SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NL is ook zeker geen Jesse Klaver nodig, doei Jesse.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, we hebben dus helemaal geen FvD nodig.
Doei Thierry.
GroenLinksquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL is ook zeker geen Jesse Klaver nodig, doei Jesse.
Maar dat zeg ik niet, want ze mogen er wel zijn, zonder monddood gemaakt te worden. Welke Gore onzin ze ook uitkramen.
Hiddema is jammer, die man had tussen het smakken door geweldige humor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GroenLinks![]()
Verder wordt niemand monddood gemaakt, men gaat ten onder aan de eigen onkunde. Hebben ze verder niemand voor nodig.
Doei Hiddema
Dat doet 'ie dan maar in het theater; niet in de politiek.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hiddema is jammer, die man had tussen het smakken door geweldige humor.
Nou niet iedereen die niet in jouw straatje past moet je zo benijden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doet 'ie dan maar in het theater; niet in de politiek.
Doei populisten
Benijden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet iedereen die niet in jou straatje past moet je zo benijden.
nu moet je wel promotie krijgen tochquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag, had het zowaar druk op het werk
Daar zou je eens beter voor beloond moeten worden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag, had het zowaar druk op het werk
VIESDIKKIGHEDENquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
Binnen een half uurtje bezorgd, snel nom nom
[ afbeelding ]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu moet je wel promotie krijgen toch
Fruitdiscriminatie... walgelijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.
*maakt popcornquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, gezond en smakelijk. Daar houdt toch iedereen vanquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fruitdiscriminatie... walgelijk
Wist niet dat kiwi’s zo pittig waren. Zal die extra w wel zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fruitdiscriminatie... walgelijk
Zo, goede comeback.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aardbweienquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, gezond en smakelijk. Daar houdt toch iedereen van
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist niet dat kiwi’s zo pittig waren. Zal die extra w wel zijn.
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kouquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even wandelen, daarna neem ik een hete douche en dan kruip ik met koffie op de bank.
wil kroelen met mijn meissiequote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kou
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kou
Nee sorry, hier kan ik niks meequote:Op dinsdag 24 november 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk https://soundcloud.com/dj(...)ental-theo-elf-refix
deze kant van dwaze Theo blijft toch wel vet hoor
Wil je nerderig gaan doen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis een nerd smiley met een bril hier
Gelukkig is er wel dezequote:
Onmogelijkquote:
https://nieuwspaal.nl/bijna-beet-voor-mannenverleidster-gerrie/quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onmogelijk
Alleen Vlaamse vrouwen poepen en dit is geen VLaamse
Wat is dit nu weerquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nieuwspaal.nl/bijna-beet-voor-mannenverleidster-gerrie/
Wat ben je ook een Snuggles hequote:Op dinsdag 24 november 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zakjes poesta zijn aan de onderkant bijna niet open te krijgen
*zet zwembad nog een graadje hoger.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
volgend jaar toch geen thailand
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zet zwembad nog een graadje hoger.
Ja graagquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik de plastic palmboom alvast opblazen?
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
moet voor m'n gezondheid toch maar eens een andere baan zoeken, mijn bedrijf is echt goed in vreemde sterfgevallen
wattan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
moet voor m'n gezondheid toch maar eens een andere baan zoeken, mijn bedrijf is echt goed in vreemde sterfgevallen
Alleen als het warm is......quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah Ygritte, trek je leukste bikini aan, we gaan zwemmen [ afbeelding ]
pas op he, we kunnen je nog niet missen hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
zat in wekelijkse Corona meeting toen onze HR manager doorkreeg dat er iemand die deze week met pensioen zou gaan door z'n vrouw dood gevonden was op de keukenvloer. Die HR manager had net een corona proof afscheid voor hem geregeldquote:
Ach wat sneuquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat in wekelijkse Corona meeting toen onze HR manager doorkreeg dat er iemand die deze week met pensioen zou gaan door z'n vrouw dood gevonden was op de keukenvloer. Die HR manager had net een corona proof afscheid voor hem geregeld
Wilders zit nu met zijn gulp open en een blokje kaas naar de televisie te staren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zet ondertussen even een tientje op "morgen wordt de ontbinding van FvD aangekondigd" Waar kan dat?
Pfffff, het zou je maar overkomenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat in wekelijkse Corona meeting toen onze HR manager doorkreeg dat er iemand die deze week met pensioen zou gaan door z'n vrouw dood gevonden was op de keukenvloer. Die HR manager had net een corona proof afscheid voor hem geregeld
Zoals ma Flodder zou zeggen: "Toetie, één bord minder".quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk niet dat je er veel mee kan verdienen intussenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zet ondertussen even een tientje op "morgen wordt de ontbinding van FvD aangekondigd" Waar kan dat?
Da fuck, lekker zuur ook een week voor zijn pensioen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goede klant weer voor pensioenfondsquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck, lekker zuur ook een week voor zijn pensioen.
Over welke temperatuur hebben we het dan ongeveer?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb hem net een graadje hoger gezet voor bitterbal
ja dat hoor je sowieso vaak, had tijdje terug ook een tandarts die maar een paar weken van z'n pensioen heeft kunnen genietenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij m'n huidige club heel veel die in de eerste 2-3 weken van het pensioen komen te overlijden om allerhande redenen.
En?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Wilders zit nu met zijn gulp open
Warmtepomp, 27 graden nu en tja het kost een klein kapitaal aan stookkosten inderdaad en nog een nadeel waar de meeste mensen niet bij stilstaan, zeker als het wat warmer weer is zoals de laatste twee zomers, iedereen wil wel plonsenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over welke temperatuur hebben we het dan ongeveer?
ff over jouw al dan niet hypothetische zwembad.... wat kost dat nou zo op jaarbasis en hoe verwarm jij hem? warmtepomp en dan hele jaar rond?
Bij ons komt hij elke keer op het 'nee dat gaan we niet doen' lijstje maar onder tussen hebben we het er wel net iets te vaak over.
plasserquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat stond er eerst na kleine?
Klein kapitaal vind ik nogal een relatief begrip :pquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warmtepomp, 27 graden nu en tja het kost een klein kapitaal aan stookkosten inderdaad en nog een nadeel waar de meeste mensen niet bij stilstaan, zeker als het wat warmer weer is zoals de laatste twee zomers, iedereen wil wel plonsen
27C is veel te koud man.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warmtepomp, 27 graden nu en tja het kost een klein kapitaal aan stookkosten inderdaad en nog een nadeel waar de meeste mensen niet bij stilstaan, zeker als het wat warmer weer is zoals de laatste twee zomers, iedereen wil wel plonsen
Staat ie buiten ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, als je er nu inspringt gloei je zowat door het temperatuurverschil
Huh?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwembad binnen zie je niet heel erg vaak
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh?
Tuurlijk wel, of er zit een serre overheen gebouwd die verwarmd is. Anders is er niks aan in de winter.
Jij hebt er werkelijks niks van begrepen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Ken eigenlijk alleen bejaarden met een binnenzwembad.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt er werkelijks niks van begrepen.
Ja dit is dus echt voor bejaardenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem dan een overkapping met wat infraroodheaters erin, geen vrouw gaat met 4C met bikini buiten zwemmen hoor.
https://www.atmyhome.nl/t(...)ittere-noodzaak/amp/
Nee een buitenbad bij deze temperaturen is voor Wim Hof.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is dus echt voor bejaarden
iphonequote:Op dinsdag 24 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/a3wXyGN
de fuck
Dit heb je nietquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is dus echt voor bejaarden
Drie jaar geleden een nieuwjaarsduikfeestje gehouden, epic welquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je wel goede feestjes geven met zo'n zwembad.
Oh echt welquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem dan een overkapping met wat infraroodheaters erin, geen vrouw gaat met 4C met bikini buiten zwemmen hoor.
https://www.atmyhome.nl/t(...)ittere-noodzaak/amp/
maar das lekker warmquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh nee dat wil Los ooit hebben juist
Ja moet wel een uitschuifbaar dak opzitten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de zomer 50 graden denk ik
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja moet wel een uitschuifbaar dak opzitten.
ja en nu?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de zomer 50 graden denk ik
Super lekker man zoiets in de kelderquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoiets wel eens gebouwd bij een villa.
Die had ook fitness en bar.
zomers wel minder maar nu toch wat behaaglijker.
[ afbeelding ]
Sauna erbij nog.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super lekker man zoiets in de kelder![]()
Al zijn dit wel zo'n beetje de minimum afmetingen die je nodig hebt. Moet niet kleiner worden.
Cobain, rest in peacy hippyman.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morrison, Winehouse, many others
Ja maar dan is ze binnen tien minuten pikzwartquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal heeft het liefste rond de 180 graden.
OOOOOOOOOOOOONEEEE HUNDERD AND EIIIGHTYYYYYYYquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal heeft het liefste rond de 180 graden.
Zijn boek gaat bij ons rond, ligt hier op de keukentafel, moet ik deze week naar iemand anders versturen met een motiverende tekst erbijquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit vind ik wel de slechtste psych ooit met zijn huis tuin en keuken tips.![]()
https://www.ad.nl/werk/we(...)ns-te-zijn~a774b446/
Nee man, heerlijk juistquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee een buitenbad bij deze temperaturen is voor Wim Hof.
Jezus, ik vind die stukjes altijd van zo’n bedroevend niveauquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn boek gaat bij ons rond, ligt hier op de keukentafel, moet ik deze week naar iemand anders versturen met een motiverende tekst erbij
Oe dan ga jij naar US ipv Bitterbal. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, heerlijk juistIk zwom in Boedapest zomer en winter banen buiten
Yep, leuk als je 80+ bent een binnenzwembad of moet revalideren en dan eigenlijk nog niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, heerlijk juistIk zwom in Boedapest zomer en winter banen buiten
Nogalquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus, ik vind die stukjes altijd van zo’n bedroevend niveau
Mja, ik denk niet dat US mij in een bikini wil zien rondhupsenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oe dan ga jij naar US ipv Bitterbal. Opgelost.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat US mij in een bikini wil zien rondhupsen
Jawel joh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neehee, dat is als je echt geld hebt, en dan een aansluiting van binnen naar buiten, met stroomversnelling.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, leuk als je 80+ bent een binnenzwembad of moet revalideren en dan eigenlijk nog niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krokant jasje.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben helaas geen snack met interessante rondingen en een fijn tintje
Steek ik de open haard aan en zorg voor een hartverwarmende whiskyquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal kaassoufflés zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje babbelen over Stalin en Beria.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek ik de open haard aan en zorg voor een hartverwarmende whisky
Samen filmpjes kijken van Mark Felton en James Hollandquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje babbelen over Stalin en Beria.
Zal ik even kijken of ik een traiteur kan vinden met Scottish Eggsquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen filmpjes kijken van Mark Felton en James Holland
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal kaassoufflés zijn.
Starbuckquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vanavond naar The A-Team aan het kijken en dacht dat ik US daar ook een rol zag hebben. Templeton Peck
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gecondenseerde melk jongens. Het staat bij de kokosmelk.
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan, met kaas zelfs.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Visite weg, nog even chillen voor ik ga slapen.
[..]Wat ben jij nou weer vunzig aan het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ben je ziek? ahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een blok kaas.Maar ga nu niet eten.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer vunzig aan het doen
[..]Ben je loops?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo ze is niet van steen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer vunzig aan het doen
Ja, we hebben volgend jaar een KSC huwelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn bal en ltvqdt nu al gehuwelijkt?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, we hebben volgend jaar een KSC huwelijk.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, we hebben volgend jaar een KSC huwelijk.
Ja vindt je dat heel gek?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb altijd het idee dat LtvdT een beetje bang is voor bal
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijgerprint onderbroek aan, blauw pilletje erin, glaasje whisky tegen de zenuwen en gaan met die banaanquote:
welnee, dat is uit de context gerukt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt alsof jullie allemaal telkens vergeten dat ballie hier gewoon meermaals publiekelijk heeft verkondigd dat ze mijn hoofd er af wil hakken
Niemand is bang voor bal. Bal is lief, meer niet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo laten wij vrouwen zien dat we iemand leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt alsof jullie allemaal telkens vergeten dat ballie hier gewoon meermaals publiekelijk heeft verkondigd dat ze mijn hoofd er af wil hakken
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo laten wij vrouwen zien dat we iemand leuk vinden.
Jochies plagen is kusjes vragen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
details, details..quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Als ook maar iemand dat echt geloofde zat ze allang met 200 jaar plus 13 keer 69 keer 450 keer levenslang in de EBI.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
De hint kwam nooit over.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jochies plagen is kusjes vragen.
Probeer eens een meet met 'r te hosselen. Moet je eens kijken hoe hard ze weg rentquote:
met olijfjesquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Zin om binnenkort weer een borrelplank te maken.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Jullie kennen de ware aard van dat hellebeest niet
Schaap in wolfskleren.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Jullie kennen de ware aard van dat hellebeest niet
Ligt eraan wie vermoed ik zoquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer eens een meet met 'r te hosselen. Moet je eens kijken hoe hard ze weg rent![]()
Ja ultra viriele ambassadeursdochterprikkers zoals jij winden haar twintig keer per uur om hun vinger, het lag aan mij. Natuurlijkquote:
oh wowquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
*Jambers-stem*
Overdag is het een rijkelijk gepaneerde goed met ragout gevulde snack, die in menig cafetaria de tongen streelt van de kroegbezoeker op zoek naar een late traktatie voor bij het schuimend gerstenat.
's Nachts echters verandert zij in een ware succubus, en vult zij niet langer de magen van hongerige mannen, maar haar kast met hun hoofden."
*Jambers-stem*
Eeeeuhmquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ultra viriele ambassadeursdochterprikkers zoals jij winden haar twintig keer per uur om hun vinger, het lag aan mij. Natuurlijk
Oh dus Bal is de angsthaas is deze.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer eens een meet met 'r te hosselen. Moet je eens kijken hoe hard ze weg rent![]()
Radikwaal stuk fruitquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwiwi is echt boos dat ze geen loon erbij kreeg zeg.
https://www.ad.nl/buitenl(...)jk-terreur~a048aeae/
Is kwiwi moslim?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwiwi is echt boos dat ze geen loon erbij kreeg zeg.
https://www.ad.nl/buitenl(...)jk-terreur~a048aeae/
Eindelijk zeg je iets slimsquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dus Bal is de angsthaas is deze.
Heb jij kwiwi uberhaubt ooit gezien?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooit religieuze moslims gezien op pumps en minirokjes?
ik niet.,quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij kwiwi uberhaubt ooit gezien?
Je verwart haar met die andere waar je een oogje op hebt, toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooit religieuze moslims gezien op pumps en minirokjes?
Welke andere?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verwart haar met die andere waar je een oogje op hebt, toch?
Die graag op paarden rijd.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke andere?
Mijn hart is gesloten voor indringers.
Klinkt als een google translate van een jaren '80 hit.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn hart is gesloten voor indringers.
Ik vind gele kiwi's toch al een beetje alsof ze ziek zijn en snotterig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik had van het weekend een gele kwiwi die niet helemaal goed rijp was, 2 dagen maagzuur door gehad
kee coolquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Nergens naar opzoek. Gewoon wat chitchatten
Hebben we het over dezelfde?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Whut? Nee joh wat een zure sloot is dat zeg
Nou deze was dus nog een beetje hardquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind gele kiwi's toch al een beetje alsof ze ziek zijn en snotterig.
Week nie?quote:
Nice nice!quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekers, ondanks weinig visite toch wel gezellig
Mmm ingewikkeld zoquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie?
Diegene die dan helemaal over zichzelf verteld waarna iedereen afdruipt, die?
quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hallo mooi vrolijk huppelmeisje
Mooie borsten maar voor de rest zo matig als een goudreinette appel?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie?
Diegene die dan helemaal over zichzelf verteld waarna iedereen afdruipt, die?
Ja!quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie borsten maar voor de rest zo matig als een goudreinette appel?
Lospedozaad is op zoek naar wat nieuws.quote:
over wie gaat dit ?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie borsten maar voor de rest zo matig als een goudreinette appel?
Ja! Deze, vrijdag en zaterdag. Zondag was het weer rustig. Haha!quote:
Ik niet, wou je wingman spelen maar laat maar weer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lospedozaad is op zoek naar wat nieuws.
Was hij niet een oudere? Haha!quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lospedozaad is op zoek naar wat nieuws.
Haha wat?quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik niet, wou je wingman spelen maar laat maar weer.
fapje inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Was hij niet een oudere? Haha!
Gfapje
Nee joh, ze komt uit een stad welke ik mijdt als de tyfus tijdens een pestepidemie.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gezien jouw afkomst en herkomst (tweemaal) vrij bekend voor jou?
Centjes en ervaring zijn prima lubricants.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Grapje
een fles Bacardiquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja! Deze, vrijdag en zaterdag. Zondag was het weer rustig. Haha!
Welk leukste cadeau heb je gekregen?
Ja idd, my body is my temple you kn0w.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Grapje
Daar doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centjes en ervaring zijn prima lubricants.
Dat welquote:Op dinsdag 24 november 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja idd, my body is my temple you kn0w.
Maar meneer Fles is nog single en heeft een ruim penthouse in een Hanzestad aan het water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |