kunnenIk weet ook nog dat er 's morgens een gevulde condoom hing aan de deurklink van de basisschool
Ik vind het maar fris.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Het is wel smerig lekker weer daarom
net even op de fiets om boodschappen geweest. Werd helemaal blij van m'n 5 halen 3 betalen robijn wasmiddel
Ja echt hč, zo is het leven nu. Ik heb spoelglansmiddel ofzo voor de vaatwasser gekocht. Wat mankeert me.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Het is wel smerig lekker weer daarom
net even op de fiets om boodschappen geweest. Werd helemaal blij van m'n 5 halen 3 betalen robijn wasmiddel
Ik heb net melk op dus daarom heb ik het wat kouderquote:Op woensdag 25 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja? hier praktisch geen wind. Blauwe lucht, zonnetjelekker man.
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb net melk op dus daarom heb ik het wat kouder
volgende keer warme melk van mevrouw haags dan maarquote:Op woensdag 25 november 2020 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb net melk op dus daarom heb ik het wat kouder
Ik heb weleens zo'n reclame nagespeeld met een maandverband van mijn moeder. Inclusief blauwe vloeistofquote:Op woensdag 25 november 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eigen scheikundjetestje doen door een tampon in een glas water te hangen en te zien hoeveel zo'n ding nou kan absorberen.
1x gedaan, geen succes.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgende keer warme melk van mevrouw haags dan maar
Moeder meteen kwaad dat een halve fles blue curacau op was?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo'n reclame nagespeeld met een maandverband van mijn moeder. Inclusief blauwe vloeistof
quote:Op woensdag 25 november 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
We hebben een manier gevonden om US weg te krijgen
jouw niveau toch?quote:Op woensdag 25 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Als 1 van de vrouwen van US ongesteld is wordt ze in een aparte vleugel van het kasteel opgesloten tot ze weer klaar is met bloeden.quote:
Dat hadden we niet in de badkamer dus ik heb maar wc eend gebruiktquote:Op woensdag 25 november 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moeder meteen kwaad dat een halve fles blue curacau op was?
Ik wel ja, maar ik ben gefascineerd door alles dat uit een mensenlichaam komt.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:55 schreef Haags het volgende:
Gi
[..]
Gianni is keurig netjes opgevoed
Mijn hemel.....quote:Op woensdag 25 november 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar ik ben gefascineerd door alles dat uit een mensenlichaam komt.
vandaar dat ik ook groot fan ben van Dr Pimple popper.
Ik mag graag een goeie puist gepopt zien worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is op een bizarre manier heel bevredigendquote:Op woensdag 25 november 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag graag een goeie puist gepopt zien worden.
Een heel veld mee-eters is echt intens genot.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag graag een goeie puist gepopt zien worden.
Die werkt op batterijen.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Bo(...)ouples/dp/B07XKHS8L6
Je kunt al zien aankomen dat er dus andere dingen zoals auto's in de fik gestoken gaan worden.quote:
dat gebeurde andere jaren toch ook gewoon?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt al zien aankomem dat er dus andere dingen zoals auto's in de fik gestoken gaan worden.
*Legt de aanmnaakblokjes klaarquote:Op woensdag 25 november 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt al zien aankomen dat er dus andere dingen zoals auto's in de fik gestoken gaan worden.
Echt hoor, dat wordt een drukke avond voor brandweer en ME.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt al zien aankomen dat er dus andere dingen zoals auto's in de fik gestoken gaan worden.
Net als vorig jaarquote:Op woensdag 25 november 2020 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is alweer 2 jaar terug. Vorig jaar waren er wekenlang rellen in Den Haag.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vuurregen van vorig jaar is wel het herhalen waard
Dan reken dit jaar maar x10 auto'squote:Op woensdag 25 november 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebeurde andere jaren toch ook gewoon?
als die vreugdevuren er waren om de orde te bewaren dan miste ze de plank toch volledig
even checken of dat verzekerd is, dan breng ik mn auto welquote:Op woensdag 25 november 2020 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt al zien aankomem dat er dus andere dingen zoals auto's in de fik gestoken gaan worden.
[..]
Dan reken dit jaar maar x10 auto's
Zeg, Budafikkenaar..quote:Op woensdag 25 november 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*Legt de aanmnaakblokjes klaar
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
even checken of dat verzekerd is, dan breng ik mn auto wel
@Moloquote:Op woensdag 25 november 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |