Jammer dat je vraag niet over varkens gaatquote:Op woensdag 25 november 2020 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog wel een essentiële vraag. Waar haal je de lekkerste kipdöner?
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je vraag niet over varkens gaat
https://www.bd.nl/den-bos(...)tps://www.google.nl/
Waar ga je terecht komen?quote:Op woensdag 25 november 2020 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens ook weer richting Den Bosch verhuizen
M'n ouders waren ramptoerist.quote:Op woensdag 25 november 2020 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je vraag niet over varkens gaat
https://www.bd.nl/den-bos(...)tps://www.google.nl/
Morgen speklapjes op het menu?quote:Op woensdag 25 november 2020 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M'n ouders waren ramptoerist.kreeg filmpjes en foto's doorgestuurd.
Begin 2022 pasquote:Op woensdag 25 november 2020 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Eindelijk weer terug. Heb je al een datum voor de sleutel/verhuizing?
Tegen die tijd zijn we 3 pandemieen verderquote:
Basak op helftheuvel.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 minuutjes rijden, dat is prima te doen. Ik ga er dit jaar nog langsquote:Op donderdag 26 november 2020 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Basak op helftheuvel.
Vent is echt rijk geworden sinds ik terug ben.
goei werk het tijd nodig he!quote:Op donderdag 26 november 2020 00:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we 3 pandemieen verder
Maar gefeliciteerd met je nieuwe
toekomstige plekje
woont jij daar?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Basak op helftheuvel.
Waar ongeveer? Op links is het goed vertoeven hoor.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen naar Orthen
Gelukkig is 't tijdelijk
En op Orthen rechts is het op sommige stukken ook helemaal prima. Uitkijken bij de familie M. in de buurt, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2020 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Op links is het goed vertoeven hoor.
Zit nu op een prachtige plek in het centrum met uitzicht op de Binnendieze. Dan is die nieuwbouwwijk in Orthen toch wel een achteruitgangquote:Op donderdag 26 november 2020 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Op links is het goed vertoeven hoor.
Bij de huizenjacht komt die straat nooit naar vorenquote:Op donderdag 26 november 2020 22:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
En voor de mensen op huizenjacht....De Wagnerlaan is toch ook niet meer chique
https://www.bd.nl/den-bos(...)-bedrijven~aac91735/
je hebt ook 750 plantjes in de kelder nodig om ze te kunnen betalen. Moet je nagaan hoe groot die kelder is...quote:Op donderdag 26 november 2020 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij de huizenjacht komt die straat nooit naar voren
Ja daar kan normaal een flinke wijnkelder in. Maar de horeca is nu dicht dus ik snap wel dat ze wat anders proberen 😂quote:Op donderdag 26 november 2020 23:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
je hebt ook 750 plantjes in de kelder nodig om ze te kunnen betalen. Moet je nagaan hoe groot die kelder is...
Je begint niet met 750 plantjes denk ik...Wie weet hoe lang dit al aan de gang is en zijn die 4 tenten dekmantels. Was Cinq al niet voor de carnaval dicht?quote:Op donderdag 26 november 2020 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja daar kan normaal een flinke wijnkelder in. Maar de horeca is nu dicht dus ik snap wel dat ze wat anders proberen 😂
Nee ik woon in een kasteel. Ga niet tussen de plebs wonen wa denkte gij.quote:
Je bedoelt het gedeelte rond Zuidoosterfront 75? Dat ziet er inderdaad stukken beter uit dan aan het begin van de straat of aan het eind bij het pleintje. Daarnaast heb ik ook wel het idee dat momenteel steeds meer jongeren die net gaan werken daar gaan wonen omdat de goede locaties in muntel of vliert veel en veel te duur zijn geworden. En dat icm sociale huurwoningen die verkocht worden kan er denk ik wel voor zorgen dat het een wijk in opkomst is en dat het 'pauper' gehalte steeds minder wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 23:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Totdat je per ongeluk jouw auto parkeert op een plekje wat iemand anders zijn plekje vindt. Of je kinderen gepest worden door Sjanella en Dailano.
Maar voor de Graafse wijk ziet dat stukje er niet slecht uit.
Ja, JIJ was het.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zit nu op een prachtige plek in het centrum met uitzicht op de Binnendieze. Dan is die nieuwbouwwijk in Orthen toch wel een achteruitgang
Maar ik ga bij vriebdinlief intrekken en vervolgens samen kijken voor een koophuisje in Rosmalen of Maaspoort
Gisterenmiddag kan kloppen ja, ochtend sowieso nietquote:Op maandag 30 november 2020 00:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, JIJ was het.
Volgens mij zag ik jou vanmorgen rondlopen bij de boulderhal, of zit ik ernaast?
Nou ja, ik zag een bekende rondlopen, kon het verder niet plaatsen, en toen ik thuis dit topic zag staan viel het kwartjequote:Op maandag 30 november 2020 11:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gisterenmiddag kan kloppen ja, ochtend sowieso niet
Kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien?
Is dat niet in elke stad het geval?quote:Op maandag 30 november 2020 12:39 schreef Hathor het volgende:
Tijdje geleden nog gekeken of het de moeite waard was om me in te laten schrijven voor een flatje in Den Bosch, kreeg te horen dat ik rekening moest houden met een wachttijd van tenminste 4 jaar. Laat maar zitten dan.
Geen idee, toen ik hier binnen Utrecht ging verhuizen had ik binnen 3 maanden iets anders. Dat is misschien het andere uiterste, maar 4 jaar vind ik iets te lang.quote:Op maandag 30 november 2020 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat niet in elke stad het geval?
Dat is inderdaad lang geleden jaquote:Op maandag 30 november 2020 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag een bekende rondlopen, kon het verder niet plaatsen, en toen ik thuis dit topic zag staan viel het kwartjeIs ook wel lang geleden dat wij in de Terminus nog het glas geheven hebben natuurlijk.
Klim je veel?
Nice! Ik ben ook twee keer gewoon eens met wat vrienden meegegaan, daarna was het gebeurdquote:Op maandag 30 november 2020 18:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang geleden ja
Dit was m'n eerste keer klimmen. Ik was met vrienden die 't vaker doen. Erg leuk welga er nog wel eens vaker komen denk ik.
Ja onderarmen waren om te janken ma en diquote:Op maandag 30 november 2020 21:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nice! Ik ben ook twee keer gewoon eens met wat vrienden meegegaan, daarna was het gebeurdsindsdien eigenlijk elke week wel minstens twee keer, als het even kan drie of vier. Verslavend man
Heb je er spierpijn aan overhouden?
ik kan er weinig over zeggen. Het kan prima zijn, maar een vriendin van me woont een straat verder, in de Cederstraat en daar zou ik niet willen wonen.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:25 schreef illuvattarr het volgende:
Nog mensen die mij van woonadvies kunnen voorzien over het midden van de Zuidoosterfront ongeveer? Wil je daar wonen? Is die wijk in opkomst? Als in; veel jongeren komen er wonen en 'paupers' gaan er weg door stijgende huizenprijzen? Of is dat gedeelte nog steeds een behoorlijke volksbuurt?
Als ze de Ijsbeer maar heel laten.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, het is weer gezellig in de Graafse Wijk. Fijne jaarwisseling allemaal....
Noodverordeningquote:Op donderdag 31 december 2020 20:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou, het is weer gezellig in de Graafse Wijk. Fijne jaarwisseling allemaal....
Vier jaar? Maak daar maar acht of tien van.quote:Op maandag 30 november 2020 12:39 schreef Hathor het volgende:
Tijdje geleden nog gekeken of het de moeite waard was om me in te laten schrijven voor een flatje in Den Bosch, kreeg te horen dat ik rekening moest houden met een wachttijd van tenminste 4 jaar. Laat maar zitten dan.
Hee Bloempjuh, je bent er weer! Alles goed met je?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:14 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Vier jaar? Maak daar maar acht of tien van.
Goeie mensen daar, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Graafse wijk
Tokkies
Gelukkig Nieuwjaar!
Heeft nog lang geduurd...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Graafse Wijk laat weer van zich horen
Ik was erbij (en sta op zowel RTL Nieuws, als NOS, als Nu.nl als Brabants Dagblad vol op de foto, lekker danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 00:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor diegene die kan en wil: morgen om 10u op de markt is er een opruimactie georganiseerd.
Heb jij dan toevallig staan toekijken bij het vastzetten van een hek bij de Arena vanmorgen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was erbij (en sta op zowel RTL Nieuws, als NOS, als Nu.nl als Brabants Dagblad vol op de foto, lekker dan) maar gelukkig was er op de hele vroege morgen al heel veel opgeruimd.
Relschoppers en criminelen als die van gisteravond, die dienen gewoon geen enkel nut. Verpulver ze maar gewoon tot vloervulling, want meer heb je er niet aan.
Niet bewust denk ik. Ik heb even op een hoek gestaan met wat mensen, maar ben niet de Arena in geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb jij dan toevallig staan toekijken bij het vastzetten van een hek bij de Arena vanmorgen?
Ja is voor de vermissing van een man sinds vanochtend. Werd op FB gedeeld, nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hoorde ik daarnet weer een helicopter?
Oh jee, ik hoop dat hij snel weer terecht is. Ik heb geen FB meer, wel raar dat het niet op andere media is verschenen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja is voor de vermissing van een man sinds vanochtend. Werd op FB gedeeld, nog niet gevonden.
Ik zat op zuid, tussen de Campina en de Grasscompany. Ik kon echter absoluut niet aarden daar, om verschillende redenen. Nu weer terug in de richting van Tilburg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:41 schreef Fietsertje70 het volgende:
Welkom terug! Waar ben was je terecht gekomen in ons dorpje?
Aziatisch: Aroi Thaiquote:Op zondag 7 februari 2021 15:38 schreef CarbonC het volgende:
Iemand nog tips voor goed afhaal- / bezorgeten?
Recht over m'n wijk. Heb de ventilatie uitgezet zoals aangegeven in de drie (!) NL alerts...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
Goede fik....
https://www.omroepbrabant(...)or-dikke-zwarte-rook
Dat zou ook nog kunnen. Ik herken het soms echt niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:02 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij is die hele account een soort wappieparodie
Ongetwijfeld ook dat er werkelijk zulke lieden tussen lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Ik herken het soms echt niet meer
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Er heeft een grappenmaker een metronetwerk van ons dorpje gemaakt en de boel even een internationaal tintje gegeven.
[ afbeelding ]
Ik woon al meer dan 20 jaar op het Veemarktkwartier, net wel/net niet Boschveld. Wijk is wel booming aan het worden, en er gaat de komende jaren nog een aantal flats tegen de vlakte waar dan nieuwbouw voor terug komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:50 schreef BlackLining het volgende:
Zeg ehHoe is het inmiddels wonen in Boschveld? Weet iemand dat?
Wil zo onderhand wel eens keer weg uit de Graafsewijk
Ik wil vooral niet meer van die hangjeugd onder mijn raam en op mijn autoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik woon al meer dan 20 jaar op het Veemarktkwartier, net wel/net niet Boschveld. Wijk is wel booming aan het worden, en er gaat de komende jaren nog een aantal flats tegen de vlakte waar dan nieuwbouw voor terug komt.
Nou, binnen 10 minuten lopen sta je op CS. Hier op de Veemarkt heb je geen last van tokkies, de kans daarop is rond de Copernicuslaan wel wat groter, al dan niet van Marokkaanse/Turkse/Somalische afkomst.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet meer van die hangjeugd onder mijn raam en op mijn auto
Beetje aan het rondkijken om te verhuizen. +/- 1.200 euro, 75+m2, goed aangesloten op OV en heel graag een tuin/balkon. Valt me nog alles mee hoeveel er in die categorie te vinden is maar ik ga niet nog een keer de fout maken om in zo'n skeere volksbuurt te gaan wonen. Dus in ieder geval geen Graafsewijk, Hambaken of Kruiskamp.
quote:
Dat is wat je er zelf van maakt, deze koningsdag is niet zo heel veel anders dan alle andere die ik meegemaakt heb...quote:
Normaal ging ik niks kopen op de markt en dan bieren. Maar ik mis het niet, bieren doe ik toch welquote:Op dinsdag 27 april 2021 09:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dat is wat je er zelf van maakt, deze koningsdag is niet zo heel veel anders dan alle andere die ik meegemaakt heb...
Stuk fietsen en vanavond komen er vrienden etenquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal ging ik niks kopen op de markt en dan bieren. Maar ik mis het niet, bieren doe ik toch welga jij nog wat doen?
Dat eerste kon ik wel radenquote:Op dinsdag 27 april 2021 10:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Stuk fietsen en vanavond komen er vrienden eten
In mijn overzicht staat niet eens de aanslag, dan kan ik lastig betalen. Ook waterschappen heb ik nog niets voor gehad trouwens.quote:Op zondag 2 mei 2021 19:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
ja, en die moest je voor 1 april voor de helft betaald hebben.
zeg maar daar bij die bolwoningen is eigenlijk Nieuwegein-Zuidquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:17 schreef sirdanilot het volgende:
Afgelopen december voor het eerst in Den Bosch geweest, mijn broer woont er nu. Zeg maar bij die bolwoningen.
Wel leuk centrum en de bossche bol was uiteraard heerlijk.
Maar ik heb zelf verder geen binding met deze regio dus ik weet niet of ik er zou wonen. De huizenprijzen lijken me tegenwoordig ook niet echt veel lager dan die in de randstad.
Maar die huizenprijzen begint wel een dingetje te worden, en voor een huurwoning schijn je ook al 10 jaar op de wachtlijst te moeten staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
zeg maar daar bij die bolwoningen is eigenlijk Nieuwegein-Zuid
Zo lang heb ik inderdaad wel ingeschreven gestaan. Maar toen ik eenmaal ging reageren had ik keus genoeg in een gloednieuwe wijk. Mij hoor je absoluut niet klagen dus. Heb me direct ook weer opnieuw ingeschreven, obdanks dat ik geen plannen heb hier weg te gaan de komende tien jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar die huizenprijzen begint wel een dingetje te worden, en voor een huurwoning schijn je ook al 10 jaar op de wachtlijst te moeten staan.
je bent toch op Orthen-Links gaan wonen? Dat ziet er inderdaad heel leuk uit allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo lang heb ik inderdaad wel ingeschreven gestaan. Maar toen ik eenmaal ging reageren had ik keus genoeg in een gloednieuwe wijk. Mij hoor je absoluut niet klagen dus. Heb me direct ook weer opnieuw ingeschreven, obdanks dat ik geen plannen heb hier weg te gaan de komende tien jaar.
Yup. Bevalt goed. Vriendelijke buren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
je bent toch op Orthen-Links gaan wonen? Dat ziet er inderdaad heel leuk uit allemaal.
ja dat is hier ook. En dan hebben een paar ambtenaren met een eigen oprit ook nog bedacht dat er nu behalve de vergunninghouders en de bezoekers ook nog wel betaalde parkeerplaatsen bij kunnen. Of we niet tegen de Brabanthallen aanzitten....quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Bevalt goed. Vriendelijke buren.
Enige minpuntje is parkeergelegenheid, maar dat is in veel wijken wel.
Nu de bomen weg zijn? Moet zeggen dat ik al een poos niet meer op de Parade ben geweest (carnaval 2020).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
Parade vind ik nu zwaar ongezellig, kan je beter aan de andere kant van de St. Jan gaan zitten
Bomen weg en het Theater is een puinhoopquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu de bomen weg zijn? Moet zeggen dat ik al een poos niet meer op de Parade ben geweest (carnaval 2020).
Ah ja natuurlijk. Dan niet op de Parade nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Bomen weg en het Theater is een puinhoop
Bomen weg? Wie heeft dat verzonnen ??? Als er iets aan de sfeer toevoegde waren het de bomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu de bomen weg zijn? Moet zeggen dat ik al een poos niet meer op de Parade ben geweest (carnaval 2020).
Nopequote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef dexamfetamine het volgende:
Doet iemand hier toevallig aan vissen op roofvis in de stadswateren van 's-Hertogenbosch?
Tweede vraag: beste bossche bollen die niet van j de Groot zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef dexamfetamine het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef dexamfetamine het volgende:
Vroeger viste ik nog op meisjes op de stadspleinen van 's-Hertogenbosch. Dat was niet met een hengel maar met een blaaspijp.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef dexamfetamine het volgende:
Doet iemand hier toevallig aan vissen op roofvis in de stadswateren van 's-Hertogenbosch?
Dat zijn die van De Groot. En de op twee na beste Bossche Bollen die niet van J de Groot zijn? Die zijn ook van De Groot.quote:Tweede vraag: beste bossche bollen die niet van j de Groot zijn?
En met een wielklem toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger viste ik nog op meisjes op de stadspleinen van 's-Hertogenbosch. Dat was niet met een hengel maar met een blaaspijp.
Ja klopt. En ook een heel groot vlindernet. Wat een tijdenquote:
Hoe groot? 200 kilo groot?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja klopt. En ook een heel groot vlindernet. Wat een tijden
Was jij daar ook bij ofzoquote:
Tower bridgen is dan ook geen optie meer...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, toen ik eindelijk om haar heen was gereden was mn tank leeg ...
Snowballen ook niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tower bridgen is dan ook geen optie meer...
Tijd om weer op jacht te gaanquote:
Gefeliciteerdquote:
Wat had je gewonnen? Ik een gitaar. of nouja, mijn dochter maar met mijn hulp.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Eendjes vangen was weer lit. 😎 Helaas wel ¤50 verspeeld bij de schuifmachine.
Gecondoleerd.quote:
Nu de terminus nog, ripquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ga niet naar je toekomstige adres vragen, maar wat voor huis is t? Rijtjes, 2onder1kap?
![]()
Ik kom ook weer naar Rosmalen dus the gang is back together
Ik ben niet geweest, mijn laatste rondje over de kermis was zeer memorabel, 10jr geleden met Handje 😂quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat had je gewonnen? Ik een gitaar. of nouja, mijn dochter maar met mijn hulp.
Gefeliciteerd 🥳 Groot verschil met het centrum, stuk rustigerquote:
Helmondquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest, mijn laatste rondje over de kermis was zeer memorabel, 10jr geleden met Handje 😂
En hallo papa Shifto! Hoe oud is ze?
[..]
Gefeliciteerd 🥳 Groot verschil met het centrum, stuk rustiger
Dat volk daar, hilarischquote:
Vooral dat lekker ding met fishnet pakje aanquote:
Krijg nog steeds een stijfje als ik daar aan denkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral dat lekker ding met fishnet pakje aan
Bijna 3 alweer, maar er is er nog 1 onderweg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
En hallo papa Shifto! Hoe oud is ze?
Die is ondertussen dan ook alweer bejaard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Krijg nog steeds een stijfje als ik daar aan denk
Lijkt me wel dat dit gaat gebeuren. Was zelf gelukkig niet thuis en ruik hier binnen niets.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
En wéér een grote fik op de Rietvelden. Van mij mogen ze die toko gelijk sluiten.
Oh daar woont mijn broer in de buurt. Ik was er begin september nog.quote:
Lekker goedkoop van je rommel afkomen, sluiten die hap.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
En wéér een grote fik op de Rietvelden. Van mij mogen ze die toko gelijk sluiten.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:57 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh daar woont mijn broer in de buurt. Ik was er begin september nog.
Vind het allemaal erg gezellig in het brabantse maar zelf zou ik er niet willen wonen want ik ben nu eenmaal een Zeeuw en geen brabo. Holland ben ik dan wel gewend geraakt door het studeren maar brabant is toch wat anders.
Jazeker en ik denk dat de gemiddelde brabo hier wel goed zou kunnen aarden hoor. Er wordt in ieder geval bourgondisch gedronken. Het eten valt dan weer tegen...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Is het wel gezellig in Ierland?
Dat drinken staan ze ook wel bekend om jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jazeker en ik denk dat de gemiddelde brabo hier wel goed zou kunnen aarden hoor. Er wordt in ieder geval bourgondisch gedronken. Het eten valt dan weer tegen...
Hmm, dat is balen. Denk dat individuele inbraken nergens echt vermeld worden. Daar is geen plek voor in de media met al het andere nieuws.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:37 schreef bloempjuh het volgende:
Gisterenavond werd er door oplettende voorbijgangers een inbreker op heterdaad betrapt in mijn straat (5223 cx). Nergens iets over te vinden op reguliere media, maar ik durf nu niet meer alleen in mijn huis te zijn. Gedver. Inbrekerts, blijf alsjeblieft in de rijke huizen aan de centrumkant!
Nah niet vaak alleen thuis, gelukkig. Maar ik ben wel echt bang nu.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, dat is balen. Denk dat individuele inbraken nergens echt vermeld worden. Daar is geen plek voor in de media met al het andere nieuws.
Ben je vaak alleen thuis? Misschien kun je op bepaalde tijdstippen met partner/vrienden/buren afspreken?
Getsie Bloempjuh, wat naar voor je. Even aan de buren vragen of ze mee willen opletten op rare situaties?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 12:53 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nah niet vaak alleen thuis, gelukkig. Maar ik ben wel echt bang nu.
Dat is al het geval: de inbreker werd letterlijk in zijn nekvel gevat door twee buurjongens die toevallig langsliepen. Die hebben hem tegen de grond gewerkt. Volgens mij zijn er de hele nacht mensen in het buurthuis geweest om rondjes door de straat te lopen. Ik voel me echt een slechte buurtgenoot, omdat ik (hyperventilerend) onder mijn dekbed heb liggen schuilen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Getsie Bloempjuh, wat naar voor je. Even aan de buren vragen of ze mee willen opletten op rare situaties?
Held.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
Heb je dubbel glas? Ze zijn niet zomaar binnen en probeer je huis er altijd bewoond uit te laten zien, ook al ben je niet thuis (lampje, muziekje evt met een tijdschakelaar). Ik PM je het email-adres van de wijkagent wel even, met hem kan je altijd terecht met vragen ed.
Da's waar!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
Logisch beredeneerd is de kans klein dat die inbreker daar terug komt aangezien hij daar betrapt is.
Zit soms op de poeldonkweg of verderop op poeldonk aan de zuid willemsvaart, zit wel wat vis. Vooral lekker rust en genietenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:07 schreef dexamfetamine het volgende:
Comfort / street food: Hello my friendquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:54 schreef shifto het volgende:
Wat is jullie favoriete restaurant in Den Bosch (of omtrek)?
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Hier ook iedereen positief neem ik aan?
Check.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Hier ook iedereen positief neem ik aan?
Ben er afgelopen week eindelijk geweest. Prima kipdoner en super vriendelijke gozer in de winkel.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Basak op helftheuvel.
Dat bevrijdingsfestival vind ik niet meer leuk sinds het op de Pettelaar is. Dat bierfestival is dat ook op 5 mei?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:49 schreef BlackLining het volgende:
Fuck Koningsdagik vind dat zo niks, dat gewapper met Nederlandse vlaggetjes enzo. Krijg er buikpijn van, dergelijk nationalisme zie je normaal gesproken vooral in onzekere semi-dictatuurtjes. Tevens vieren dat je een compleet achterhaalde staatsvorm hebt..
Plaatsvervangende schaamte echt.
Volgende week wel bevrijdingsfestivalen speciaalbierfestival
Ik vind dat leuker, maar ik werk dan ook in het centrumquote:Op donderdag 28 april 2022 23:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Dat bevrijdingsfestival vind ik niet meer leuk sinds het op de Pettelaar is. Dat bierfestival is dat ook op 5 mei?
Even geleden dat deze gesteld is, maar here goes:quote:Op woensdag 25 november 2020 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch die op de Rompert ja? Die ziet er zo shabby uitquote:Op zondag 29 mei 2022 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Even geleden dat deze gesteld is, maar here goes:
- Zaakje tegenover de Stadsbieb
- Zaakje op de markt (naast de Ribs Factory)
- Foodcar die bijna dagelijks bij de Rompert Passage staat
Juist één van de fijnere zaakjes. Mag ook wel een beetje shabby zijn, als het eten maar goed is, en dat is het ook. Goed gevuld, vers. En de mensen die die kar runnen, een stel, zijn echt al-tijd vriendelijk tegen je (vooral die vrouw, serieus gewoon een heel vriendelijke uitstralingquote:Op zondag 29 mei 2022 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch die op de Rompert ja? Die ziet er zo shabby uit
En het ene stukje kan goed zijn, en dan ga je de hoek om en dan is het ineens bagger. Ze schijnen daar op zuid wel een aantal flats te gaan slopen, wie weet wordt het dan beter.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als je er zo over nadenkt heeft Den Bosch toch behoorlijk veel slechte wijken
Graafse wijk, Hambaken, Kruiskamp, de Slagen en in mindere mate Orthen, Deuteren, Aawijk
Daar lopen ze niet tegen hun kinderen te schreeuwen dat ze hun vieze vuile gore tering-tyfus bek moeten houden. En dat tegen kinderen van een jaar of 4...Als jeugdzorg daar gewoon op een mooie dag in een parkje gaat zitten kunnen ze scoren.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, in elke villawijk wonen belastingontduikers, fraudeurs, en oplichters. Ander soort criminaliteit maar nog steeds criminaliteit.
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 juli 2022 18:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Daar lopen ze niet tegen hun kinderen te schreeuwen dat ze hun vieze vuile gore tering-tyfus bek moeten houden. En dat tegen kinderen van een jaar of 4...Als jeugdzorg daar gewoon op een mooie dag in een parkje gaat zitten kunnen ze scoren.
Nou ik ben een tijdje terug van de Graafsewijk naar Zuid verhuisd en ik zou absoluut niet terug willenquote:Op zondag 10 juli 2022 10:50 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En het ene stukje kan goed zijn, en dan ga je de hoek om en dan is het ineens bagger. Ze schijnen daar op zuid wel een aantal flats te gaan slopen, wie weet wordt het dan beter.
Geen witte terrasstoel? Met een roodgeverfd mokkel ernaast?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ik ben een tijdje terug van de Graafsewijk naar Zuid verhuisd en ik zou absoluut niet terug willen
Fietste gisteren nog door mijn oude straat, merkte meteen aan mijn hartslag dat ik daar absoluut niet fijn gewoond hebwat een treurnis zeg, ongelofelijk. Er zat uiteraard ook weer zo'n alcoholist buiten, op de stoep, scheldend en rokend op z'n scootmobiel met zo'n kwijlende kuthond ernaast
![]()
Nee dit was een volledig mobiele setupquote:Op maandag 11 juli 2022 23:04 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Geen witte terrasstoel? Met een roodgeverfd mokkel ernaast?
Ik was er na de Vuelta overheen gelopen en hij was exact als m'n herinneringen van 20 jaar terug voordat ik ging studeren. Alleen de Breakdance stond op een gekke plek, die hoort tegenover de Febo (quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ligt het aan mij, of valt de kermis dit jaar best wel tegen? Terug op de Bossche markt maar het is nou niet bepaald... Eh. Iets.
Breakdance staat echt al jaren op de plek waar ie dit jaar weer staat. Ik weet dat ik een jaar of 10-12 geleden met een vriendje (die toen in de stad woonde tegenover de Bristol en waar ik toen op bezoek was) als een gek daar naartoe gerend ben, omdat op Twitter (quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er na de Vuelta overheen gelopen en hij was exact als m'n herinneringen van 20 jaar terug voordat ik ging studeren. Alleen de Breakdance stond op een gekke plek, die hoort tegenover de Febo ()
Prima kermis wel met de Markt en de Parade.
In 2006 waren de exploitanten de exorbitante eisen van de Bossche gemeente zo kotsbeu dat ze hun eigen kermis hielden als directe concurrent. Slechts één jaar, 'Boulevard' op het parkeerterrein van de Brabanthallen. Ik vond het een geweldige ervaring, dát was en is voor mij nog steeds één van de vetste kermissen waar ik ooit geweest ben (en ja, ik tel zelfs Tilburg daarbij mee). Helaas bleven de bezoekers massaal weg en moesten de kermisklanten het jaar erop wel met de gemeente in zee.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kermis Den Bosch: het was niet wat, het is niet wat en het wordt niet wat
Kun je nagaan hoe lang ik weg ben geweest uit Den Boschquote:Op woensdag 24 augustus 2022 22:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Breakdance staat echt al jaren op de plek waar ie dit jaar weer staat. Ik weet dat ik een jaar of 10-12 geleden met een vriendje (die toen in de stad woonde tegenover de Bristol en waar ik toen op bezoek was) als een gek daar naartoe gerend ben, omdat op Twitter (___!) werd geroepen dat een meisje daar toen zo'n rondtollend karretje gekopt had. En inderdaad, de pleuris was helemaal uitgebroken.
Aha, ik zag inderdaad laatst zo'n poster hangen. Heb twee weken geleden twéé keer in één week tijd prijs gehad met automobilisten met een kort lontje; de tweede situatie liep naar mijn idee zo uit de klauwen dat ik er melding van heb gemaakt bij de politie; een of andere idioot van Ezar Bouw en Onderhoud die, mét bedrijfsbusje(!) mij afsneed op het fietspad en vervolgens het veel teveel moeite vond om 'Sorry' te zeggen. Kankerhomo kon ie wel zo'n 8 keer uiten, inclusief een doodsbedreigingkie hier en daar mijn kant op, dus meerdere lettergrepen was hem niet moeilijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Hebben jullie deze al ondertekend?
https://petities.nl/petit(...)oxqIB5kQEB7-xTc1pulA
Heb je nog met z'n baas gebeld?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aha, ik zag inderdaad laatst zo'n poster hangen. Heb twee weken geleden twéé keer in één week tijd prijs gehad met automobilisten met een kort lontje; de tweede situatie liep naar mijn idee zo uit de klauwen dat ik er melding van heb gemaakt bij de politie; een of andere idioot van Ezar Bouw en Onderhoud die, mét bedrijfsbusje(!) mij afsneed op het fietspad en vervolgens het veel teveel moeite vond om 'Sorry' te zeggen. Kankerhomo kon ie wel zo'n 8 keer uiten, inclusief een doodsbedreigingkie hier en daar mijn kant op, dus meerdere lettergrepen was hem niet moeilijk.
Goeie vraag. Heb ik gebeld, kreeg meteen tot twee keer toe een geautomatiseerd SMS'je terug 'Het komt nu niet uit'. Ik antwoordde dat het mij ook niet uitkwam om bijna doodgereden te worden door zíjn medewerker en daarna de huid volgescholden te worden, but there we arequote:Op vrijdag 9 december 2022 19:19 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Heb je nog met z'n baas gebeld?
Je kan natuurlijk ook tig negatieve reviews geven.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goeie vraag. Heb ik gebeld, kreeg meteen tot twee keer toe een geautomatiseerd SMS'je terug 'Het komt nu niet uit'. Ik antwoordde dat het mij ook niet uitkwam om bijna doodgereden te worden door zíjn medewerker en daarna de huid volgescholden te worden, but there we areDie ochtend nog één keer door een privénummer teruggebeld, maar toen was ik aan het werk. Niet meer gebeld door het bedrijf.
Ook geestig; ik mocht van de doorgesnoven chauffeur vooral NIET zijn baas bellen, 2 seconden later stond de klootzak al tankend zijn baas te bellenEcht gewoon een omhooggevallen vieze smeerlap.
Poh, ik heb daar een half jaar met m'n vriendin gewoond. Ondanks dat het een vrij gemixte buurt is, heb ik de sfeer daar altijd wel als gemoedelijk ervaren.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steekpartij vijftig meter van mijn huis (Orthen Links). Heb nog geen details verder.
Edit:
Omroep Brabant wel gelukkig
https://www.omroepbrabant(...)in-woonwijk-na-ruzie
Haha en bij de slager hadden ze geeeeen idee waarom er aanslagen warenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:27 schreef Fietsertje70 het volgende:
Op de Muntel kunnen ze weer rustig gaan slapen:
https://www.omroepbrabant(...)el-dit-is-mohammed-j
Misschien was Mootje wel zo slim om zijn nevenactiviteiten niet tegen papa te vertellen. Waarschijnlijk had -ie dan een enkeltje naar ome Karim gekregen, ome Karim de geitenhoeder in de Atlas....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha en bij de slager hadden ze geeeeen idee waarom er aanslagen waren
Right
Ik loop er vast wel rond zondag en maandagquote:Op zondag 29 januari 2023 11:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bijna vasteloavend carnaval!
Als import Bosschenaar toch weer veel zin in
Zijn er meer fokkers te vinden in de stad met carnaval?
Welk station? Centraal?quote:Op zondag 26 februari 2023 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Trein is een kwartier lopen vanaf het station
't Paultje?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef Piger het volgende:
Wat is een leuke plek voor date?
Geen eten.
Cafetje dus.
Beetje kroeg vibe hou ik wel van, maar niet te druk.
Palm of Roels altijd wel leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef Piger het volgende:
Wat is een leuke plek voor date?
Geen eten.
Cafetje dus.
Beetje kroeg vibe hou ik wel van, maar niet te druk.
Trein is wel prima, uurtje en je bent van centraal naar centraal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 05:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even een vraagje. Ik ga eind april een weekendje weg naar Den Bosch. We hebben een leuke B&B in het centrum gevonden.
Op de site staat dat je vanaf het Bossche pad gratis kan parkeren. Hoe is dat daar in het weekend? Kun je daar makkelijk je auto kwijt? Is het makkelijk te bereiken?
Zit te twijfelen tussen trein en auto. We komen uit Rotterdam.
Dan ga ik wel gewoon met de trein. Ik vind dat teveel gedoequote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trein is wel prima, uurtje en je bent van centraal naar centraal.
Parkeren voor meerdere dagen is op het transferium misschien het handigst: https://www.denboschregio(...)ransferium-de-vliert
Dan wordt je met de bus naar het centrum gebracht.
Hoho, volgend jaar wil ik juist een seizoenskaartquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Hopelijk heffen ze met ingang van komend seizoen die hele handel op.
nee, gewoon huizen bouwen daaro.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoho, volgend jaar wil ik juist een seizoenskaart
Plek zat op andere locaties. Wonen verder ook al wel genoeg mensen hier. Met carnaval was het al te druk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
nee, gewoon huizen bouwen daaro.
mwah, wachtlijst van meer dan 10 jaar bij de woonservice. Valt wel tegen dat plek zat....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plek zat op andere locaties. Wonen verder ook al wel genoeg mensen hier. Met carnaval was het al te druk.
Die is al een paar jaar dicht, wordt dit jaar zelfs gesloopt om een flat te bouwen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:13 schreef BlackLining het volgende:
Of gewoon de Terminus, net als vroegâh
Meen je niet!quote:Op maandag 6 maart 2023 16:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar dicht, wordt dit jaar zelfs gesloopt om een flat te bouwen.
Foto René geprobeerd? Zit in de buurt van Lombardje. Zelf recent goeie afdrukken laten maken, sfeer was wel oké, misschien kunnen zij je verder helpen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:19 schreef User16909 het volgende:
Vraag: waar in Den Bosch kan ik een 120-fotorolletje inleveren en negatieven als eindresultaat ophalen voor een redelijke prijs? Hema lijkt niet te weten wat 120 is, Kruidvat lijkt niet aan 'alleen ontwikkelen' te doen..?
Begin maar met dat P+R terrein. Sowieso niet in het Prins Hendrikpark (IJzeren Vrouw).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
nee, gewoon huizen bouwen daaro.
Solyd gym in de Maaspoort voldoet wel redelijk aan je criterium hoor.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Begin maar met dat P+R terrein. Sowieso niet in het Prins Hendrikpark (IJzeren Vrouw).
En dan onderin een goede sportschool graag, die hebben we nog niet in Den Bosch (alleen maar van die budgetmeuk, vergane gloriemeuk en dure meuk zonder dat het iets extra's biedt).
Waar wou je die auto's van het Transferium laten? Ik weet niet of je daar wel eens in het weekend langsgekomen bent, maar het staat daar dan helemaal vol.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Begin maar met dat P+R terrein. Sowieso niet in het Prins Hendrikpark (IJzeren Vrouw).
En dan onderin een goede sportschool graag, die hebben we nog niet in Den Bosch (alleen maar van die budgetmeuk, vergane gloriemeuk en dure meuk zonder dat het iets extra's biedt).
Nee niks. Jullie wel?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
En, nog iemand leuke plannen met koningsdag in de stad?
Bij het stadion, maar in mei toch pas?quote:Op woensdag 26 april 2023 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee niks. Jullie wel?
Zag dat er een reuzenrad staat ergens
O naast 't Sportiom? Zag het vanaf de praxis. Hij staat er wel maar beweegt nog nietquote:Op woensdag 26 april 2023 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij het stadion, maar in mei toch pas?
Ik ga (als het goed is, bij mij weet je dat nooit) morgen juist even de stad uit en Amsterdam opzoeken. Al leek Smerrig mij ook wel wat, maar ja, dat mis ik letterlijk élk jaar. En de prijzen voor die tickets zijn niet te doen zo duur.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee niks. Jullie wel?
Zag dat er een reuzenrad staat ergens
Op Koningsdag naar Amsterdam is geen aanrader... Veel te druk joh.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga (als het goed is, bij mij weet je dat nooit) morgen juist even de stad uit en Amsterdam opzoeken. Al leek Smerrig mij ook wel wat, maar ja, dat mis ik letterlijk élk jaar. En de prijzen voor die tickets zijn niet te doen zo duur.
De proeverij is dat eet-reuzenrad. Opent 1 mei pas weer.
Ik vond het verrassend leuk! 13u tot een uurtje of 20u, ben nooit zo'n late avond-stapper geweest, maar was prima te doen. Merkte wel dat ik daarmee op het juiste moment naar huis ging (Stemming sloeg een beetje om), maar zou het zo weer doen.quote:Op woensdag 26 april 2023 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Koningsdag naar Amsterdam is geen aanrader... Veel te druk joh.
Mooiste stad van Nederlandquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben nu met mijn dochter in Den Bosch. Morgen naar de Brabanthallen want daar is dan een evenement aan de gang waar ze graag naartoe wilde. We verblijven in een B&B in het centrum. We maken er een leuk weekendje weg van
Wat is het centrum gezellig zeg!
Kerkklokken die blijven luiden vind ik wel erg vervelend. Hoop dat ik kan slapen![]()
Stefano's.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de beste pizzeria in de binnenstad?
Padrino’s.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Domino's.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, dit verdient geen like.quote:
Deze is het geworden (Padrino is aan het verbouwen), ik vond het een heerlijke pizza. Goede tip +1quote:
Dit klinkt heel treurig, maar Stefano's was onze reden om naar Den Bosch te verhuizen vanuit Tilburg. We zochten vijf jaar geleden met spoed woonruimte, toen we ons realiseerden dat we een Woonservice-inschrijving hadden én dat we op fietsafstand van Stefano's konden wonen.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze is het geworden (Padrino is aan het verbouwen), ik vond het een heerlijke pizza. Goede tip +1
Padrinos is niet aan het verbouwen hoor. Ze zijn tegenwoordig wel dicht op zondag ivm het personeelstekort wat overal speelt, en bij het pand ernaast (Secret) zijn ze aan de gevel aan het werk. Maar beide zaken zijn verder gewoon open.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze is het geworden (Padrino is aan het verbouwen), ik vond het een heerlijke pizza. Goede tip +1
Ik haal al jaren pizza's af bij S. Prima chefs. Daar gaan eten is wel een beetje 'hit or miss'. Heb wel een keer daar gezeten en 3x het verkeerde drankje ontvangen, ofzo, maar 16-jarigen moeten érgens beginnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind Stefano's echt verschrikkelijkvooral de bediening, man man man. Die is bij Padrinos echt veel beter.
Wel weer typisch Italiaans hoor. Je moet bij Padrinos binnen niet te hard zeggen dat je ook wel eens bij Stefanos komt en vice versa, want daar zit echt een intense haat tussen
Vriendin is binnenkort jarig en dol op Italiaans. Ik ben hier nog nooit geweest, dus heb een tafeltje gereserveerdquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind Stefano's echt verschrikkelijkvooral de bediening, man man man. Die is bij Padrinos echt veel beter.
Wel weer typisch Italiaans hoor. Je moet bij Padrinos binnen niet te hard zeggen dat je ook wel eens bij Stefanos komt en vice versa, want daar zit echt een intense haat tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |