SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je als staat best druk uit kunt oefenen op die sector. Kom op, tampons en maandverband zijn in 40 jaar niet wezenlijk veranderd, afgezien van een vleugeltje hier en daar. Dus R&D verklaart die prijzen niet. Materiaalkosten ook niet. Wat dan wel?
quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..quote:Op woensdag 25 november 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn wel degelijk veranderd. 40 jaar geleden had je letterlijk nog de matrassen voor in je onderbroek, nu is het zķ veel dunner, terwijl het nog wel goed opneemt. Helaas ook veel plastics erbij gekomen, maar er zijn ook producenten die juist katoen en bamboe (iirc) op de markt gebracht hebben, wat nķg weer prettiger draagt en dingen als schimmelinfecties weer helpt voorkomen.
Dat is wel vrij extreemquote:Op woensdag 25 november 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een dat je beter maar gelijk onder de douche kan
Plastic, ademt niet.quote:
Naja, zoals ik zei, ik steun vooral een basis-alternatief. Vooral voor de jongere meiden eigenlijk, want niemand zou thuis moeten blijven omdat ze geen maandverband kunnen betalen.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je vooral betaalt voor marketing in je onderbroek. En ik geloof nog steeds niet dat gratis maken een goede oplossing is. Maar goed..
bespaart wel papierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |