SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NL is ook zeker geen Jesse Klaver nodig, doei Jesse.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, we hebben dus helemaal geen FvD nodig.
Doei Thierry.
GroenLinksquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL is ook zeker geen Jesse Klaver nodig, doei Jesse.
Maar dat zeg ik niet, want ze mogen er wel zijn, zonder monddood gemaakt te worden. Welke Gore onzin ze ook uitkramen.
Hiddema is jammer, die man had tussen het smakken door geweldige humor.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GroenLinks![]()
Verder wordt niemand monddood gemaakt, men gaat ten onder aan de eigen onkunde. Hebben ze verder niemand voor nodig.
Doei Hiddema
Dat doet 'ie dan maar in het theater; niet in de politiek.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hiddema is jammer, die man had tussen het smakken door geweldige humor.
Nou niet iedereen die niet in jouw straatje past moet je zo benijden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doet 'ie dan maar in het theater; niet in de politiek.
Doei populisten
Benijden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet iedereen die niet in jou straatje past moet je zo benijden.
nu moet je wel promotie krijgen tochquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag, had het zowaar druk op het werk
Daar zou je eens beter voor beloond moeten worden.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag, had het zowaar druk op het werk
VIESDIKKIGHEDENquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:17 schreef Karzai het volgende:
Binnen een half uurtje bezorgd, snel nom nom
[ afbeelding ]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu moet je wel promotie krijgen toch
Fruitdiscriminatie... walgelijkquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.
*maakt popcornquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb nog even een mail naar die eikel gestuurd vanochtend waarin ik 'm subtiel beschuldigde van discriminatie. Ik denk dat de hint is overgekomen want hij wilde snel nog een nieuw gesprek plannen en 'nee dit berust allemaal op een misverstand, er is geen reden om teleurgesteld te zijn, we zien je goede performance blabla'. Uhuh.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, gezond en smakelijk. Daar houdt toch iedereen vanquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fruitdiscriminatie... walgelijk
Wist niet dat kiwi’s zo pittig waren. Zal die extra w wel zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fruitdiscriminatie... walgelijk
Zo, goede comeback.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aardbweienquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, gezond en smakelijk. Daar houdt toch iedereen van
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist niet dat kiwi’s zo pittig waren. Zal die extra w wel zijn.
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kouquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo even wandelen, daarna neem ik een hete douche en dan kruip ik met koffie op de bank.
wil kroelen met mijn meissiequote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kou
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb ik daarstraks gedaan. Niks beter dan een warme douche na een wandeling in de kou
Nee sorry, hier kan ik niks meequote:Op dinsdag 24 november 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk https://soundcloud.com/dj(...)ental-theo-elf-refix
deze kant van dwaze Theo blijft toch wel vet hoor
Wil je nerderig gaan doen dan?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis een nerd smiley met een bril hier
Gelukkig is er wel dezequote:
Onmogelijkquote:
https://nieuwspaal.nl/bijna-beet-voor-mannenverleidster-gerrie/quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onmogelijk
Alleen Vlaamse vrouwen poepen en dit is geen VLaamse
Wat is dit nu weerquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nieuwspaal.nl/bijna-beet-voor-mannenverleidster-gerrie/
Wat ben je ook een Snuggles hequote:Op dinsdag 24 november 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zakjes poesta zijn aan de onderkant bijna niet open te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |