SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zó veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nóg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je als staat best druk uit kunt oefenen op die sector. Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar. Dus R&D verklaart die prijzen niet. Materiaalkosten ook niet. Wat dan wel?
quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zó veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nóg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zó veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nóg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Dat is wel vrij extreemquote:Op woensdag 25 november 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een dat je beter maar gelijk onder de douche kan
Plastic, ademt niet.quote:
Naja, zoals ik zei, ik steun vooral een basis-alternatief. Vooral voor de jongere meiden eigenlijk, want niemand zou thuis moeten blijven omdat ze geen maandverband kunnen betalen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..
bespaart wel papierquote:
Iedereen een bidet?quote:
Gewoon zo'n japans toilet die je wast, borstelt, poedert en opmaakt.quote:
had in Korea zo'n dingquote:Op woensdag 25 november 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal zo'n Japanse plee
Platgeslagen vliegen?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had in Korea zo'n ding
27 van die platgeslagen vliegen. Maar een knop om te flushen zat er niet op. Daarvoor moest je (true story) onder de pot aan een hendeltje trekken.
Portable voor als je aan de rooie klats bentquote:Op woensdag 25 november 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal zo'n Japanse plee
Eentje die aanstellerige geluidjes maakt voor mannen.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Portable voor als je aan de rooie klats bent
goeie!quote:Op woensdag 25 november 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit doet me er wel aan denken dat ik nog wat wasbare meuk wilde bestellen in een Black Friday-sale, dank voor het onderwerp. I guess.
De laatste voetbaluitslagen kan hij je ook vertellen en de dichtstbijzijnde Tinder matchesquote:Op woensdag 25 november 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eentje die aanstellerige geluidjes maakt voor mannen.
nee manquote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah![]()
Ik dacht van die mikvliegen.
Ik zie een nieuwe gamequote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man
met 27 vliegen dan moet je wel helikopteren om ze allemaal te raken.
Wat is dit voor boze man-gedrag?quote:Op woensdag 25 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..
"hey toilet"quote:Op woensdag 25 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De laatste voetbaluitslagen kan hij je ook vertellen en de dichtstbijzijnde Tinder matches
Als je iets geen goed idee vindt, ben je een boze man? Okee.quote:Op woensdag 25 november 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor boze man-gedrag?
vergeet WITTE nietquote:Op woensdag 25 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je iets geen goed idee vindt, ben je een boze man? Okee.
"de 28-jarige roodharige dame links van u met dat trekkend been heeft gisteren ook sperziebonen gegeten"quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"de 28-jarige roodharige dame links van u met dat trekkend been heeft gisteren ook sperziebonen gegeten"
Ik wilde naar dat boze witte man-stripje verwijzen, maar dacht dat dat niet begrepen zou wordenquote:
Weet niet welke je bedoeltquote:Op woensdag 25 november 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde naar dat boze witte man-stripje verwijzen, maar dacht dat dat niet begrepen zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |