SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Sommige users hun bijdragen kun je ook meestal wel overslaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:41 schreef Amee het volgende:
Het gaat wel erg snel. Ik heb nog niet eens kans gekregen om alles te lezen
Namen en rugnummers willen wequote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige users hun bijdragen kun je ook meestal wel overslaan.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef mschol het volgende:
je hebt d;r nauwelijks een kasn gegeven een topic te openen
quote:
Ditquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we
Koekoekquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sommige users hun bijdragen kun je ook meestal wel overslaan.
Gewoon alles met poep negeren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn sommige topics wel erg stilquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles met poep negeren.
Hij bedoelt ons US.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je Bal en US doorstreept hou je ongeveer 18 % over op een dagquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze het hier over gerries hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee US is een genot voor de geschiedenisboeken met die duimzuigkwaliteiten van hemquote:
Ik overwoog om gerrie in m'n vorige post op te nemen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze het hier over gerries hebben.
Oeh wat een haatquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee US is een genot voor de geschiedenisboeken met die duimzuigkwaliteiten van hemJou kunnen we prima missen inderdaad.
Best wel. Alleen wanneer het te druk is kijk ik ergens anders. Haha!quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind je het nog wel een beetje leuk hier?
Dit valt meequote:Op dinsdag 24 november 2020 23:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Best wel. Alleen wanneer het te druk is kijk ik ergens anders. Haha!
Ik hou het dan niet meer bij
Ik ben ook mobiel. Vandaar dusquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit valt mee
Ik hou het mobiel zelfs nog bij nu
Ben je een beetje traag van jezelf dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Best wel. Alleen wanneer het te druk is kijk ik ergens anders. Haha!
Ik hou het dan niet meer bij
Snap ik wel. Medewerkers zien mij ook vaak als bedreiging maar ook wel weer als steun in moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee US is een genot voor de geschiedenisboeken met die duimzuigkwaliteiten van hemJou kunnen we prima missen inderdaad.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
god god ben jij wel wat gewend dan?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als seks met een maagd.
Nee. Ik ben gewoon dan alles aan het lezen en mobiel gaat dat niet zo snel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een beetje traag van jezelf dan?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Stoel is toch nog gefixt, post morgen wel foto.
Oh bij mij wel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon dan alles aan het lezen en mobiel gaat dat niet zo snel.
Jaquote:
Wacht wat.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als seks met een maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |